en politie uniformen zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij handelde in bomberjacks o.a.
okquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het is dezelfde, beide foto's aanwezig op z'n Facebook.
Zit de PVV ook al in Noorwegen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:59 schreef Mishu het volgende:
Het was gewoon een ordinaire PVVer. Hopelijk wordt dit niet het begin van het 'Wilders'-terrorisme.
Dit is die nieuwe tactiek. Van Al-Qaida.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:59 schreef Mishu het volgende:
Het was gewoon een ordinaire PVVer. Hopelijk wordt dit niet het begin van het 'Wilders'-terrorisme.
Mooi, dat zijn 3 kratjes Grolsch die ik heb verdiend,quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:58 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Eerder een extreemrechts christenfundi
Vertel eens wat meer over het Noorse rechtssysteem?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik schat z'n gevangenisstraf op 20 jaar.
Ze zijn nu vast al plannen aan het makenquote:
begint het net spannend te worden..quote:
gvd het is een vrijmetselaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken wel verschillend, maar komt door dat haar.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:59 schreef What_what het volgende:
moet bij de vermeende dader altijd aan die typische fokkers denken; conservatief, christelijk, natuurlijk zo'n mooie UI van een dode filosoof of econoom, dan nog wat citaten in het Latijn als sig... zeg maar zo'n DrWolffenstein
Hij doet mij meer denken aan een jonge Hans Kraai jr.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:58 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Rutger,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was maar een gokje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over het Noorse rechtssysteem?
Hij heeft een vrijmetselaarspakje aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:02 schreef DrDentz het volgende:
J0kkebr0k zei net tegen me dat het waarschijnlijk een shapeshifter van de illuminati is.
Karaoke zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:02 schreef DrDentz het volgende:
Misschien was hij in zijn vrije tijd volkszanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |