Nee idd je hebt geen spatborden dus als het regent is dat wel wat minder praktisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef DuTank het volgende:
Ligt eraan. Als jij daar in je pak met je aktetas op moet, lijkt het me niet zo praktisch. Maar zo'n fiets is ook in de stad prima te gebruiken.
Mountain-bike is eigenlijk hetzelfde als een all-terrain bike
Onzinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Alleen zit er natuurlijk geen licht op een mountainbike en meen eens gehoord te hebben dat losse fietslampjes niet mogen volgens de wet.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Klaploper het volgende:
Ja, dit kan prima. Je moet alleen zorgen dat je de fiets binnen de bebouwde kom nooit in de allerhoogste of de allerlaagste versnelling zet. Dit in verband met de politie en boetes etc.
De knipperstand mag officieel niet (maar er zit ook een continue stand op die dingen) maar de politie is echt allang blij dat je iets van licht hebt hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Nee idd je hebt geen spatborden dus als het regent is dat wel wat minder praktisch.
Maar in zo'n geval neem ik toch wel de auto.![]()
Alleen zit er natuurlijk geen licht op een mountainbike en meen eens gehoord te hebben dat losse fietslampjes niet mogen volgens de wet.
Dat was tot voor kort zo, totdat een rechter oordeelde dat dat absurd was, aangezien het op de zichtbaarheid van de fietser (het doel van de wetgeving betreffende fietsverlichting) geen effect had.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef LAUWESTYLE het volgende:
In de regen fiets ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Nee idd je hebt geen spatborden dus als het regent is dat wel wat minder praktisch.
Maar in zo'n geval neem ik toch wel de auto.![]()
Maar om met zo'n fiets het bos in te gaan......quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb je al eens op Cortina gekeken? Hele mooie groene mountainachtige bike daar en ideaal voor de stad!
Deze dus:
[ afbeelding ]
Daar is het ook niet voor bedoeldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Maar om met zo'n fiets het bos in te gaan......
Dus niets voor TS.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daar is het ook niet voor bedoeld.
Waarom niet? Grof bos kan niet maar normaal grond wel hoor. Hij geeft toch stad/tour routes aan? Dat kan prima lijkt mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |