Ik ken de hoofdredacteur wel .quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef Bart-Willem het volgende:
Jep, ik denk dat ik de uitgever maar aan zijn vestje moet gaan trekken. :/
- (Grote) clubstandsquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef powerflux het volgende:
even een vraagje: die VKB lijkt me tof, maar hoe moet ik het zien? fabrikanten en dealers die showen of meer een soort 2e hands markt met ook particuliere stands en samenzijn?
helemaal waar ik op hoopte, en natuurlijk volvo's kiek'n buitenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
- (Grote) clubstands
- Veel particulieren met een kraam vol met tweedehands zooi (Dit is 70% van de kramen ongeveer)
- Kofferbakverkoop met eveneens tweedehands zooi
- Bedrijven met nieuwe onderdelen
- Bedrijven met tweedehands zut
- Stands met algemene zut zoals gereedschap, poetsmiddelen en olieën etc.
- Zowel binnen als buiten auto's te koop
Ik heb daar echt een paar keer rondgelopen met het idee van, hoezo zijn die oude Volvo's zo zeldzaam .quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:22 schreef powerflux het volgende:
[..]
helemaal waar ik op hoopte, en natuurlijk volvo's kiek'n buiten
Vergeet niet dat we het hebben over een persoon die al enkele rechtszaken tegen zich gehad heeft wegens oplichting. Om over het aantal faillissementen (met opzet) maar niet te beginnen. Voor zover ik weet valt het wel mee met zijn kennis en informatie (o.a. Sjef wordt vaak geraadpleegd, o.a. voor het V44-boek van 2 jaar geleden) en tel daarbij op dat meneer op reis was de afgelopen weken naar de VROM en ondertussen deze 2 artikelen geschreven zou hebben.... Nee dat gaat er niet helemaal in bij mij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:37 schreef r8v2 het volgende:
Met alle respect voor jou, maar Paulus kent heel veel mensen in het Volvo-wereldje, met name ook bij Volvo NL. Hij heeft heel veel informatie en kan die mocht het nodig zijn nog aanvullen dankzij zijn netwerk. Ik zou het stug vinden als ie jouw website als basis gebruikt heeft. Een paar dingen herken ik wel maar het artikel is ongeveer even lang als jouw stukje. Dus als je dan alles wilt behandelen ontkom je niet aan dezelfde bruggetjes. Daarbij zie ik dingen in jouw stukje staan die ik mij niet herinner in het artikel (toevallig gelezen begin van de week ) en vice versa.
Het is inderdaad wel een geslepen kerel en betalen is ook heul moeilijk schijnbaar . Maar een slecht persoon is het niet. Anders zou mijn pa er geen vriendjes mee zijn .quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:36 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het hebben over een persoon die al enkele rechtszaken tegen zich gehad heeft wegens oplichting. Om over het aantal faillissementen (met opzet) maar niet te beginnen. Voor zover ik weet valt het wel mee met zijn kennis en informatie (o.a. Sjef wordt vaak geraadpleegd, o.a. voor het V44-boek van 2 jaar geleden) en tel daarbij op dat meneer op reis was de afgelopen weken naar de VROM en ondertussen deze 2 artikelen geschreven zou hebben.... Nee dat gaat er niet helemaal in bij mij.
Heb laatst het klepje van mijn muntenbakje afgebroken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:00 schreef Bart-Willem het volgende:
Doe dat eens, ik ben benieuwd. Heb 't ook op het Volvo-forum neergezet in een topic over dat tijdschrift dus Ben (eigenaar van een aantal forums) is vast op de hoogte en wie weet heeft die Paul al ingelicht. Qua persoon is Paul wel aardig, maar je moet er echt never nooit zaken mee doen. Ik kan er uren over vertellen maar laat ik dat maar niet doen.
Hebben jullie al verlanglijstjes voor de VKB? Ik zou wel een spoiler voor m'n V70 willen, en misschien ook wel een leren stuur (er zit nu gewoon een kunststof stuur in maar die slijten als de pest). De 740 van m'n vriendin heeft slechts 1 optie niet (wel het zeldzame pennenbakje, digitale binnen- en buitentemperatuurmeter van de 740, snowcap etc etc) en dat is het muntenbakje. Maar dat zal te duur zijn en eigenlijk ook overbodig.
Hey, bruggetje bij Son! Ik fiets daar wel es naar m'n werk .quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef Bart-Willem het volgende:
Pruller!
En de V70 is weer APK-goedgekeurd! Alleen moet ik wel nieuwe banden fixen want door een noodstop (vrachtwagen die gewoon domweg door rood reed, niet eens in de buurt van oranje) heb ik een lelijke remplek op een band. Het ergste is nog: dat is een vrij nieuwe band. :/ Duur geintje dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd! leuke locatie voor foto's!! Dan kennen jullie deze misschien ook wel?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, bruggetje bij Son! Ik fiets daar wel es naar m'n werk .
Ow, en gave bak natuurlijk
Kan ook liggen aan het soort mensen dat nu nog zo'n auto rijdt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:17 schreef Bart-Willem het volgende:
Dan heeft 'ie Malmgren genoemd (de tweeling), maar die werkten er niet in tijden van de P1800. En dat 'ie in het gezicht staat te liegen zal ik me maar niet over uitlaten maar ik weet uit zeer betrouwbare bron dat meneer daar absoluut niet vies van is. Ik kan nog tig voorbeelden geven (met zeer betrouwbare bronnen en bewijzen) maar dat lijkt me niet handig om dat openbaar te doen. Alhoewel veel zooi ook openbaar te vinden is.
Over de veiligheid van de 240 gesproken: een paar jaar terug (kan ook best 2009 zijn) had de bond van Zweedse verzekeraars een groot onderzoek gepubliceerd met daarin alle schadegevallen over de afgelopen jaren. Wat bleek: de 240 was nog altijd veiliger dan de "gemiddelde auto" (alle schades en ongevallen werden daarin meegenomen: van fietsertje de sloot in rijden tot aan complete gezinnen die levend gegrilld werden in de auto). Oftewel: die dingen zijn nog steeds rock-solid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |