Morgen Wouter Mol, en Sauerbreij zou ook nog komen...quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:45 schreef Szura het volgende:
Zag ik nou Jan Kooijmans in dat filmpje op de fiets zitten?
Die irritante gast moet ook overal op tv zijn tegenwoordig...
Een onbekende look-a-like.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:45 schreef Szura het volgende:
Zag ik nou Jan Kooijmans in dat filmpje op de fiets zitten?
Die irritante gast moet ook overal op tv zijn tegenwoordig...
Sauerbreij was volgens mij een van de eersten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Morgen Wouter Mol, en Sauerbreij zou ook nog komen...
Ze krijgt een herkansing.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sauerbreij was volgens mij een van de eersten.
Die wilde zich nog verbeteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
ze moest inhouden van de productie, waardoor ze het einde niet haalde, krijgt een herkansingquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat vertelde Gert gisteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
Wilbriet rukt dus voor de wasbak.
Was misschien iets teveel info voor het moment.
Je kunt veel van Derksen zeggen, maar niet dat VI een leugenblaadje isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Flikker op Derkzen. Radio Tour de France is 1000x beter dan dat leugenblaadje van jou
Het doorgeven van de tijdsverschillen was dit jaar echt dramatisch. De organisatie moet hun materiaal maar eens goed evalueren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef Szura het volgende:
Derksen
Die 1,5 minuut werd doorgegeven door de Franse regie lapzwans, niet de schuld van "die radiojongen".
1.42 was het zelfs
Ik heb een mening en daar zijn er niet veel vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:55 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Je kunt veel van Derksen zeggen, maar niet dat VI een leugenblaadje is
Snel zappen jongen, laterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:55 schreef Szura het volgende:
Derksen moet gewoon kappen over wielrennen.
Die mening mag je hebben, maar ik vind absoluut niet dat VI een leugenblaadje was, ik zei het misschien een beetje verkeerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb een mening en daar zijn er niet veel van
Maar wilde je het betrouwbaar noemen? Als iemand niet echt betrouwbaar is, dan is het Derksen wel (wb nieuws).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:55 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Je kunt veel van Derksen zeggen, maar niet dat VI een leugenblaadje is
Goed samengevat!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
Een beetje laat maar die rondemiss ziet er uit als een 35 jarige directiesecretaresse die zich omhoog heeft geneukt.
Dat doet de make-up. Stop d'r maar in een spijkerbroek en topjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
Een beetje laat maar die rondemiss ziet er uit als een 35 jarige directiesecretaresse die zich omhoog heeft geneukt.
Inderdaad, dus hadden ze vorig jaar ook niet moeten wachten.quote:
Je kan het Cancellara eigenlijk ook niet kwalijk nemen. Rabo had gewoon door moeten rijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, dus hadden ze vorig jaar ook niet moeten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |