wacht es even, dat wist ik nog niet. gaan ze stoppen met studio100? hoera!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Eindelijk is de grootste familie van nederland bij zinnen gekomen en halen ze die studio honderd rommel van de buis. Nu nog alles met jan en/of Monique Smit en het knapt op op de zender!
Don't get your hopes up. Ze zijn twee keer beboet vanwege sponsoring enzo, en doen nu een beetje huilie. zijn op zoek naar duidelijkheid van het commisariaat. Dus vandaar, eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef k_i_m het volgende:
Joh! Meer zendtijd voor mijn collega's dan dus?.
hier vinden ze kabouter plop en piet piraat (gelukkig) ook niet veel aan (en samson & gert al helemaal niet). ik vind de verhaaltjes ook vaak naar of stom. de humor is gewoon echt niet leuk, de thema's evenmin. de commercie druipt er inderdaad vanaf. "hoe scoren we weer even snel een hitje"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
@ sugarsnap. ik was groot van van Nick Junior. Maar had ook dvd's van de favo series. En voor de rest lekker naar buiten. ik heb echt een héle grote hekel aan bijna alles van studio 100. Het is puur en alleen voor de commercie. niet omdat ze het leuk vinden, of iets willen bijdragen, maar alles voor de zakken van Gert. Gelukkig hebben mijn kinderen nooit van kabouter plop of piet piraat gehouden. zónder mijn inmenging. En nee ze hoeven hier echt niet verplicht VPRO te kijken, klassiek te luisteren op zondag nadat ze het NRC handelsblad uithebben.
het stomme is dat ik het niet zo geweldloos vind. bij Piet Piraat bijvoorbeeld nemen ze elkaar voortdurend in de maling. dat kan natuurlijk best, maar de manier waarop vind ik vaak erg gemeen en niet grappig. het is dan wel niet altijd fysiek maar wel heel pesterig en kleinerend. daar hou ik gewoon echt heel erg niet van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Sugarsnap het volgende:
Blijkbaar ben ik dan een van die mensen die mensen Trui. Ok, het is commercieel, maar ik ben het niet met je eens dat het niet bij de belevingswereld van kinderen aansluit. Bij die van mij iig wel. Ik vind het gewoon jammer dat er altijd zo afgegeven wordt op deze (geweldloze) series, terwijl er mijns inziens veel meer rommel op tv te zien is voor kinderen wat al helemaal niet aansluit bij de belevingswereld.
Broekrok-parelketing-VPROquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahahaha! nadat ik een paar keer die veels te magere ADHD-er trof met haar liedjes en maniertjes durf ik dat niet meer.
Ik kijjk 's ochtends journaal, en mijn kinderen ook. als ze het missen zetten ze zelf het journaal open daarna discovery enzo.
ja. toch wel erg VPRO hè.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahahaha! nadat ik een paar keer die veels te magere ADHD-er trof met haar liedjes en maniertjes durf ik dat niet meer.
Ik kijjk 's ochtends journaal, en mijn kinderen ook. als ze het missen zetten ze zelf het journaal open daarna discovery enzo.
ja. toch wel erg VPRO hè.
Waarom moet dit nou ineens? Er is toch niks mis mee, als iemand óók zijn/haar mening laat horen. Dit is wel een beetje sneu om dat zo te posten, ze hebben je nog nergens opgevreten of aangevreten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb er nu al weer spijt van dat ik eens een andere mening heb laten horen. Maar praten jullie maar lekker verder, ik blijf hier wel weer weg.
I know a valley, I know a valley, I know a valley the world has to seequote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, de Freules. Was dat niet met de vrouw van Mark Klein Essink? Medisch Centrum West. keek ik ook altijd.
En wie kent er hier My secret Valley? en Ravioli? en Qen Q? #bejaarde
Een van de freules was iig die vrouw die in Loenatik mw de Haas speelt, ook al zo goedquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, de Freules. Was dat niet met de vrouw van Mark Klein Essink? Medisch Centrum West. keek ik ook altijd.
En wie kent er hier My secret Valley? en Ravioli? en Qen Q? #bejaarde
doesn't ring a bellquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:32 schreef m@x het volgende:
Jullie vergeten de Moddermonsters! Of is dat heel antiek?
hahaha inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:34 schreef LadyBlack het volgende:
Heb net een Barbapapa revival gehad omdat mn oppaskindje daar helemaal fan van is
Maar dat is een stuk fouter en trager dan ik me kon herinnerenoh en best heel belerend soms
Heb ik niet gezien. Was het op de kabel? wij woonden toen zo afgelegen dat we alleen nederland 1, 2 en 3 hadden. ik ben ook pas GTST gaan kijken toen ik ging studeren.quote:
Jij bent ongeveer van mijn leeftijd toch? Ik ben van 83quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha inderdaad
en verder is het meeste wel van voor mijn tijd eigenlijk merk ik
Dat was bijna net zo eng als Dr. Whoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:32 schreef m@x het volgende:
Mwhehe, sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
moehahahaha! ik ben 10 (tien!!) jaar ouder.oké. het bejaarde lijk gaat maar eens slapen denk ik. ben weer redelijk stabiel dus hopelijk een beetje droomloos slapen.
Ging jij niet naar bed?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef trui het volgende:
buuv, deed jullie klas zelf ook mee met klassewerk? dat vond ik altijd hartstikke leuk om te kijken.
de moddermonsters ken ik niet, m@x!
barbapapa vinden ze hier ook leuk. maar ome willem niet, afgezien van z'n broodje poep. ik vind 'm ook lang niet altijd zo leuk eigenlijk. 't is best een griezel af en toe.
sugarsnap, 't was niet mijn bedoeling je weg te jagen hoor!
Ja, van '84 ben ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer van mijn leeftijd toch? Ik ben van 83
Candykennersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oma Fladder keek ik ook inderdaad, kan me alleen echt niet meer herinneren waar het nou eigenlijk over ging. Candy candy, dat was pas cool
over the mountain heet dat geloof ik..... Geweldig programma"!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:32 schreef m@x het volgende:
Nee hoor, die vrouw speelt Bep Brul in Loenatikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een van de freules was iig die vrouw die in Loenatik mw de Haas speelt, ook al zo goed
[ afbeelding ]
Ik was 18 volgens mij, maar keek die programma's ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, die vrouw speelt Bep Brul in Loenatik![]()
![]()
Mevrouw de Haas is die ''suicidale'' lange met rood haar
Die film was laatst weer op tv, blijft leuk. De serie vond ik ook hilarisch.
Mevrouw ten Kate keek ik ook, ik weet gewoon nog sommige dingen, zo was ze haar ring een keer kwijtgeraakt in de wcpot![]()
Theo en Thea mocht ik nooit kijken van mn moeder.Die ergerde zich er kapot aan.
En ik was wel van het Telekids tijdperk geloof ik. Carla en Irene als Giegel en Goochel waren echt meesterlijk, en Pittige tijden natuurlijk
Are you afraid of the dark vond ik iedere week rete spannend
Ik zag het laatst weer, achteraf valt het vies tegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Candykenners
"Wie weet wie weet zie je de prins, als hij de heuvel op klimt. Misschien zoekt ie je, ja hij zoekt je..."
Waarom vond ik dat eigenlijk zo leuk
Dat keek ik ook, stiekem, want ik vond mezelf er wel te groot voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Are you afraid of the dark vond ik iedere week rete spannend
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
Vroeger vond ik ook Stuif 'es in, Ren je rot, Topcat, Sportbilly erg leuk.
nou ja, stil...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:01 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen!
Is dit een stil protest tegen de reeksen?![]()
vooral tegen (sommige) series.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:01 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen!
Is dit een stil protest tegen de reeksen?![]()
Maar waarom? Ik snap niet zo goed wat mis is met makkelijk.quote:
soms is moeilijk de juiste keuzequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik snap niet zo goed wat mis is met makkelijk.
Dat is de enige die een weekendapotheek heeft. Maar we zijn al weer terugquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Welke locatie? B2 en ik gaan vanmiddag naar locatie B.
ik protesteer niet hoor. maar het staat er duidelijk toch? zonder reeks. Dat lijkt me geen stil protest maar een luidruchtig protest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik snap niet zo goed wat mis is met makkelijk.
Ik had jou niet moeten quoten, ik snap het reeksverzet niet. Luidruchtig of stilquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik protesteer niet hoor. maar het staat er duidelijk toch? zonder reeks. Dat lijkt me geen stil protest maar een luidruchtig protest.
nee nee dat is biologisch, dit is pleeg, dat kan nog bestquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef Poppejans het volgende:
Gezellig met de Emmer family in spe KD?![]()
Wie wil me aanraken? Vandaag in de Efteling beukte zanger Rienus onze kinderwagen aan de kant omdat hij een foto wou maken van de Indische waterlelies![]()
x10000
Hij was er in zn eentje, zou Romana scooterpech hebben gehad
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, true. Maar volgens mijn kind ben ik precies dun genoeg.want dik genoeg is niet aardig om te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
ja is het wat? Fijn!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:02 schreef k_i_m het volgende:
Taart, wat heb je me trouwens een geweldige handcreme gegeven. Hij ruikt zo lekker ook
.
Vind Bep de puzzel wat?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
opvoedskills! you haz them!
Ik kreeg vandaag mn tweede studieboek binnen yay!
Binnenkort mag je ze in levende lijve aanschouwen. Niks mis met plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
T is maar goed dat er een plaatje bij stond. Hoef ik tenminste niet tijdens een partus te vragen "goh? en dit zijn nou aambeien?"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Binnenkort mag je ze in levende lijve aanschouwen. Niks mis met plaatjes
Hij moet nog steeds overal mee naar toe. En hij is steeds kwijt ook, want dan weet ze niet meer waar ze hem gelaten heeft, en dan is het dramaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja is het wat? Fijn!
Bep vind de puzzel geweldig! Ze kan hem na een paar keer samen te hebben gedaan, al alleen doen
Heeft bep de schatkist alweer losgelaten?
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef k_i_m het volgende:
Bep en ik hebben net samen twee pakken van die amerikaanse pannekoekjes weg zitten werken. Vanavond maar een boterhammetje dan
.
Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 24 juli 2011 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
[me=lady-wrb] slingert bokkenpootjestaart en tiramonchoucake het bankje op!
[/me]
tast toe allemaal.
Hey, iets dergelijks zei mijn man ook. Hij ligt nu nog steeds te maffen boven. Zwaar vest, denk ik...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
oké. Ik geef het op. ik ga sokken en een vest aandoen.
oh, die moet je natuurlijk eerst opnieuw wassen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef Ssserpente het volgende:
Spuug, ik leef met je mee. Echt. Wat een ellende.
Oh ja, de was. Hier hangen al maanden 16 ongestreken overhemden in het veluxraampje.
P en Rene (dr account) doen het ook, helpt dat al?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef k_i_m het volgende:
Potver, ik wil mijn tuin op Facebook uitbreiden, maar ik heb wéér nieuwe buren nodig. *narf*
je mag mij ook wel gebruiken om uit te breiden.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef k_i_m het volgende:
Potver, ik wil mijn tuin op Facebook uitbreiden, maar ik heb wéér nieuwe buren nodig. *narf*
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef moussy het volgende:
[..]
P en Rene (dr account) doen het ook, helpt dat al?
Jaaaa, daar stond ik voor op, zaterdagochtend 7 uurquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:02 schreef Mula het volgende:
Wat ik vroeger echt heel erg leuk vond was "De zevensprong". Zo spannend!
Ik heb de serie gedownload en kijk het geregeld nog een keer. Groenhaar.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag mn tweede studieboek binnen yay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag de opleiding gaan doen dus?Venus in pocketformaat
© loveli
Wat leuk!!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef _Bar_ het volgende:
wij hebben gezinsuitbreiding, kleine kittens die nu worden geboren, heel bijzonder om zo van een afstandje mee te mogen maken.
de eerste is een kwartier geleden geboren, een zwart met witte.
ik zat daar net het stukje te lezen of het verstandig is om je kat een nestje te laten werpen... dus ik houd het maar lekker voor hierquote:Op zondag 24 juli 2011 19:27 schreef Fannie het volgende:
Bar, dat schreeuwt om foto's!![]()
(Om maar eens in de F&F mood te veranderen)
Nou ja, ook al dump je ze niet, een nestje is sowieso niet handig met die overvolle asielen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar kittens zijn zo leuk Baren ja een nestje kan gebeuren wel of niet gepland als je er maar voor zorgt en ze niet dump oid zullen er maar weinig je verwijten maken denk ik.
En er zitten in f&f best veel mensen die je wel informatie willen en kunnen mbt groei ed.
En ik wil natuurlijk wel foto's zien
Ik vind dat je uberhaupt geen nieuwe dieren op de wereld moet zetten terwijl de overvol asielen. Dwz, ik vind het een rotidee om er nieuwe dieren bij te plempen in de wetenschap dat er duizenden lieve katten in een betonnen hokje op een nieuw baasje zitten te wachten.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind dat je er de verantwoordelijkheid voor moet nemen.
Dus ze zelf houden of een goed huisje zoeken. En dat is niet het asiel of de sloot 3 straten verder op.
Precies. Mensen die het geen reet boeit dat moederpoes twee nestjes per jaar heeft.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef simmu het volgende:
tsja, een keertje kan gebeuren. ik heb meer problemen met die mensen die poes stelselmatig niet steriliseren en wel buiten laten lopen en elk jaar 2 x een nestje hebben. die ze dan heel verantwoordelijk weggeven via briefjes bij de supermarkt enzo.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef _Bar_ het volgende:
grmbl mijnalbum doet vreemd, krijg telkens de melding shockwaveplugin krijgen we niet werkend....
Het is gelukt. zoals ik al zei, tweezer is onder de bank gekropen tijdens de bevalling van haar eerste kitten.
Helaas is ze dus ook op een speelkleed gaan liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] er is een 3de kitten alleen die ligt onder de voorpoot van tweezer zelf.
[ afbeelding ] lekker drinken bij mama.
kitten 3 ligt dan nog steeds onder voorpoot moeder.
Oeh een mooie bengaalquote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben een gedumpte raskat.![]()
[ afbeelding ]
tot op heden wel, vermoed ook dat dit het gaat zijn, de rust is ook weder gekeerd, hoor de kittens niet meer mauwen, tweezer zelf is er heel ontspannen bij gaan liggen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef Fannie het volgende:
Stoere mama Tweezer![]()
Lieve foto's Bar, zijn het er nog steeds 3?
Hij is prachtig. Is dat een trekje van een bengaal of alleen die van jullie?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hij is heel mooi. Hij pist alleen je hele huis naar de gallemiezen.
Hij is fokkater geweest in de VS en in NL en pas erg laat gecastreerd. We hebben echt alles geprobeerd: alle medische oorzaken laten uitsluiten, huis,-tuin- en keukenmiddeltjes en zelfs een zweverige kattentherapeute die op afstand met hem heeft gepraat. Dat laatste heeft nog het langst geholpen btw. Nu mag ie gewoon niet meer naar binnen als we niet thuis zijn. En 's nachts kan kan ie in de badkamer met het raampje naar buiten open (die is beneden).quote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is prachtig. Is dat een trekje van een bengaal of alleen die van jullie?
Okay.. wel jammer.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hij is fokkater geweest in de VS en in NL en pas erg laat gecastreerd. We hebben echt alles geprobeerd: alle medische oorzaken laten uitsluiten, huis,-tuin- en keukenmiddeltjes en zelfs een zweverige kattentherapeute die op afstand met hem heeft gepraat. Dat laatste heeft nog het langst geholpen btw. Nu mag ie gewoon niet meer naar binnen als we niet thuis zijn. En 's nachts kan kan ie in de badkamer met het raampje naar buiten open (die is beneden).
Wij hebben een persje op straat gevonden, helemaal mager, verwaarloosd en onder de klitten... eigenaar achterhaald en beestje met hun toestemming in huis genomen. Heeft echt wel 1 1/2 jaar geduurd voor ze een 'normale' kat was.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:11 schreef _Bar_ het volgende:
hier lopen ook veel langharige katten rond, sommige helemaal onder de klitten best jammer aangezien dat heel mooie beesten kunnen zijn.
Ze hadden die katten voor financiële doeleinden. Toen dat door omstandigheden in de privé-sfeer niet meer lukte, lieten ze de beestjes gewoon aan hun lot over. Dit meisje heeft heel veel liefde en aandacht nodig om zich gelukkig te voelen, dat kreeg ze daar niet en daardoor kon ze best vervelend zijn, dus mocht ze zich buiten zien te vermaken. Ze woog geen anderhalve kilo toen we haar kregenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom lieten ze haar aan haar lot over?
Die ons kunnen niet uit de tuin
Bij ons komen ze ook de tuin niet uit, tenzij in de draagtas of aan de riem. Ik was ook altijd bang voor diefstal (zelfs uit de tuinquote:Op zondag 24 juli 2011 21:18 schreef k_i_m het volgende:
Die van ons kunnen ook niet uit de tuin. Ik zou het ook heel eng vinden als ze dat wel zouden kunnen, voor je het weet neemt een of andere gek ze mee.
haha dat zei ik dus ook al, straks trekt hij nog in onze woning...quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef moussy het volgende:
Ik zou de sloten iets eerder dan de bedoeling was vervangen. Straks vind ie het nog nodig om het huis te gaan kraken
Goeie....quote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Ssserpente het volgende:
Tjee, Amaranta, wat een knuppel! Heb je KD al ingezet?
dat zou ik ook doen..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef moussy het volgende:
Ik zou de sloten iets eerder dan de bedoeling was vervangen. Straks vind ie het nog nodig om het huis te gaan kraken
Maar dan heeft ie m mss al bij laten maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goeie....
Al heb ik zelf al veel gevonden. Zn (ex) zit op schoolbank en op en badoo
maar op beide heb ik geen account
Ik heb dus zn adres, of het adres van zn ex, weet ik veel... dus ik kan er altijd nog naar toe rijden en mn sleutel terug vragen.
Ja.... Das ook weer zo.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie m mss al bij laten maken.
een kleintje overnemenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Bar, wat ubersnoezig! Ik wil ook een nestje <3
(nu alleen nog een kat vinden)
Nee joh! Áls ie al iets van plan is, dan wacht ie tot alle meubelen erin staan. Maar ws is het gewoon een domme knuppel die te beroerd is om zn afspraken na te komen maar verder niet van kwaaie wil is.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef amaranta het volgende:
En nu kan ik niet slapen. Wat nu als ik morgen naar het huis ga, en die kerel is er ingetrokken?
Of dat hij met een hamer heel mn tegelvloer aan diggelen heeeft geslagen
Voorlopig niet. Maar het kan nog wel komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hoor trouwens dat ik iemand in elkaar mot beuken?
mja met 2 kleine kinderen en die grote verf-emmers gaat dat nietquote:Op maandag 25 juli 2011 09:29 schreef Vicky het volgende:
ik had het bezoek per direct afgezegd en was in het huis gebleven...
Sommige webwinkels zijn ook maar vaag.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:38 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb ook weer iets raars. Had drie tafellopers van Mexx besteld. Zouden volgens de site binnen enkele dagen geleverd worden. Krijg ik na een week (en nog steeds geen lopers) een mailtje metde mededeling dat ze het bedrag per ongeluk hebben teruggestort en of ik het opnieuw wil overmaken. Ik kijken, hebben ze idd een bedrag teruggestort, maar niet het volledige, maar 2 Euro minder. En bij de omschrijving staat: retour, artikel niet leverbaar.
Ik donderdag een mailtje teruggestuurd met de mededeling dat ze niet het volledige bedrag hebben teruggestort en met de vraag waarom ze eigenlijk 1,18 Euro betaalkosten in rekening brengen. Als het antwoord daarop s dat dat vanwege de administratieve kosten is, heb ik nog wel een leuk tegenargument. Iets in de trant van: "Ja, dat snap ik, als je er zo'n zooi van maakt!"![]()
Maar goed, voorlopig heb ik nog geen reactie terug. En geen lopers. Ik denk dat ik 'm die 2 Euro maar laat steken waar het licht niet schijnen kan en ze ergens anders bestel.
nja, tis wat ehm, grafisch, maar ik kan wel zien hoe dat in dit gevaal daadwerkelijk behulpzaam isquote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef amaranta het volgende:
maargoed, mocht je nog een goed boeken zoeken om je kinderen het en ander bij te brengen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |