quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:22 schreef Darklight het volgende:
twitter:onlineathens twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:21:10Photo gallery of the tragedy in Oslo, beware of graphic content http://t.co/vYQNkF1 reageer retweet
quote:UPDATE: Volgens Reuters is de schutter gearresteerd. Volgens ooggetuigen gaat het om een lange blonde man met Noors uiterlijk.
Dat punt mag je maken... maar gebruik dat verwijt niet jegens mensen die met een logische suggestie komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alu-hoedjes die achter dit weer een zgn complot zien zouden eens nuchter in de spiegel moeten kijken.
Ik betwijfel het. Maar laat maar eens zien.quote:
Probeer ontopic te blijven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Maar laat maar eens zien.
Heel simpel, een aanslag gepleegd door extremisten van "je weet wel".quote:
Het is een mogelijkheid, maar waarom zouden het geen politieke "activisten" kunnen zijn? Imo zijn daar minstens zoveel aanwijzingen voor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heel simpel, een aanslag gepleegd door extremisten van "je weet wel".
Daar hoeft men geen gehele complot theorieën voor te maken.
Dat neem ik niet echt serieus, met comments als 'plisieagent'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:23 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Gewoon F5-en bij GeenStijl. Wat je verder ook van de site vindt, om dit soort dingen te volgen is de site ideaal: http://www.geenstijl.nl/m(...)noorwegen_utoya.html
Nee. Probeer het zelf zou ik zeggen en kom niet met onzinnige vermeldingen aan, als jezelf niet met alternatieven komt.quote:
Sukkel.... dat IS een complot!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heel simpel, een aanslag gepleegd door extremisten van "je weet wel".
Daar hoeft men geen gehele complot theorieën voor te maken.
Nou, een logische suggestie is in elk geval geen "zoinisten die deze aanval uitlokken" of "yanks die er een deel in hadden"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat punt mag je maken... maar gebruik dat verwijt niet jegens mensen die met een logische suggestie komen.
Hé, daar is 'I Still Know What You Did Last Summer' opgenomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:23 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Utøya, Noorwegen.
Klein eilandje inderdaad
Dan lees je de comments niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat neem ik niet echt serieus, met comments als 'plisieagent'
Imo zijn daar géén aanwijzingen voor. Mark my words. Gewoon beetje logisch nadenken schijnt té veel te zijn voor die complot theoristen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid, maar waarom zouden het geen politieke "activisten" kunnen zijn? Imo zijn daar minstens zoveel aanwijzingen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |