De cellen zijn er blijkbaar naar Nederlandse maatstaven oftewel hij komt niks te kortquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
21 jaar is maximale gevangenisstraf in Noorwegen. Denk dat ze voor hem wel een uitzondering maken.
Misschien als vijand van de democratie onder het militaire strafrecht? Weet niet in hoeverre dat bestaat en toepasbaar is hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
21 jaar is maximale gevangenisstraf in Noorwegen. Denk dat ze voor hem wel een uitzondering maken.
Ja en die nationalistisch zijn enzo. Ik zie het nog wel gebeuren dat de moslimhaat in NL ook geweldadige vormen aan zal nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Oh, je doelde op al die extreem-rechtse mensen in Ned. die op de PVV stemmen?
Hoe ze het verzinnen met zijn allen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heel cynische mensen gaan nu zeggen dat rechtsen en moslims beiden al aanslagen plegen en dat we daarom snel in een burgeroorlog zullen verzanden.
Geert heeft van origine donker haar. Dit oogt erg natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat ie een achterneefje van Wilders is, aan dat haar te zien.
Gerard is een semi-pinda.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat ie een achterneefje van Wilders is, aan dat haar te zien.
Ik heb gehoord dat ze in Noorwegen goede kappers hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Geert heeft van origine donker haar. Dit oogt erg natuurlijk.
Maar toch zul jij altijd donker blijven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze in Noorwegen goede kappers hebben.
Ja sowieso. Vorig jaar had ik het bruin/roodachtig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maar toch zul jij altijd donker blijven.
Zo'n agressieve houding ben ik niet gewend van jou. Gaat alles wel goed?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:06 schreef Mishu het volgende:
Zie trouwens die christelijke conservatieve journalisten falen bij CNN en BBC
Met een beetje Photoshop maak je er zo een moslim van hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:06 schreef Mishu het volgende:
Zie trouwens die christelijke conservatieve journalisten falen bij CNN en BBC
Beeldschoon ook. Zolang het maar donker is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja sowieso. Vorig jaar had ik het bruin/roodachtig.
Met zijn tekst: One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests op twitter is op voorbedachte raden wel duidelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Misschien als vijand van de democratie onder het militaire strafrecht? Weet niet in hoeverre dat bestaat en toepasbaar is hier.
Deze staat op de voorpagina in Noorwegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:02 schreef Staal het volgende:
Maar weten jullie wel zeker dat deze foto klopt?
Nee, Breivikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:08 schreef DrDentz het volgende:
One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests, is dat van Ghandi?
Het zou pas ziek zijn als we het zouden wegwuiven en negeren...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:09 schreef OllieA het volgende:
Voor jullie is nieuws echt entertainment. Ziek.
Goed dat je het even controleert. Serieus, je zal maar abusievelijk met je giechel over internet gaan als dader.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze staat op de voorpagina in Noorwegen
[ afbeelding ]
Sensatiezucht zit in (bijna) alle mensen. Ik vind mensen die ervan "smullen", maar dat tegenover anderen ontkennen veel kwalijker. Niet dat ik bedoel dat jij zo bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:09 schreef OllieA het volgende:
Eeuwige roem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Goed dat je het even controleert. Serieus, je zal maar abusievelijk met je giechel over internet gaan als dader.
Voor jou is jezelf onwetend houden echt entertainment?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:09 schreef OllieA het volgende:
Wellicht volgt hij het met afgrijzen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voor jou is jezelf onwetend houden echt entertainment?
Triest maar waar. Je wilt het volgen. Maar jij gooit ook niet alle internet en televisie eruit. Je hoort iets, bent geschokt en gaat erover lezen dat moet ook wel als je afhankelijk bent van de NOS. De oppervlakkigheid klopt wel want over drie dagen hoor je niemand er meer over want het is ook nog es geen moslim maar een blonde viking.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:09 schreef OllieA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |