ach, flikker toch in een pallet stokbroden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Eerste uur gemist... volgens mij heb ik wat terug te luisteren over Fransozen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Eerste uur gemist... volgens mij heb ik wat terug te luisteren over Fransozen.
ga er heen om een kusje op z'n knie te geven!quote:
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Duurt toch lang hoor, zo'n week zonder Joni...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Veenstra had het al te druk met Startrekkin' en Mr. Blue Sky draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Amsterdam FM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet belangrijk, ik vond het wel dom dat Michiel em nooit draaidequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra had het al te druk met Startrekkin' en Mr. Blue Sky draaien.
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan wel in de verkeerde stad
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Lokale radio het begin van een uiterst succesvolle radiocarrière.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Te lang, ik had verwacht dat Gerard op een briefje wel met koeienletters had geschreven ELKE DAG JONI VEENSTRA.gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Lokale radio het begin van een uiterst succesvolle radiocarrière.
Kwestie van tijd voor 3FM me komt halen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |