Ik vind dat dus echt de kloterigste smiley.quote:
Poging tot luisteren doetquote:
Gefeliciteerd. En nuquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt de kloterigste smiley.
Mag jij trots zijn dat jij die smiley post om mensen weg te jagen?quote:
Stel je niet zo aan, Calimeroquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:27 schreef APK het volgende:
Mag jij trots zijn dat jij die smiley post om mensen weg te jagen?
Wat een kutherrie, johquote:
Die ga ik nu luisteren.quote:
Tering!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:47 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahaha en Lily mag gewoon wel vals zingen
Wat zit je nou te CAPS LOCKEN de hele tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:40 schreef oh-oh het volgende:
JA IK GAF MN FOUT EERLIJK TOE, PLEASE FORGIVE ME
Ga ik nog even vrolijk een fransje in het topic gooien.quote:
I sits in tha trein. Kon godverdomme eerst met een rotgang terug, was het tasje van Greys vergetenquote:
Tis een neger, dus zal wel het laatste zijn. Ik zal hem wel ff verraaienquote:[img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/im
g] Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Dan heeft ie een moeilijke stoelgang. Of geen kaartje.
Ik zeg altijd dat Baloe m'n kaartje heeft opgegetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Geen originele truc hoor, op de wc gaan zitten als je geen kaartje hebt
Hoe vroeg is ze dan wel niet gaan rijdenquote:
Ik verwachtte een plaatje van een neger-zonder-kaartje-die-afgevoerd-wordt-door-een-boze-conducteurquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Qwea het volgende:
[img]http://www.tinypic.com/r/33vnbeq/7[img]
Rara waar ben ik
Hehehe helaaschquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van een neger-zonder-kaartje-die-afgevoerd-wordt-door-een-boze-conducteur
Heel simpel een dikke vette tournedos met champignonsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Rewimo het volgende:
Wat heb je gegeten, Elies?
Wij gaan vandaag maar eens niet uit eten denk ik
Was walgelijk lekkerquote:
Hé, jij ontbreekt bij de WW. Is het uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Greys, Tombo, Cat en Qut, heeeeeel veel plezier ende sterkte met het kuthumeur![]()
![]()
En ik zag loslopende Biet-foto's![]()
Ik mocht niet meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hé, jij ontbreekt bij de WW. Is het uit
Je bent ingeruild voor een jonger exemplaarquote:
En dat kwam er ook nog eens bij. Nee, dan wordt ut um nietquote:Nee, ik heb al een afspraak eind van de middag en dan zou het wel heel erg racen tegen de klok worden voor mij
Fijn dat we het weten! Willen jullie eierkoeken en shag voor me meenemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet van mijn zoon melden dat ik boodschappen ga doen met mijn zoon
Poezen en hun neurotiteitenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
Muis denkt echt dat ie overal in pasten het past ook
[ afbeelding ]
Oscar past ook
[ afbeelding ]
Te laat. Je stopt maar met rokenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
Fijn dat we het weten! Willen jullie eierkoeken en shag voor me meenemen?
Wat een watje is het tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:46 schreef Greys het volgende:
Lekkerrrrr!
Qwea lusr sushi
Alleen pure wasabi vond ze iets tè... ondanks alle waarschuwingen
Ik zal het op die van cat doen.quote:
'Ik heb helaas slecht nieuws over uw tante.'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef Rewimo het volgende:
't Is wat onhandig uitgedrukt maar zo heel raar is het toch niet? Hoe zou jij het zelf zeggen?
Ik denk inderdaad "ik heb slecht nieuws over uw tante". Maar het is natuurlijk altijd lastig om zulk nieuws te brengen, ze had zelf het idee dat de klap nu minder hard aan zou komen dan als ze meteen zou zeggen "uw tante is helaas overleden".quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef Rewimo het volgende:
't Is wat onhandig uitgedrukt maar zo heel raar is het toch niet? Hoe zou jij het zelf zeggen?
Wat ergquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Je lag niet om?
Nee, ik zou t ook anders zeggen.
Meer in de richting van dat je belt met slecht of verdrietig nieuws of zo.
Wss gaat het juist heel goed met tante nu ze dood is
Ik zag het wel maar vond de vraag belangrijker dan dit foutjequote:
Hond of kat? Tot welk gewicht?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
Bij mij doet zooplus het niet
Weet iemand hoe duur frontline Combo daar kost en hoeveel pipetten dat dan zijn?
Q laat alles in haar holle houten poot zakken. Heeft ze zo nog wat op de terugwegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
whehehe Q is een vaatje zonder bodem
Ik zit al vol en zij bestelt nog een ronde
Sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef ElisaB het volgende:
Zucht...
[ afbeelding ]
En dan is er nog een variant voor kleine hondjes (2-10kg):
- 3 stuks ¤ 27,50
- 6 stuks ¤ 44,99
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:46 schreef Rewimo het volgende:
We gaan zo maar eens even romantisch boswandelen (en geocachen), 't is tenslotte onze trouwdag
Dat wist ik niet. Ik koop het meestal bij de dierenarts en dan raden ze me altijd de frontline Combo (groen) aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Volgens onze DA is de vrij verkrijgbare Frontline (groen) minder goed dan de blauwe die je alleen via de DA kunt kopen. Klopt volgens mij wel want met die groene hadden onze katten nog steeds vlooien, na een behandeling met de blauwe niet meer. Qua prijs maakt het volgens mij niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |