quote:FLASH: Oslo explosion blows out most windows of govt building housing prime minister's office, injures several people - Reuters witness
10 minutes ago
quote:AP Norway: 'Many' injured after blast hits gov't office building in Oslo
quote:Explosie bij overheidsgebouw Oslo
Laatste update: 22 juli 2011 15:50 info .AMSTERDAM In de omgeving van een regeringsgebouw in de Noorse hoofdstad Oslo heeft zich vrijdagmiddag rond half vier een zware explosie voorgedaan. Er zijn meerdere gewonden gevallen, aldus getuigen.
Foto: ANP Dit meldt Reuters vrijdag.
De meeste ramen zijn weggeblazen uit het gebouw dat ook het kantoor huisvest van premier Jens Stoltenberg. Op een foto is de explosie ook te zien.
Okee... Ben benieuwd of er nu een massale evactuatiestroom gaat volgen dan...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef Tauchmeister het volgende:
twitter:alyssanilsen twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:46:14Police are urging people to get out of Oslo city center. The TV channel TV2 are being evacuated. reageer retweet
Dat laatste zou idd zeer opmerkelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef G.R.S. het volgende:
Ze stellen dezelfde vragen aan alle omstanders daar. En verrassend genoeg steeds dezelfde antwoorden
Ze zitten nu al bijna 10 jaar in Afghanistan, maar over het algemeen is iedereen wel bevriend met Noorwegen en waren ze in de ogen van de Afghanen nog niet eens zo heel slecht (zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld de VS).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is de buitenland politiek van Noorwegen? Dat kan ik het wat beter plaatsen.²
http://www.theatlantic.co(...)-with-norway/242352/quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is de buitenland politiek van Noorwegen? Dat kan ik het wat beter plaatsen.
Is het heel gek als ik de woorden inside job laat vallen? Ik laat het wel in het midden, voorlopig.²
Lees even die link in de fipo. Is wel een goed artikel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het heel gek als ik de woorden inside job laat vallen? Ik laat het wel in het midden, voorlopig.²
BNW is de andere kant op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Want stel je voor dat jouw moslimbroeders er iets mee van doen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het heel gek als ik de woorden inside job laat vallen? Ik laat het wel in het midden, voorlopig.
Jup de economie ligt op zijn gat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmzzz.. heeft The war on terror weer een nieuwe impuls nodig?
hhhhmzzzzquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het vaag vind dat de Amerikaanse autoriteiten nog voordat de Noorse politie ook maar een uitspraak had gedaan, het al had over een autobom.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een false flag is best mogelijk. Maar laten we niet te voorbarig zijn, we kunnen pas wat zinnigs hierover zeggen als de daders bekend zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gaat nu best wel rustig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Man dit topic gaat sneller dan ik kan lezen, willen jullie aub wat minder posten?
Dat sluit je dus uit?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Want stel je voor dat jouw moslimbroeders er iets mee van doen hebben.
Haha dan ben je ook niet veel gewendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Man dit topic gaat sneller dan ik kan lezen, willen jullie aub wat minder posten?
het Noorse detachement is bij mijn weten 1 van de meest offensieve/agressieve eenheden in Noord Afghanistan ... meer vechten dan bouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ze zitten nu al bijna 10 jaar in Afghanistan, maar over het algemeen is iedereen wel bevriend met Noorwegen en waren ze in de ogen van de Afghanen nog niet eens zo heel slecht (zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld de VS).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |