ik heb nu hi online 15 (ik bel nooit) eindeloos sms 9.95 en eindeloos online 2,50, dan nog studentenkorting en betaal rond de 27.50 per maand. Ga er hoe dan ook op achteruit zit er bijna aan te denken niet te verlengen en gewoon nieuwe telefoon te kopen hoewel eindeloos online dan wel weer 9.95 wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja baal er flink van, gaan we zeker wel merken
Verlengen naar een simonly en los een toestel kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu hi online 15 (ik bel nooit) eindeloos sms 9.95 en eindeloos online 2,50, dan nog studentenkorting en betaal rond de 27.50 per maand. Ga er hoe dan ook op achteruit zit er bijna aan te denken niet te verlengen en gewoon nieuwe telefoon te kopen hoewel eindeloos online dan wel weer 9.95 wordt
hoezo verlengen? dan moet ik verlengen met 1 van de nieuwe abonnementen,kan ik mn abo niet gewoon beter door laten lopen en n nieuw toestel halen? (kan 21 sept officieel pas verlengen)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verlengen naar een simonly en los een toestel kopen
Mwah, opzich weet je natuurlijk best dat je ook betaalt voor het toestel, gewoon een soort uitgestelde betaling, ik heb het nooit als "gratis toestel" gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Simonly.
Die abonnementen zijn gewoon een verkapte vorm van hard genaaid worden met sigaren uit eigen doos.
Ja dan val je inderdaad in de nieuwe voorwaarden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo verlengen? dan moet ik verlengen met 1 van de nieuwe abonnementen,kan ik mn abo niet gewoon beter door laten lopen en n nieuw toestel halen? (kan 21 sept officieel pas verlengen)
Leg dat maar uit aan de gemiddelde 18-jarige die zich in de schulden stort voor een blackberry met een abbo die ze niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, opzich weet je natuurlijk best dat je ook betaalt voor het toestel, gewoon een soort uitgestelde betaling, ik heb het nooit als "gratis toestel" gezien.
Meer een soort lening.
Het is gewoon bekijken waarmee je goedkoper uit bent op dat moment. soms is het met toestel net wat goedkoper dan wanneer je alleen los abbo neemt en een toestel erbij koopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, opzich weet je natuurlijk best dat je ook betaalt voor het toestel, gewoon een soort uitgestelde betaling, ik heb het nooit als "gratis toestel" gezien.
Meer een soort lening.
ze kunnen niet zomaar je abonnement afkappenquote:
Of aan de 14 jarige die op naam van papa en mama een abonnement afsluiten en rekeningen veroorzaken van honderden euro's aan sms diensten en shit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de gemiddelde 18-jarige die zich in de schulden stort voor een blackberry met een abbo die ze niet kunnen betalen.
Neuh, mensen moeten maar eens leren nadenken, schapen die dat niet doen zoeken het maar lekker uitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de gemiddelde 18-jarige die zich in de schulden stort voor een blackberry met een abbo die ze niet kunnen betalen.
Ik heb nu eindeloos online en dat wil ik graag houden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze kunnen niet zomaar je abonnement afkappentis een abo voor onbepaalde tijd, je mag alleen pas na een jaar opzeggen (of afkopen)
Sowieso vind ik het belachelijk dat kinderen al met dat soort telefoons lopen, ze moeten gewoon dat soort dingen kunnen blokkeren. Je kon vroeger ook je huistelefoon blokkeren voor 0900 ( toen nog 06) nummers. Dat zouden ze voor dat soort abo's ook moeten kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of aan de 14 jarige die op naam van papa en mama een abonnement afsluiten en rekeningen veroorzaken van honderden euro's aan sms diensten en shit.
En dan is het de fout van de provider want dochter/zoonlief weet van niks
Nee als je niks veranderd loopt het gewoon door onder de oude voorwaarden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu eindeloos online en dat wil ik graag houden.. Na twee jaar kan ik weer een nieuw abonnement nemen of deze aanhouden.
Ik dacht dat ik met beide mogelijkheden m'n eindeloos online kwijt zou zijn..
Je kan het die koters amper kwalijk nemen. Op MBO's worden flyers uitgedeeld over dat je rood kan staan om leuke dingen te gaan kopen. Het is wel een bepaalde makkelijke groep die daarvoor benaderd worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, mensen moeten maar eens leren nadenken, schapen die dat niet doen zoeken het maar lekker uit.
Alles is gewoon na te lezen, uit te zoeken, te vragen, weet ik het, er is anno 2011 geen enkel excuus meer voor ontwetendheid.
Nee, ouders zouden gewoon niet zo makkelijk moeten toegeven en de koter gewoon een prepaid moeten geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het belachelijk dat kinderen al met dat soort telefoons lopen, ze moeten gewoon dat soort dingen kunnen blokkeren. Je kon vroeger ook je huistelefoon blokkeren voor 0900 ( toen nog 06) nummers. Dat zouden ze voor dat soort abo's ook moeten kunnen.
En dan kom ik weer uit op de bronnen van ALLE kwaad tegenwoordig: ouders!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan het die koters amper kwalijk nemen. Op MBO's worden flyers uitgedeeld over dat je rood kan staan om leuke dingen te gaan kopen. Het is wel een bepaalde makkelijke groep die daarvoor benaderd worden.
Toen ik mijn abbo afsloot niet. Ik heb alleen over de fair use policy gelezen. Mijn internet wordt vertraagd als ik meer gebruik dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt onbeperkt is het nu ook al niet. Ze hebben allemaal een datalimiet van 1GB.
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu eindeloos online en dat wil ik graag houden.. Na twee jaar kan ik weer een nieuw abonnement nemen of deze aanhouden (nu nog 4 maand of zo te gaan).
Ik dacht dat ik met beide mogelijkheden m'n eindeloos online kwijt zou zijn..
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ouders zouden gewoon niet zo makkelijk moeten toegeven en de koter gewoon een prepaid moeten geven.
Ja, dat is gewoon een datalimiet hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Toen ik mijn abbo afsloot niet. Ik heb alleen over de fair use policy gelezen. Mijn internet wordt vertraagd als ik meer gebruik dan gemiddeld..
Oh. Dat is mooiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee als je niks veranderd loopt het gewoon door onder de oude voorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |