Normaal gesproken zou je zeggen van wel maar wat is nog normaal deze Tourquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
57", daar zal het om gaan, uiteindelijk zal het verschil wel binnen de 20 seconden zijn, maar ik durf niet te zeggen dat Evans dit zeker gaat redden eigenlijk.
Dat zou idd wel subliem zijn. Maar kan iemand zeggen hoeveel beter Evans in tijdritten in vergelijking met Andy Schleck is? Ik weet wel dat Evans beter is, ( zeker over een lange tijdrit ) maar hoeveel ongeveer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef Gitank2 het volgende:
Lekker spannend, hopelijk eindigen ze gelijk en krijgen we nog strijd op de Champs elysees
Weet niemand denk ik, Andy heeft echt veel getraind op zijn tijdritquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou idd wel subliem zijn. Maar kan iemand zeggen hoeveel beter Evans in tijdritten in vergelijking met Andy Schleck is? Ik weet wel dat Evans beter is, ( zeker over een lange tijdrit ) maar hoeveel ongeveer?
We gaan het zien. Op het puntje van mijn stoel zal ik iig zitten. Bloedjelink spannend, welke zijn weerga bijna niet kent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:13 schreef Devpartner het volgende:
Andy heeft mss wel veel getrained een krak zal hij nooit echt worden. + Andy was volledig kapot deze rit. Veel meer dan evans. Een schleck die evans losrijd bergop gaat kunnen standhouden in de TT maar deze schleck die minder is dan evans bergop geloof ik niet. Ik verwacht >1min30 aan het been van Andy
8, in 1989.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
We gaan het zien. Op het puntje van mijn stoel zal ik iig zitten. Bloedjelink spannend, welke zijn weerga bijna niet kent.
Er was toch ooit een Tour die op 7 secondes beslist werd?
Eén minuut. Dus dat wordt spannuuuuuuuuuundquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou idd wel subliem zijn. Maar kan iemand zeggen hoeveel beter Evans in tijdritten in vergelijking met Andy Schleck is? Ik weet wel dat Evans beter is, ( zeker over een lange tijdrit ) maar hoeveel ongeveer?
Sodejuh, het wordt meer dan bloedjelinkspannend. Ik heb er zéér grote verwachtingen van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eén minuut. Dus dat wordt spannuuuuuuuuuund
Jawel, maar zal dat nou zoveel schelen? En trouwens, je mag niet gaan 'hangen' bij iemand. Krijg je toch tijdstraf?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens best mogelijk dat het al heel snel duidelijk is dat Frank wordt weggeblazen. Als 't link is, kan je die laten vertragen om dan een paar kilometer als mikpunt voor Andy te fungeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |