ligt eraan waar de pomp die de benodigde druk opbouwt zit; voor of achteraan in het systeemquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
Je kan toch prima starten op wat er over blijft in de leiding???
En das meestal in of bij de tank. En als die lucht aanzuigt komt er geen benzine door je injectoren .quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef powerflux het volgende:
[..]
ligt eraan waar de pomp die de benodigde druk opbouwt zit; voor of achteraan in het systeem
Hier is de sociale controle ook groot, maar 's nachts liggen al die bejaarden in een diepe coma-slaap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:47 schreef r8v2 het volgende:
Grappig, mijn wijk staat te boek als meer pauperig maar juist door de sociale controle gaan ze daar echt niet op hun gemak een auto leeg staan te zuigen .
Ik kom voor wa + op 17,96 km vrij met 11 jaar schadevrij. Vind het eigenlijk ook wel meevallen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is alleen WA, of WA+? Goedkoop is anders inderdaad, maar dat weet je als je een grote auto koopt. Hoeveel km's rij je per jaar?
Autokosten zijn altijd goed uit te drukken in kosten per km, maar dat moet je dan wel bijhouden
Die 11 jaar schadevrij maken deze vergelijking wel een beetje als appels met peren hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik kom voor wa + op 17,96 km vrij met 11 jaar schadevrij. Vind het eigenlijk ook wel meevallen?
Ik vond zijn bedrag niet zoveel relatief bedoelde ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die 11 jaar schadevrij maken deze vergelijking wel een beetje als appels met peren hè
Heb nog geen dyno test gedaan . Ik ben bij jero design in Waalwijk geweest. De beste man heeft bij Rica gewerkt. Hij zou nu 204pk en 290nm moeten hebben. Zal in de praktijk wel klein beetje lager zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Er staat me iets van bij dat ie een 2.0T (benzine dus) had... 160pk in de basis moet veilig naar zo'n 190-200pk te halen zijn. Een non-turbo auto is niet rendabel om te chippen, dus pech voor jou IB .
Waar ben je geweest voor het chippen, mr? En heb je ook zo'n mooie dyno-uitdraai gekregen?
Da's niet veel inderdaad, maar je schadevrije jaren helpen daar goed bij mee. Ik betaal drie keer zoveel Het BMW-imago zal daarbij vast niet meehelpen. En heb maar een paar schadevrije jaren, dat helpt ook niet. Ze zouden gewoon schadevrije km's moeten tellen, dan had ik wel meer korting gehadquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik kom voor wa + op 17,96 km vrij met 11 jaar schadevrij. Vind het eigenlijk ook wel meevallen?
Rica staat bekend om z'n Volvo-tuning, dus dat zal wel goed zitten dan. Wel lekkere cijfers hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:29 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Heb nog geen dyno test gedaan . Ik ben bij jero design in Waalwijk geweest. De beste man heeft bij Rica gewerkt. Hij zou nu 204pk en 290nm moeten hebben. Zal in de praktijk wel klein beetje lager zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |