wacht es even, dat wist ik nog niet. gaan ze stoppen met studio100? hoera!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Eindelijk is de grootste familie van nederland bij zinnen gekomen en halen ze die studio honderd rommel van de buis. Nu nog alles met jan en/of Monique Smit en het knapt op op de zender!
Don't get your hopes up. Ze zijn twee keer beboet vanwege sponsoring enzo, en doen nu een beetje huilie. zijn op zoek naar duidelijkheid van het commisariaat. Dus vandaar, eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef k_i_m het volgende:
Joh! Meer zendtijd voor mijn collega's dan dus?.
hier vinden ze kabouter plop en piet piraat (gelukkig) ook niet veel aan (en samson & gert al helemaal niet). ik vind de verhaaltjes ook vaak naar of stom. de humor is gewoon echt niet leuk, de thema's evenmin. de commercie druipt er inderdaad vanaf. "hoe scoren we weer even snel een hitje"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
@ sugarsnap. ik was groot van van Nick Junior. Maar had ook dvd's van de favo series. En voor de rest lekker naar buiten. ik heb echt een héle grote hekel aan bijna alles van studio 100. Het is puur en alleen voor de commercie. niet omdat ze het leuk vinden, of iets willen bijdragen, maar alles voor de zakken van Gert. Gelukkig hebben mijn kinderen nooit van kabouter plop of piet piraat gehouden. zónder mijn inmenging. En nee ze hoeven hier echt niet verplicht VPRO te kijken, klassiek te luisteren op zondag nadat ze het NRC handelsblad uithebben.
het stomme is dat ik het niet zo geweldloos vind. bij Piet Piraat bijvoorbeeld nemen ze elkaar voortdurend in de maling. dat kan natuurlijk best, maar de manier waarop vind ik vaak erg gemeen en niet grappig. het is dan wel niet altijd fysiek maar wel heel pesterig en kleinerend. daar hou ik gewoon echt heel erg niet van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Sugarsnap het volgende:
Blijkbaar ben ik dan een van die mensen die mensen Trui. Ok, het is commercieel, maar ik ben het niet met je eens dat het niet bij de belevingswereld van kinderen aansluit. Bij die van mij iig wel. Ik vind het gewoon jammer dat er altijd zo afgegeven wordt op deze (geweldloze) series, terwijl er mijns inziens veel meer rommel op tv te zien is voor kinderen wat al helemaal niet aansluit bij de belevingswereld.
Broekrok-parelketing-VPROquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahahaha! nadat ik een paar keer die veels te magere ADHD-er trof met haar liedjes en maniertjes durf ik dat niet meer.
Ik kijjk 's ochtends journaal, en mijn kinderen ook. als ze het missen zetten ze zelf het journaal open daarna discovery enzo.
ja. toch wel erg VPRO hè.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahahaha! nadat ik een paar keer die veels te magere ADHD-er trof met haar liedjes en maniertjes durf ik dat niet meer.
Ik kijjk 's ochtends journaal, en mijn kinderen ook. als ze het missen zetten ze zelf het journaal open daarna discovery enzo.
ja. toch wel erg VPRO hè.
Waarom moet dit nou ineens? Er is toch niks mis mee, als iemand óók zijn/haar mening laat horen. Dit is wel een beetje sneu om dat zo te posten, ze hebben je nog nergens opgevreten of aangevreten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb er nu al weer spijt van dat ik eens een andere mening heb laten horen. Maar praten jullie maar lekker verder, ik blijf hier wel weer weg.
I know a valley, I know a valley, I know a valley the world has to seequote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, de Freules. Was dat niet met de vrouw van Mark Klein Essink? Medisch Centrum West. keek ik ook altijd.
En wie kent er hier My secret Valley? en Ravioli? en Qen Q? #bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |