quote:
Koe op mais:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Krijgen koeien ook wel eens brokken enzo? Geen idee, ik zie ze eigenlijk alleen grazen. Want in veevoer wordt ook vak genoeg rommel gestopt dus een koe is een koe dan ook niet meer misschien.
Wat ik meer bedoel is, die koe krijgt voer en stel dat hij wordt bij gevoederd dan is er ongetwijfeld door chemici met dat eten geknutseld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Koe op mais:
Maakt meer insuline aan = groeihormoon, groeit sneller dan een koe op gras. Mais bevat omega-6 (de ontstekingsbevorderende variant), beesten hebben magen die gemaakt zijn om van gras koe te maken. Door de mais meer ontstekingen, AB nodig, dat werkt ook als groeihormoon. In de VS vind je nauwelijks koeien die niet op mais zijn 'geteeld'.
Koe op gras:
Maakt met z'n 7 magen goed vlees van gras.
Gelig vet => gezond grasvet, wit vet => slecht vet.
/kort door de bocht
Nee dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef loveli het volgende:
Prijseenheid van kippenvoer is in gewichtstoename van het beest per euro voer. Doel is gewicht, niet om gezond vlees te maken. Watervasthoudend vermogen van het vlees wordt door het voer bevorderd.
Bio, anyone?
En bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mensen in het OV zijn raar of student...
Alles naar z'n waarde..quote:
True, net als met het voer van jou en mij. Biotechnologie idem. Er worden weinig dingen commercieel verbouwd waar niet aan geknutseld is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wat ik meer bedoel is, die koe krijgt voer en stel dat hij wordt bij gevoederd dan is er ongetwijfeld door chemici met dat eten geknutseld.
Tenzij bio dan idd.
quote:
Toekomst was toch geprint eten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef loveli het volgende:
[..]
True, net als met het voer van jou en mij. Biotechnologie idem. Er worden weinig dingen commercieel verbouwd waar niet aan geknutseld is.
En dan neem ik zo'n karretje als jij hebt. Broem broem!quote:
Ook kip? Heb je daar een goeie buurboer voor?quote:
Zou goed kunnen. Ze printen ook al lichaamscellen voor weefseltransplantaties.quote:
ooh. Ja ik neem altijd brood met becel, ik dacht dat dat goed was haha. maar iedere dag roomboter is dus niet echt goed. (wel lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Roomboter en kokosvet, de roomboter met mate. En producten met gehard plantaardig vet en snelle koolhydraten laten staan.
Oh is dat het *veegt zweet van voorhoofd*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Je ziet er nog jong uit blijkbaar.
Waarom is iedere dag roomboter niet goed? Het hangt er vanaf wat je de rest van de dag eet en hoe dik je smeert. Balans is het toverwoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:30 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ooh. Ja ik neem altijd brood met becel, ik dacht dat dat goed was haha. maar iedere dag roomboter is dus niet echt goed. (wel lekker)en kokosvet? smaakt dat niet naar kokos
![]()
bakken doe ik altijd in olijfolie.
Ze is binnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou Anna al feest aan het vieren zijn?
Ja erg hequote:
Oja, ieuwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom is iedere dag roomboter niet goed? Het hangt er vanaf wat je de rest van de dag eet en hoe dik je smeert. Balans is het toverwoord.
Kokosvet smaakt nauwelijks naar kokos, het is super spul (wel wat prijzig en helaas kan ik er niet tegen).
Topquote:
On a payrollquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo en mijn kwartaalaangifte weer gedaan, ik ben on a roll![]()
Leonhard Heyden heeft heel mooie en functionele tassen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nu trouwens ook een echte werktas. Maar eens kijken of ik morgen in Brugge wat tegenkom. En sowieso maar even surfen straks
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
En ook hele durequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Leonhard Heyden heeft heel mooie en functionele tassen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
En ook hele dure.
Ik ben geloof ik meer van de Oilily-achtige tassen (ja die zijn goedkoop)
Zo'n leren tas is mij de investering wel waard, ze kunnen jaren mee. Ik ben nog op zoek naar de perfecte (natuurlijk wel voor een enigszins redelijke prijs).quote:
Is dat voor mij bedoeld? Ik snap hem niet?quote:
Ah, zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef loveli het volgende:
Voor het formaat, dan past er een map in van formaat A4.
Was wel lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
2e euhh 3e plakje cakeik moet niet bakken muv brood
3e plakje! Toe maar!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
2e euhh 3e plakje cakeik moet niet bakken muv brood
Die hoef ik ook niet, niet zo lekker...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een zegen, pralines niet zo lekker vinden!
Maar door de enorme berg zoetzuur zit ik best volquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef V1z0R het volgende:
Anna
Maar Razz, als je nu maar weinig eet heb je kans dat je te veel hapjes neemt vanavond![]()
Net zo lekker als de jouwe? (ga wel een glazuurlesje volgen nuquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
3e plakje! Toe maar!
driekwart Indische cake. haphaphap.
bij gebrek aan eten.
Gras wezen halen dus nu net pas de aardappeltjes in de oven geschoven en ondertussen nog wat drama's @work opgelost![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:05 schreef anna82 het volgende:
Oh hai!
Vik, gefeliciteerd met je baan!!! Tof!
En bedankt voor het meeleven hier en op FB, helpt echt! Vandaag was 30 km ruk en 10 km feest! Maar het is gelukt: een kruisje met een kroontje (tweede keer).
En wie bij SBS 6 een vrouwspersoon in het groen heeft horen zeggen dat ze de hele dag gehuild heeft, dat was ik! Een interview door Hans Kraay jr, dat is pas een bekroning!![]()
Uniek, heeft de zoon van jouw vriend (?) hem ook uitgelopen?
Gewaarschuwd mens...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Maar door de enorme berg zoetzuur zit ik best volen ik ga proberen me in te houden. Ik ben een sucker voor vlammetjes, kaasballetjes en bamihapjes
.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
MI: heel anders! Valt niet echt te vergelijken. Moet je maar eens komen proeven
.
't Is echt zoquote:
Geloof je heusquote:
Mail de NSquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik vind het echt raar. Je reserveert toch een plekje in een trein? Waarom staat er dan geen tijd op?
Hahaha, geloof niet dat zand en slakjes uit sla wassen, hoog op "the do" list staat van Xmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je had trouwens best sla/bonen/whatever uit de tuin kunnen meenemen bedenk ik me nu
quote:
Ik ben nu bij mijn oudersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kan er ook een grote plak van makenIets van een uur of langer in de oven en dan de oven uitzetten en nog een avondje/nachtje dicht laten.
Maar jij hebt toch een combimagnetron?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
I trust cows more than I trust chemists.
Dat sta ik me al wassende (en er huist een berg ongedierte in jak!) te bedenkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
anna, jij topper! Echt zo ongelooflijk goed, wat een doorzetter ben jij! Top
Veel plezier in Bruigge Vik maar dat gaat vast lukken
[..]
Hahaha, geloof niet dat zand en slakjes uit sla wassen, hoog op "the do" list staat van Xm
Beetje laat hè?quote:
Om te klagen schatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje laat hè?. Ik hoop dat Mark nog chatlogs heeft over ons overleg destijds. Volgens mij half 9 of half 10 de trein en hoe laat we maandag precies terug moeten, kan iemand aan het loket ons vast wel vertellen adhv de rare tekentjes die op het ticket staan.
Koeien stinken niet uit hun bekquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben heul wel betrouwbaar! En stink minder uit mn mond. Meestal tenminste.
We reizen via Roosendaal en het is de IC idd. Dus we kunnen in principe elke trein pakken die we willen? Dank iig, nu ben ik weer rustigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zolang je niet de Thalys hebt geboekt en gewoon vanuit Den Haag HS de IC pakt richting Antwerpen/Brussel via R'dam, Dordt, Roosendaal, dan heb je geen gereserveerde plaatsen.
Jep. Als ik naar Roosendaal wil, kan ik die ook gewoon pakken. Zolang het geen Thalys, ICE of Fyra is, kan je gewoon iedere trein pakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We reizen via Roosendaal en het is de IC idd. Dus we kunnen in principe elke trein pakken die we willen? Dank iig, nu ben ik weer rustig.
Dat heb ik idd ook nog nooit bemerktquote:
Het kalfje dat in mn gezicht ademde toen ik een foto wilde maken echt welquote:
*jaloers!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Smakelijk! De opgewarmde nasi is hier alweer schoon op. Zonder slakken.
Post je even wat je besteld hebt? Ik heb er een jasje besteld... ff zoeken...quote:
Ja in het H&M topicquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post je even wat je besteld hebt? Ik heb er een jasje besteld... ff zoeken...
http://www.hm.com/nl/product/93061?article=93061-B
Die in blauw. Ik vind die ellebogen leuk! Heb hem in 2 maten besteld en als 'ie goed en mooi zit, wil ik de zwarte ook nog.
Wel in kattenbekken dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Katten stinken wel uit hun bek. Van koeien weet ik het niet, ik steek m'n hoofd doorgaans niet in koeiebekken
.
Die verwachtte ik al toen ik hem typtequote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh *ergernis*
Belt m'n moeder:
"Ja, heb je nog aan oma gedacht?"
Hoezo?
"Nou, omdat ze verhuisd is?"
Ja, en?
"Dat je even een kaartje stuurt."Dat moet ik toch zelf weten óf en wanneer ik een kaartje stuur?
"Ja, dat moet je ook zelf weten, maar mag het toch wel zeggen?"
Nou, ik ben 31, geen 12 meer, dus dat is echt niet nodig![]()
Enfin. Ik chaggo, zij chaggo, dus het gesprek duurde hierna niet lang meer.
*zucht
Het is een mooierd maar als ik goed gelezen heb op een flat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:34 schreef Syrena het volgende:
Oja, verlate reactie, Coco, de hond van mijn zus is inderdaad een labradoodle.
Met wat meer koningspoedel erin dan normaal geloof ik
Oei,en als jij contact zoekt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn oma belt mij nooit. Nooit. Over en weer gaat 1x per jaar de obligate verjaardags- en kerstkaart en dat was het dan ook wel.
Geen behoefte aan eigenlijk. Ze woont ergens in Emmen, zie haar 1-2 x per jaar. Ik bel soms nog wel eens op haar verjaardag en dan ben ik na 2 minuten ook wel uitgepraat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.. en nu nog ff de berging ruimen, stofzuiger opruimen, laptoppie opruimen... blegh~ Bonito La Risa ~
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh *ergernis*
Belt m'n moeder:
"Ja, heb je nog aan oma gedacht?"
Hoezo?
"Nou, omdat ze verhuisd is?"
Ja, en?
"Dat je even een kaartje stuurt."Dat moet ik toch zelf weten óf en wanneer ik een kaartje stuur?
"Ja, dat moet je ook zelf weten, maar mag het toch wel zeggen?"
Nou, ik ben 31, geen 12 meer, dus dat is echt niet nodig![]()
Enfin. Ik chaggo, zij chaggo, dus het gesprek duurde hierna niet lang meer.
*zucht
Dat zou best eens kunnen ja. Mijn schoonmoeder kwam ook bij mij 'zeuren' dat wij eens bij oma langs moesten omdat zij het anders te horen kregen. Maar vervelend is het wel, ik kon er ook wel bozig om worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je je moeder gezegd dat je het leuk zou vinden een kaartje te krijgen xm? En realiseer je wel, je moeder heeft waarschijnlijk vergelijkbare issues met haar moeder als jij met de jouwe. En ze doet er dus alles aan haar moeder tevreden te houden. Zoals haar eigen dochter eraan herinneren een kaartje te sturen, zodat zij geen gezeur krijgt dat ze niets van jou hoort wat weer indirecte kritiek is op je moeder.
Ja. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat hun flat groot (3 flinke slaapkamers, grote woonkamer). Wel vier hoog. Maar overdag gaat ze met de vriend van mijn zus mee naar zijn werk (hij is dierenarts).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een mooierd maar als ik goed gelezen heb op een flat?
Ik denk eerder dat mijn moeder heeft geconstateerd dat mijn naam in de kaartjesrij ontbrak en dat zij zich daar meer aan stoort dan oma zelf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien heeft haar moeder haar gebeld dat ze nog geen kaartje van haar kleindochter had gehad
Familiegedoe volgt helaas nooit de regels van de redelijkheid weet ik uit ervaring.
als ik over de jaren iets heb geleerd is dat je nooitvoor een ander moet denken. De waarheid is mestal anders dan je denkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mijn moeder heeft geconstateerd dat mijn naam in de kaartjesrij ontbrak en dat zij zich daar meer aan stoort dan oma zelf.
Nouja, het is eenzelfde soort redenatie als die je net maakte dat oma mijn moeder zou kunnen hebben gebeld. Dat kan. Wat ik denk kan ook. En er zijn nog legio andere mogelijkheden. Feit blijft dat ik het waanzinnig irritant vind om 'gedwongen' een kaartje te moeten sturen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
als ik over de jaren iets heb geleerd is dat je nooitvoor een ander moet denken. De waarheid is mestal anders dan je denkt.
M'n moeder vergeet d'r eigen verjaardag nogquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
En het is ook niet alsof mijn man even meedenkt qua verjaardagen, trouwens, die weet niet eens wanneer z'n eigen broer jarig is![]()
.
Ha, wij klussen hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef Syrena het volgende:
Net nog ff een laag verf op het badkamerraamkozijn gesmeerd. Een prof zou spontaan een hartverzakking krijgen van hoe het eruitzietmaar goed. Ik heb niet geschuurd, gebruik acrylverf en kan niet overal even goed bij en kan het ook niet allemaal heel goed zien
![]()
Nog 1 laag en dan is het wel goed, hoop dat ik alle uitschieters nog van het glas krijgIk weet dat je dat meteen moet doen, maar het is me nu al te vaak gebeurd dat ik het raam veeg en meteen ook weer de verf van het kozijn
En de mijnequote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verjaardagen van ooms en tantes heb ik nog nooit wat aan gedaan. Die van vrienden gaan nog net, maar de verjaardagen van koters die door die vrienden zijn uitgepoept, worden hier structureel vergeten.
Volgens mij wordt die hele kaartjes-bizznizz in stand gehouden door mensen als mijn moeder.
Van mij mag ie, graaaaag zelfs. Mijn moeder heeft ook kozijnen gedaan en de keukendeur, en maar mekkeren op mij dat ik te gehaast was en dat je rollerafdrukken zag, nou, kom de keukendeur maar eens bewonderenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, wij klussen hetzelfde![]()
!
Het is maar goed dat m'n zwager dit niet leest - de überperfectionist - die was stante pede naar Limburg gesjeesd om het over te doen. Dat flikte hij z'n vriendin een keer, had ze een hele zaterdag in hun nieuwe huis kozijnen staan schilderen toen hij weg was, vond 'ie het niet netjes genoeg, deed hij het op zondag opnieuw![]()
.
In ons huis kwam hij ook helpen. In de tijd dat ik vier plafonds witte deed hij er één. Maar wel keurig netjes, zeg maar.
Ja maar, ik woon niet meer thuis en ben getrouwdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef V1z0R het volgende:
Ma: Vaiz, jouw naam ook weer op de kaartjes?
Ik: Joah, 's goed...
/klaar
Moeras-tvquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eoa Tros-muziekfeest opstaan en ben te lui om de tv uit te zetten / op een andere zender.
Fijn!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef MarMar het volgende:
lol ik ga bijna blij zijn dat ik lekker geen oma's meer hebmaar uiterst herkenbaar bovenstaande!
De deal bleek goed wederzijds achterafde soep was super, het dessert was merenguetaart met rode vruchtjes en slagroom voor de kids en hetzelfde maar dan de vruchtjes in grand marnier marinade voor de papa's en de mama's en mijn lieve vriendinnen hebben ervoor gezorgd dat de hele kamer en keuken weer glimmend schoon achtergelaten zijn. Het was nog supergezellig ook
Nu gaan lief en ik nog even lekker zitten met een wijntje.
Wij sturen meestal kerstkaarten met daarop "We hopen dat jullie Fijne Kerstdagen hebben gehad en wensen jullie Een Gelukkig Nieuwjaar!"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En de mijnedie houdt zelfs een lijstje bij van wie er afgelopen december een kerstkaart naar hun stuurde. Wie niks stuurde krijgt er ook niet eentje terug, tenzij er dan komende december op de valreep nog één komt. Mijn moeder heeft, echt, serieus, ook eind september de kerstkaarten al geschreven en wel in een doosje liggen, klaar om verzonden te worden.
Hoe ze het doet met een fulltime baan weet ik niet.
Ik ook niet, maar sta nog wel op de kaartjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja maar, ik woon niet meer thuis en ben getrouwd. Zou wel handig zijn though!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat hun flat groot (3 flinke slaapkamers, grote woonkamer). Wel vier hoog. Maar overdag gaat ze met de vriend van mijn zus mee naar zijn werk (hij is dierenarts).
omoda salequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Klaarrr met shoppen.
Moet aleen nog n paar bruine schoenen met laag hakje,sale tips anyone?
Uniek zit achter die vrouw op de bankquote:
Lezen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Syrena het volgende:
Zoooo Uniek! Goed gedaan![]()
Shiny> Fijn he, die dudes die al jaaaaaren een vriendin hebben en dan toch stiekem vibes uitstralen naar je
Je hebt je salaris ingevoerd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef Viking84 het volgende:
Uniekje is echt volstrekt onherkenbaar.
Wij krijgen nog 15 tot 20 euro zorgtoeslag straks.
Maar je hebt wel werkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Zat er natuurlijk dik in dat we nu weinig tot niks meer krijgen.
Die Duitse zijn nog epischerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef Syrena het volgende:
Oh hebben ze in NL ook van die muziekfeesten op TV? Ik zapte er wel eens langs als ze op de Duitser waren en verbaasde me dan dat A. Mensen daar heen gingen en B. dat het ook nog werd opgenomen en uitgezonden
MissGooglequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek is zeg maar van dit:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
zoiets gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
"lekker geëmancipeerd is dat ook:')quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kreeg alleen zorgtoeslag toen ik op mezelf woonde. Toen Duvels inkomen daarbij kwam, werd het direct nul.
Haha ik googelde op bordjes ophoudenquote:
Om eerlijk te zijn nog niet zo mee bezigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de FC vizor? Volgens mij is er geen peil op volgend seizoen te trekken in de JL, eerste plekken denk ik WII/Sparta en de rest.... lastig.
Ah. Ik denk dat de meeste mannen zich gevleid zouden voelen door zo'n gebaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn moeder zegt gelukkig nooit dat ik naar mijn oma moet want ze vind haar zelf ook vermoeiend(overigens is ze vermoeiend omdat ze veel praat, maar wel heel lief).
Ik had een paar dagen terug trouwens gepost dat ik een jongen leuk vond enzo. Hij had een cd'tje voor me gebrand en zei: wel een verslag ervan maken he! Dus ik dacht, ja grappig, dan maak ik echt een verslagje en zet ik mijn nummer eronder. Had ik dat dus gisteren gegeven, vertelt mijn collega vandaag dat hij al 4 jaar een vriend heeft. Om het nog pijnlijker te maken had die dude dat van dat verslagje dus al aan mijn collega verteld, dus ze hebben er vast heel hard om moeten lachen. Ik vond het wel grappig maar zo genant![]()
Nu moet ik tot dinsdag wachten om even naar hem toe te gaan, ik maak er wel een grapje van. Tot die tijd denkt hij vast: wtf. FML.
Over 2.5 week begint voor mijn club de eerste competitiewedstrijd alweer hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn nog niet zo mee bezig3 weken voor de start komen de kriebels wel weer denk ik. Maar inderdaad, WII en Sparta zijn de meest voor de hand liggende. Hoop voor de FC wel een beter seizoen
XM, zij houden per ongeluk de 9 op de kop
Nondeju! Emmen 5 aug. ook al de eerste! Man wat gaat de tijd snel...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Over 2.5 week begint voor mijn club de eerste competitiewedstrijd alweer hoor
Stiekem word ik door dit geraaktquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek is zeg maar van dit:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
zoiets gegaan
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef Xennia het volgende:
In de planning:
O: volle vanillekwark
T: 2 blokjes beemster belegen
L: veldsla met spekjes, stukjes beemster, rode puntpaprika, sjalotje, komkommer, dressing van honing, mosterd en beetje olijfolie
T: handje amandelen
S: hardlopen, ik hoop dat me tenminste 5 km weer lukt 3 km hard gelopen met 3 pauzes van 3 minuten
D: pittige oosterse maaltijdsalade met oa biefstuk, pepertjes, komkommer, tauge en geroosterde cashewnoten
T: yoghurtijs met verse aardbeien picolientje
S: half uurtje wandelen 3 kwartier fietsen
T: reep chocola (kilt) nog een picolientje en ijskoffie
T: wijn en stokbrood met brie en filet americain 3 plakjes parmaham en 3 blokjes beemster
quote:
Hm, balen. Ik slaag altijd wel bij o'moda.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, balen. Ik slaag altijd wel bij o'moda.
M'n pumps zijn onderweg. Hoop dat ze er morgen al zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ook o'moda?
Ik wil pumps die eruit zien als pantoffels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Dat ze het oppassen op hun konijnen tijdens een vakantie niet aan jou moeten overlaten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bedankt
wat moeten mensen nu wel niet van me denken
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ze het oppassen op hun konijnen tijdens een vakantie niet aan jou moeten overlaten?
Dat je playboy-worthy bent?quote:
quote:
WTF moet ik daar nou mee?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF moet ik daar nou mee?Ik draag nooit pantoffels en lees nooit de Playboy.
Hier ook 5 aug. Eerst gaan we ook nog ff naar een oefenwedstrijd tegen Malaga. 31e geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nondeju! Emmen 5 aug. ook al de eerste! Man wat gaat de tijd snel...
I knowquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef Viking84 het volgende:
Aww Shiny! Maar het is ook wel weer romkomachtig.
Whehe, mijn club heeft met meer gewonnen van de club waar jouw club vandaag van heeft gewonnen. Lekkere trainer ook trouwens zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hier ook 5 aug. Eerst gaan we ook nog ff naar een oefenwedstrijd tegen Malaga. 31e geloof ik.
Ja tijd gaat snel haha. Laatste keer was ik nog druk aan het klussen, en mezelf af te vragen of ik wel of niet zou gaan.. Haha
Mèn die foto! Hoelang is dat eigenlijk geleden? Als ik vragen mag
Ik ga trouwens lekker slaapje doen! Morgen weer vroeg op!!
Die heb ik op mijn lijstje te kijken series staan voor na Dexter. En aangezien we nu in seizoen 5 van Dexter zitten wordt dat dus binnenkort. Ik ben benieuwd.quote:
QFTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
als ik over de jaren iets heb geleerd is dat je nooitvoor een ander moet denken. De waarheid is mestal anders dan je denkt.
Ho - ly cow!quote:
Ik wil pumps die voelen als pantoffels.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
ook o'moda?
Ik wil pumps die eruit zien als pantoffels
Ben wel BlonT maar dat snapte ik al toen ik het typtequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:19 schreef Chicolate het volgende:
Fijne vakantie allemaal, ik ga er de komende 3 weken vandoor (met tussendoor wel een paar dagen internet maar dan zal ik niet op fok zijn denk ik).
Ik zou bijna zeggen ik hoor sarcasmequote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:25 schreef Mixende_match het volgende:
iedereen fijne vakantie, fijn weekend etc... haha
ik moet nog gewoon werken
Ja, het is wel heftig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:04 schreef Probability het volgende:
Jezus christus 80!!!!!! Doden in Noorwegen
87 totaal hè. En een Engelse website had het al over 93. Waarschijnlijk liggen er nog lijken in het water ook. En dan alle ernstig gewonden in het ziekenhuis. Ik ben hier naar aan het luisteren en word er helemaal koud van: http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344 (ooggetuige die zelf is beschoten toen hij deed alsof hij dood was)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:04 schreef Probability het volgende:
wait, wut???quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:04 schreef Probability het volgende:
iig niet bij de supermarkt banen blijkbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
O, schudden ze geen handen? Nooit opgemerktMaar het klinkt heel erg positief, dus stiekem denk ik dat je wel werk hebt per 1 augustus
al 94 doden totaal op het moment in Noorwegen
Ik wist nog van niets! Gisteren om 16.00uur van huis gegaan en daarna niets meer meegekregen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ging gister slapen en toen stond de teller op circa 10. Dat was even schrikken toen we net het nieuws hoorden op de wekkerradio...
ik geef mensen bij het gemeentehuis en de bank ook nooit een hand hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iig niet bij de supermarkt banen blijkbaarmaar ook bij instellingen enzo. Bij 't gemeentehuis niet toen we ons daar in gingen schrijven, bij de bank niet. Terwijl wij dat zo gewend zijn, dat je mensen in dat soort omstandigheden ook een hand geeft! Maar misschien is het typisch Noordelijk ofzo?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:43 schreef anna82 het volgende:
Kreeg net van een vriend de link van mijn 40 seconds of fame op SBS 6 toegestuurd, heeeeeel gek om jezelf in bewegende beelden te zien. Heb nogal een expressief gezicht zag ik
Ik nog ruim 4 maanden!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Chico! Have fun!!
[..]
Ik zou bijna zeggen ik hoor sarcasme
Als het je troost geloof dat ik nog zo'n 6 weken moet.
Mag ik ook?quote:
Surprised, I am not </Yoda>quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Deze nerds hebben internet op reis geactiveerd en we konden heul wel een paar dagen zonder internet
Ik herinnerde me vaag iets over 'op zoveel minuten' toen ik doorklikte naar het fragment en had dit ook niet gelezen, maar zag toen een mevrouw over bubbeltjesvoeten praten en ik wist dat jij veel blaren had. Dus ik dacht: gut, dat beeld had ik nou helemaal niet bij Annaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:05 schreef anna82 het volgende:
Tuulk! Ik ben te herkennen aan een prachtig groene haarband.
Sarcasme, ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Chico! Have fun!!
[..]
Ik zou bijna zeggen ik hoor sarcasme
Als het je troost geloof dat ik nog zo'n 6 weken moet.
haha ja he? meestal denk je: afgrijselijk om mezelf zo te zien. (had ik dan he, met bv musical video ofzo haha)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:43 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen,
Tjezus wat heftig zeg! Onvoorstelbaar dat 1 iemand dat kan aanrichten... En dat hij zich heeft laten oppakken, meestal plegen deze daders zelfmoord.
Thanks voor alle felicitaties!![]()
![]()
Net naar de WC gestrompeld, wat ben ik blij dat het geen 5-daagse is! Kreeg net van een vriend de link van mijn 40 seconds of fame op SBS 6 toegestuurd, heeeeeel gek om jezelf in bewegende beelden te zien. Heb nogal een expressief gezicht zag ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ook!quote:
Hahaha, nee, ik ben niet de mevrouw van de bubbeltjes voeten! Ik vind mezelf ook nog helemaal niet een mevrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinnerde me vaag iets over 'op zoveel minuten' toen ik doorklikte naar het fragment en had dit ook niet gelezen, maar zag toen een mevrouw over bubbeltjesvoeten praten en ik wist dat jij veel blaren had. Dus ik dacht: gut, dat beeld had ik nou helemaal niet bij AnnaMaar toen kwam er een andere mevrouw die (herkenbaar!) iets zei over 'de hele tijd gehuild' en ik dacht: neeeee, dat beeld klopt wel!
Leuk hoor, zo op tv
Staat in de PMquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Op welke minuut zit je ongeveer anna?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:00 schreef MarMar het volgende:
Oh en lief is wat films aan het ophalen en dan gaat de laptop uit en gaan we een bankhangknutselschilderfilmweekend met popcorn doen met de kids
Ik doe dit weekend even niet aan lijstjes plannen, die post ik maandag of zondagavond wel.
Dit jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Op welke minuut zit je ongeveer anna?
^^ en slank!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:00 schreef Rituals het volgende:
Aaww Anna. Leuk stukje! En wat zie je er goed uit
.
Wil spuit elfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
In aanmerking genomen dat je met weinig slaap en ziekjes 160 km hebt gelopen, zie je er hartstikke goed uit joh!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:14 schreef anna82 het volgende:
Haha, gekkerds, you make me blush! Zien jullie die mega-wallen niet?Maar genoeg over mij, ik ga even mijn tekorten aanvullen met boterhammen pindakaas
Linkjes mogen, indien gewenst, doorgestuurd worden naar de vaste bezoekers van dit topique.
Chips!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: Een afbakstokbroodje: ene helft met chedda, andere met Belgische paté met knoflook.
Straks wat roggebrood en vanavond willen we 'iets met vis' eten, maar weten nog niet wat![]()
Gaan straks verse vis halen, dus als iemand nog goede ideeën heeft, zijn ze welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |