quote:Op zondag 24 juli 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, gisterochtend begeeft ineens mijn monitor hetEerst geen kleuren meer, ik stekkertje checken, toen begon het naar rook te ruiken, en even later was het pats, kapot
Geen idee, was ook al een oud beestje... Maar wel apart, het was echt in 5 minuten gebeurd, eerst kleuren weg, toen begon het scherm te flikkeren, toen rooklucht en toen helemaal niks meer.quote:
Nicequote:Op zondag 24 juli 2011 11:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee, was ook al een oud beestje... Maar wel apart, het was echt in 5 minuten gebeurd, eerst kleuren weg, toen begon het scherm te flikkeren, toen rooklucht en toen helemaal niks meer.
Voordeel is wel dat ik nu mijn fossiele 18,5" Acer heb kunnen vervangen met een 24" FullHD Philips-unitMan, wat een licht en kleuren, mijn ogen doen nog steeds pijn
Over pijn in je ogen gesproken, ik kan daar echt niet lang naar kijken dat soort dingen. Bij een vriend met een Panasonic 3D-tv ook een keer zitten kijken, ik ga er zwaar scheel van kijken. Hetzelfde met een 3DS. Uberhaupt met een 3D-film in de bioscoop ook al, wat een ellende.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:12 schreef Michhas het volgende:
Heb gisteravond bij Baamzz Black Ops in 3D gedaan, dat was echt fucking raar
gelukkig is die 3d crap alweer op z'n retourquote:Op zondag 24 juli 2011 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over pijn in je ogen gesproken, ik kan daar echt niet lang naar kijken dat soort dingen. Bij een vriend met een Panasonic 3D-tv ook een keer zitten kijken, ik ga er zwaar scheel van kijken. Hetzelfde met een 3DS. Uberhaupt met een 3D-film in de bioscoop ook al, wat een ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Alweerquote:Op zondag 24 juli 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij niet, want je kwam alweer niet opdagen
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:35 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
hehe kleine verrassing voor me ouders als ze straks terug komen van vakantie
Waar lees jij dat?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef SoldMayor het volgende:
Rommelt lekker verder in Noorwegen.
Grote anti terreur actie net en wss. 6 man opgepakt.
quote:
quote:Norway massacre: 6 arrests in Oslo, police trying to gain access to 2 chemical containers at address they have been searching- Sky News
Have fun boz!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef Bozz187 het volgende:
Oke ik ben weg spreek jullie later! Zon here i come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |