quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
Waarom steeds een slotje als het topic 13 paginas krijgt? Gewoon 1 lang topic is toch veel beter.
Iets met rokende serversquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
Waarom steeds een slotje als het topic 13 paginas krijgt? Gewoon 1 lang topic is toch veel beter.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
Welkom op Fokquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
Pagina's? Ik heb 1 paginaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
13 pagina'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
letour.frquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Komt de info uit de OP vandaag ook weer van PCM Benelux ?
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
13 pagina's per topic hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Quisho het volgende:
Misschien een giro rekening openen voor Voeckler?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Gitank2 het volgende:
Gooit ie zijn water weg, daar vermoorden apen in Afrika elkaar om.
Gisteren gingen ze er van de andere kant op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef StephanL het volgende:
Gister gingen daar rechts omhoog zo te zien.
reported for racismquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Gitank2 het volgende:
Gooit ie zijn water weg, daar vermoorden apen in Afrika elkaar om.
Maar verschillen op de Alp d'huez kunnen nu wel groot worden.quote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Daalt Andy weer als een natte wind?
Giro 666 zodat die duivel met die drietand hem nog een shotje zet op de alpequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien een giro rekening openen voor Voeckler?
Wie dacht dat dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die dachten dat Voeckler de Tour zou winnen
Voeckler wel veel centjes gekregen. Al die dagen in het geel tikt lekker aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
hij is wel een klimmer geworden opeens. maar nog niet zo goed als de echte klassementsrenners.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
Moet de Finestre eens proberenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Vanaf zondag zelf een week in de alpen fietsen. Waaronder galibier en de Alp. Wat een mooie omgeving!
quote:
Lekker meerennenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
in zo'n bocht is wel vet om te zien
54 km, ze zijn pas op de helft en wat is er al een hoop gebeurdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef alors het volgende:
Hoeveel km is het nog? ik hoorde op radio1 dat ze als een malle reden dus ik zal de finish wel missen. Mijn radio stoort ook als een malle, fijn zo'n prutsmast, dus ik heb niks meegekregen over Nederlanders.. rijden die nog een beetje lekker mee?
Inderdaad. Voor mijn gevoel moeten ze nog maar 5 km.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
54 km, ze zijn pas op de helft en wat is er al een hoop gebeurd.
thanks! nog meer tips?quote:
nog even wachten tot dat gebeurd he. Maar wie gaat dan het meeste kruit verschoten hebben? of wie heeft nog het meeste over..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Evans nog maar 31", alles gaat samen komen, alleen Voeckler is gezien.
Cunego wint 'm dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef Devpartner het volgende:
[..]
nog even wachten tot dat gebeurd he. Maar wie gaat dan het meeste kruit verschoten hebben? of wie heeft nog het meeste over..
liever niet, dan rijd ie tegen de achterkant van iemand anders aan en vliegt het ravijn inquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef Sabata het volgende:
Sanchez is verdomme net Gilles Villeneuve op de fiets
Die zit achterin de bus. Met Gesinkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:29 schreef The_Avatar het volgende:
hoe zit het met Cavendish? Iemand die dat weet ?
Was al hier neergeplant hoor.quote:
BOEIENDquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
parlementsgebouwen ingestort.. aanslag door terroristen?
Ik wistgewoon dat jij zo'n telegraaf lezertje wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)losie_in_Oslo__.html
nu stil en over naar de etappe
Inderdaad, de Tour wacht op niemand!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Sdivad het volgende:
Lekker boeiend, dat Oslo. Vandaag gaat 't om de Tour.
Lekkerquote:
8 wordt gezegd hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Sheepcidus het volgende:
zijn toch geen dooien dus zo interessant is het ook niet
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Oh joh, waarom dan een extra journaal?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Sheepcidus het volgende:
ok bedankt!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
54 km, ze zijn pas op de helft en wat is er al een hoop gebeurd.
Is toch op Ned2, dus we missen niks...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh joh, waarom dan een extra journaal?
Nederland 2 als je kan lezenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Ondertussen extra journaal straks vanwege explosie oslo.
Echt!? Joh nou dat had ik niet gemerkt johquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Doe maar op een andere zenderquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Idd.. En dan ons ettertjes noemen en zelf fappen op jongens die een interview moeten doen terwijl ze net hun ouders kwijt zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wistgewoon dat jij zo'n telegraaf lezertje was
De Tour dus. Wat boeit mij dat kut Noorwegen (-Thor) nou.quote:
Hagen boeit jou niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
De Tour dus. Wat boeit mij dat kut Noorwegen (-Thor) nou.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef Karina het volgende:
Gaat nu niet gebeuren dat een Nederlander wint
Ofterwel een Bazenploeg?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Bizar 5 europcars bij de beste 25 in koers..
Precies, de Tour wacht op niemand, ook niet op Oslo.quote:
Beter demarreren daar gewoon een paar uit de bus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef The_Avatar het volgende:
volgens letour.fr zit cav in de "pack" gaan ze het weer zo doen als gister ?
Maarten klokte met de hand 27 seconden tussen Evans en kopgroep, terwijl de Franse regie dat ook keurig liet zien.quote:
Trek dat blik met oneliners maar openquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Precies, de Tour wacht op niemand, ook niet op Oslo.
Parijs is nog ver, en Oslo ook.
Als je de etappe van zondag niet meetelt en weet dat de tijdrit 52km is dan is Parijs niet zo ver meer.quote:
Maar dan is de etappe nog niet over.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef Eenskijken het volgende:
Hopelijk heeft evans nog wat over in de tijdrit
Bekijk ritten van de giro eens, die hebben vaak leuke cols.quote:
Ik vrees er wel een beetje voor, maar dat zou inderdaad prachtig zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Szura het volgende:
Hopelijk breekt hij niet op de Alpe want ik wil een fatsoenlijk gevecht zien met hem erbij.
Ducrot heeft hier wel gelijk over de kongsi'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Bij atletiek moet je allemaal in verschillende banen lopen. Bij wielrennen moet je allemaal in dezelfde... in hetzelfde peloton zitten... blablabla"
Wat een gewauwel weer
Zoals ze op de Belg al zeiden heeft de winnaar (wie het ook is) het nu echt verdiend. Maar ik hoop ook nog op een secondengevecht morgen in de tijdrit. Dus hopelijk een klein verlies van Evans vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Szura het volgende:
Toch wel respect hoor voor al dat werk dat Evans al heeft verzet
Hopelijk breekt hij niet op de Alpe want ik wil een fatsoenlijk gevecht zien met hem erbij.
http://gaps.letour.fr/us.phpquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:42 schreef Cootz het volgende:
Heeft iemand de virtuele tussenstand van de bollen?
Ja, die zal ook nog wel aanvallen lijkt me. Al leek hij niet heel sterk in het begin van de etappe.quote:
Het wit nuquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, wat moet je zo dadelijk als Europcar zijnde, Voeckler zo veel mogelijk helpen of Rolland het wit laten pakken...
Rolland voor het wit natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, wat moet je zo dadelijk als Europcar zijnde, Voeckler zo veel mogelijk helpen of Rolland het wit laten pakken...
Zou ik ook doen. Geel krijgen ze toch niet meer.quote:
Je kon erop wachten...quote:
Die van VAC is dacht ik de Gendt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Szura het volgende:
1 Rabo in de groep Voeckler en volgens mij ook VAC.
Denk het wel, want de beste klimmer pakt de bollen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Cootz het volgende:
Andy pakt in ieder geval de bollen zo, waarschijnlijk.. Dus de nieuwe regels leveren dan meteen misschien een dubbel op... Weet niet of de organisatie dat bedoelde..
Dan zit er dus toch een Nederlandse etappewinst in, wie verteld het Maarten even!?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Szura het volgende:
Zag de Rabo ja, zou het gesink zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Szura het volgende:
Sowieso geen Gesink, leek me Barredo (zo in een flits)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zag de Rabo ja, zou het gesink zijn?
Rolland wit, Voeckler klassement. Rolland helpt Voeckler dan ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijken ze daar niet te beseffen.
Barredo lijkt me waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zag de Rabo ja, zou het gesink zijn?
Lijkt me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |