Idd, en met de introductie van de linear activators weet ik ook niet of pneumatic nou zo verstandig was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik vind de afwerking van de unimog niet helemaal geweldig. Hij lijkt niet helemaal af, vooral dat deel tussen de wielen...
Dat wel ja, vond ik eigenlijk best zonde, ik had van die kraan iets meer verwacht qua constructie! Ik moet wel zeggen dat ze er verder weinig anders van hadden kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef GX3 het volgende:
Het is zeker niet het mooiste model, maar wel het grootste model tot nu toe? Meende ik ergens gelezen te hebben. Maar ik had dat met de 8258, ik vond hem achterop zo leeg, en het was eigenlijk zo'n simpel kraantje..
Mwa... simpel kraantje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef GX3 het volgende:
Het is zeker niet het mooiste model, maar wel het grootste model tot nu toe? Meende ik ergens gelezen te hebben. Maar ik had dat met de 8258, ik vond hem achterop zo leeg, en het was eigenlijk zo'n simpel kraantje..
de 8043 was leuk om te bouwen, aardig wat tandwielen gebruikt..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wel ja, vond ik eigenlijk best zonde, ik had van die kraan iets meer verwacht qua constructie! Ik moet wel zeggen dat ze er verder weinig anders van hadden kunnen maken.
Nu ik trouwens op de site kijk moet ik 8049 ook hebben, ik houd van tractoren! Iemand misschien nog een andere aanrader die nog goed te verkrijgen is? Het liefst een complexe
Tof!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mwa... simpel kraantje?
Want vind je dan van dit
hmmm die heb ik dus zo staan alleen is de oplegger nog niet af....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mwa... simpel kraantje?
Want vind je dan van dit
Ziet er inderdaad wel goed uit, de 8053 is zo op het eerste gezicht wat simpeler qua techniek, bedankt voor de tip, ik zal eens rondneuzen en het topic in de gaten houdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef GX3 het volgende:
[..]
de 8043 was leuk om te bouwen, aardig wat tandwielen gebruikt..
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:37 schreef bleiblei het volgende:
Welke ik wel echt fantastisch blijf vinden is deze:
Gebouwd door een Nederlander.
Pneumatic vind ik persoonlijk leuker, wellicht omdat ik ermee ben opgegroeid en het is realistischer. Gewoon een leuke techniek, vooral icm de compressor. Ongelooflijk dat het 15 jaar heeft geduurd voordat Lego weer met een model met pneumatic compressor kwam: imo geniaal systeemquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Idd, en met de introductie van de linear activators weet ik ook niet of pneumatic nou zo verstandig was.
Hoewel het wel leuk is vind ik de pneumatiek altijd heel schokkerig.
Ik kwam er gisteren achter dat ik meer geld over heb gehouden de afgelopen dagen dan ik vtv had berekend. Dus nu ben ik echt heel erg aan het twijfelen... Zal ik een mooie set halen of niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:42 schreef Borizzz het volgende:
Vandaag ga ik deze bouwen!![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet waarom je twijfelt: doen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat ik meer geld over heb gehouden de afgelopen dagen dan ik vtv had berekend. Dus nu ben ik echt heel erg aan het twijfelen... Zal ik een mooie set halen of niet..
Ik heb ook me zinnen gezet op iets anders... Dus nu ff afwegen wat belangrijker is..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:54 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je twijfelt: doen!
Laat je weten welke set je gaat halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |