SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Ship AHOI.quote:
Eerste keer dat ik weer kijk jonge, veel gewerkt en zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?
Nu beginnen met school, straks finale van de Tour mogen kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:52 schreef Marurk het volgende:
Wie kan mij even een schop onder m'n hol geven zodat ik eindelijk eens ga beginnen met de laatste opdracht die ik nog af moet maken?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey Marurk, lamme tak, luie hond, ga godverdomme eens die laatste opdracht maken man, nog even bikkelen en je hebt het gehad, hup, aan de gang.
Ik zit al bijna 3 weken zowat elke dag Tour de kijken om maar niet met die opdracht bezig te zijn. En heb ook al zo'n 1000 km gefietst deze maand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:56 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nu beginnen met school, straks finale van de Tour mogen kijken.
Waarschijnlijk gaat het zo inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarschijnlijk niet ver dan, dadelijk ga je natuurlijk weer naar de Tour kijken en 's avonds kom je tot de conclusie dat je weer niets hebt gedaan.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:56 schreef Joosterd het volgende:
't is weekend dat is niet voor huiswerk.
Wat jonguh!quote:
Wat is er loos met jan.quote:
Stuiterballen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel de tijd gaat fucking langzaam, ik vond een stuiterbal en daar speel ik nu mee.
Ligt eraan met wat voor reden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zou vanavond langskomen. Maar hij komt niet meer. Nouja dan toch lekker niet, hem ga ik niet meer spreken.
En nu is mn pauze afgelopen. Kusje.
Pff, erg kut.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zou vanavond langskomen. Maar hij komt niet meer. Nouja dan toch lekker niet, hem ga ik niet meer spreken.
En nu is mn pauze afgelopen. Kusje.
Geen reden tot haat toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik twijfelde en toen hij ook en nu komt hij dus niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |