Het zijn stiekem de Russen die hun concurrentie voor de oliewinning uit Noordpoolgebieden aan het opruimen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij is Noorwegen net als veel Europese landen flink naar rechts opgeschoven. En je hebt natuurlijk de Mohammed cartoons gehad (die ook in een Noorse krant geplaatst zijn)
Toch zegt dat niet alles. Denk aan Oklahoma/IRA/ETAquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De meeste aanslagen vinden dan ook niet plaats in het westen.
Jij zou toch beter moeten weten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
Vreemd dat er niet meteen geroepen wordt dat het wel uitgevoerd zou zijn door moslimterroristen. Daar kunnen ze normaal genoeg niet kort genoeg mee wachten
Genoeg reden om een parlementsgebouw op te blazenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De BTW is onlangs met 1 procent verhoogd.
Als eerste wil ik gewoon weten of er alleen noren bij betrokken zijn of ook andere nationaliteiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, ligt er aan wat je wilt zien. Er staan diverse links in dit topic naar NRK de noorse televisie.
Ik bedoel ook juist dat ik daar blij mee ben, normaal wordt dat te snel geroepen. Misschien een beetje krom geformuleerd, maar ik vind het juist goedquote:
Ja als je die ravage ziet zou je dat toch wel verwachten....of er waren minder mensen aanwezig dan normaal ivm vakantie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef SoldMayor het volgende:
Het lijkt me dat in die gebouwen toch ook gewonden moet zijn als daar alle ruiten uit zijn enzo..
volgensmij was het barredo in een poging zn euromuntenpest te verkopen aan een onschuldig landjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het zijn stiekem de Russen die hun concurrentie voor de oliewinning uit Noordpoolgebieden aan het opruimen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Also, the public sector leave work early on Fridays during the summer so was this targeted to not hurt too many people?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja als je die ravage ziet zou je dat toch wel verwachten....of er waren minder mensen aanwezig dan normaal ivm vakantie.
Staat eronderquote:
Is nog niet echt bekend lijkt mij. Denk dat BBC dan het beste is om in de gaten te houden en de NOS en de website van buitenlandse zaken als je Nederlanders verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als eerste wil ik gewoon weten of er alleen noren bij betrokken zijn of ook andere nationaliteiten.
Jij kijkt ook BBC world?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
"we're good guys, why are we a target". Linksen die denken dat als je aardig doet tegen moslims dat je dan niet een target bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |