Ik zat in de trein terug van een gsm sc meet en dacht laat ik hier nog even wat vrolijks lezen... stond het topic vol met 3 pagina's aan gezeik en ge-emmerquote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mocht ook wel na gisteren, toch? Man, na pagina 3 van dit topic had ik zoiets van wtf am i reading
[ afbeelding ]
Ja ik snap het zelf nog steeds niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mocht ook wel na gisteren, toch? Man, na pagina 3 van dit topic had ik zoiets van wtf am i reading
Jajajajajajajajaja laat nou maar, ik wil vrolijkheid alom in dit topic en niks anders. Ondanks de regen!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf nog steeds niet.Ik bedoelde het helemaal niet zoals hij het opvatte, en hij blijft volhouden dat ik het wel zo bedoelde.
WAT!!! Hoe durf je dat te zeggen man? Zo fucking onrespectloos! De regen zorgt dat de plantjes een kans op overleven hebben na de helse droogte van vorige maand.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja laat nou maar, ik wil vrolijkheid alom in dit topic en niks anders. Ondanks de regen!
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WAT!!! Hoe durf je dat te zeggen man? Zo fucking onrespectloos! De regen zorgt dat de plantjes een kans op overleven hebben na de helse droogte van vorige maand.
Het slaat helemaal nergens op dat je zo negatief doet over de regen! Doe gewoon eens normaal man! Als er zometeen weer een dikke droogte is door wekenlang 30 graden en een strakblauwe hemel dan ben je weer vrolijk zeker? Vrolijk wanneer alle flora aan het uitsterven is!
Gadverdamme ouwe! Ik had jou wel beter ingeschat!
Lekker het regen dat tikt op het raam terwijl je nog in je lekkere warme bedje ligt. Het enige wat mist is het geknal van onweerquote:Op zondag 24 juli 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]De jeugd heeft er tenminste nog respect voor!
O natuurlijk kom meneer weer negatief doen, en meteen weer zeuren over dat de regen moet blijven. Heel Nederland wacht op lekker weer, en meneer moet weer regen! Ja, lekker depressief doen tegen mij, ik kan er toch ook niks aan doen dat jij zo'n depressieve idioot bent!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WAT!!! Hoe durf je dat te zeggen man? Zo fucking onrespectloos! De regen zorgt dat de plantjes een kans op overleven hebben na de helse droogte van vorige maand.
Het slaat helemaal nergens op dat je zo negatief doet over de regen! Doe gewoon eens normaal man! Als er zometeen weer een dikke droogte is door wekenlang 30 graden en een strakblauwe hemel dan ben je weer vrolijk zeker? Vrolijk wanneer alle flora aan het uitsterven is!
Gadverdamme ouwe! Ik had jou wel beter ingeschat!
Samen met de vrouw van je dromen in je armen, samen lekker kroelen onder de dekens genieten van elkaar. Blegh.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Lekker het regen dat tikt op het raam terwijl je nog in je lekkere warme bedje ligt. Het enige wat mist is het geknal van onweer
Knuffelenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Samen met de vrouw van je dromen in je armen, samen lekker kroelen onder de dekens genieten van elkaar. Blegh.
Eewl, intiem fysiek contactquote:Op zondag 24 juli 2011 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Samen met de vrouw van je dromen in je armen, samen lekker kroelen onder de dekens genieten van elkaar. Blegh.
Ja inderdaad. Brr moet er niet aan denken een jongen te zoenen. Vieze stoppels die kriebelen op mijn lip. Nee bah.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Eewl, intiem fysiek contactBeter zit je gewoon lekker op de bank dan, 1 meter van elkaar natuurlijk, te genieten van een filosofische film en de platonische vriendschap die je met elkaar hebt te waarderen.
Wij matchen, ik moet er ook niet aan denken een jongen te zoenenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Brr moet er niet aan denken een jongen te zoenen. Vieze stoppels die kriebelen op mijn lip. Nee bah.
Good for you.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Positieve Pierre, zo noemen ze me ook wel
fixed.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Lekker het regen dat tikt op het raam terwijl je nog in je lekkere warme bedje ligt. Het enige wat mist is het geknal van onweer mijn puddingbuks in een jailbait
Zegt wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |