Dat is behoorlijk treurig, mocht het waar zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Ze hebben dus een helicopter hangen boven het eiland van de schietpartij, en ze schijnen een flink aantal lichamen te zien drijven.
Wat voor wapen had ie dan wel nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zou een gekke plek zijn voor lijken, tenzij de schutter vanaf de kant op wegzwemmende mensen heeft geschoten.
De AIVD doet dat ook altijd zo. Werkt meestal ook nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan hebben we ook niks aan die Nctb als ze toch niks zeggen
Zegt nog niet zoveel though.quote:A terror group, Ansar al-Jihad al-Alami (the Helpers of the Global Jihad), issued a statement claiming responsibility for the attack, according to Will McCants, a terrorism analyst at CNA, a research institute that studies terrorism. The message said the attack was a response to Norwegian forces' presence in Afghanistan and to unspecified insults to the Prophet Muhammad. "We have warned since the Stockholm raid of more operations," the group said, apparently referred to a bombing in Sweden in December 2010, according to Mr McCants' translation. "What you see is only the beginning, and there is more to come." The claim could not be confirmed.
Nou ja, moest ik kiezen, dan zou ik daar nu ook voor kiezen, maar je weet het niet. Die Finse minister is niet door een moslim doodgeschoten, Pim Fortuyn ook niet. Er hoeft maar één wapenfanaat te zijn met een obsessie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik verwacht niks terug. Maar ik weet dat ik gelijk heb mbt. het soort terroristen.
Tijd voor een goede Minister van Informatie danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
De AIVD doet dat ook altijd zo. Werkt meestal ook nog.
OMGquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef BakkerHenk het volgende:
UNCONFIRMED! Claimed that somewhat between 25 and 30 bodies are floating around in the water surrounding #Utøya. @NRKno #osloblast #osloexpl
Ja, wij haten de Westerse wereld ook nog steeds vanwege Hitler Duitsland.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Arnold_fan het volgende:
Het was natuurlijk te verwachten dat het weer moslims zijn. Erg slim van ze, zo maak je vrienden hier. Nog een paar van die aanslagen en dan gaan er echte problemen ontstaan.
En dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:21 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me vrij klein.
Waarschijnlijk moslims.
[..]
Als ouder zou ik echt gillend gek worden. Wat een horror...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
OMG![]()
Je kind zal daar aanwezig zijn vandaag....... Wie weet hoe lang het nog duurt voor je wat wéét......
Of ze zijn verdronken, dat is ook een optiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zou een gekke plek zijn voor lijken, tenzij de schutter vanaf de kant op wegzwemmende mensen heeft geschoten.
Ja, kan, kan... Maar ook dat gek zijn, toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Of ze zijn verdronken, dat is ook een optie
Kappen nu. Jij weet ook wel dat Al Qaida de Islam gebruikt. Laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wij haten de Westerse wereld ook nog steeds vanwege Hitler Duitsland.²
Je hoeft iemand natuurlijk niet goed te raken als ie in het water is. Een schot in je been en zwemmen wordt al meteen een stuk lastiger....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Of ze zijn verdronken, dat is ook een optie
Okee, zouden dus moslimterroristen kunnen zijn in Oslo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |