Pffff, veel truien zijn aan het wisselen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:15 schreef Nober het volgende:
Voeckler heeft geen doping gebruikt, dat blijkt nu wel weer.
Te heet gewassenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Het shirtje van Sanchez is kleiner dan de afgelopen weken, er is 2 cm wit op z'n armen.
Of Sanchez is gegroeid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Het shirtje van Sanchez is kleiner dan de afgelopen weken, er is 2 cm wit op z'n armen.
Groeihormonenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk dat hij al boven zijn eigen verwachting gepresteerd heeft hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef Type-R het volgende:
Best wel balen voor hem om een na laatste dag het geel te verliezen. Daar moet je rest van je leven mee leven
quote:
en steeds titi in beeldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Toch kut.. Tijden zijn nu weg bovenin beeld.. Tis een grote teringzooi daar op die wegenLosse flodders overal
.
Ik voel pijn in mijn benen want ik heb vanmiddag gefietstquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef Eenskijken het volgende:
Man man man ik voel de pijn in me benen zowat als ik ernaar kijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |