Naja vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte in het 3FM topic werd ik nogal afgebrand geloof ik, maar ik vind dit niet heel erg subtiel als er daadwerkelijk 20 jongeren zijn vermoord daar...quote:
Dit keer ben je niet de enige hoor. Vind 'm ook wel wat te direct...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Naja vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte in het 3FM topic werd ik nogal afgebrand geloof ik, maar ik vind dit niet heel erg subtiel als er daadwerkelijk 20 jongeren zijn vermoord daar...
+1quote:
Dubbelquote:alle luisteraars zijn hypocriet. tis maar een track. get real. #ekstraweekend #3fm
Waarschijnlijk ook velen verdronken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Naja vorige keer dat ik zo'n opmerking maakte in het 3FM topic werd ik nogal afgebrand geloof ik, maar ik vind dit niet heel erg subtiel als er daadwerkelijk 20 jongeren zijn vermoord daar...
Dan nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook velen verdronken...
ze hebben excuus aangeboden voor het draaien van Paper Planes van M.I.Aquote:
oh okay netjes ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben excuus aangeboden voor het draaien van Paper Planes van M.I.A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |