Ik denk een roze met bloemetjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
OOOH WAT LEUK!
zoeentje?!!!
[ afbeelding ]
Oh die waren ook altijd cool. Lekker stripjes lezen onder de les enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:12 schreef Renesite het volgende:
Ik had een gein agenda met hele lelijke vulgaire taal en zo!!!!!!!!!!!
ja en kaftpapier kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In de brugklas en dan naar de V&DMet mijn stoere TMF agenda
wanner ga je weg?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:14 schreef Renesite het volgende:
Ik blijf whatsapp bereikbaar met mijn mobiel op vakantie! 2 euro per dag voor lekker chatteren via telefoon
Ik plakte mijn agenda vol met ajax zooiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en kaftpapier kopenEn dan heel de middag je boeken kasten
En je agenda volplakken met leuke jongens enzo
Nee sorry lieverd, heb de laptop niet... Maar Ron gaat zelf een laptop kopen dus dan kan ik hem vaker jatten.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik plakte mijn agenda vol met ajax zooi
En bij elke dag stond welke celebs er jarig waren. Ik weet nog dat Dennis Hopper op dezelfde dag als mij jarig was. Geloof ik.
Beterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee sorry lieverd, heb de laptop niet... Maar Ron gaat zelf een laptop kopen dus dan kan ik hem vaker jatten.
Ik moest een nieuwe tas hebben, van die collegeblokken, nieuwe pennen en meteen maar een nieuw woordenboek... die we hadden was van 1995 ofzoquote:
Vind jij het kaften leuk?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en kaftpapier kopenEn dan heel de middag je boeken kasten
En je agenda volplakken met leuke jongens enzo
Oh, in een schrift, in een agenda van een ander. Blablablaquote:
'95.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe tas hebben, van die collegeblokken, nieuwe pennen en meteen maar een nieuw woordenboek... die we hadden was van 1995 ofzo
Ik smste mezelf(of bewaarde de sms) of schreef het boven mijn werk wat ik aan het maken wasquote:
Ik heb ff gekeken en er zijn 32 pagina's bij gekomenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'95.Er is in die tijd veel gebeurd ja.
onthield!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik smste mezelf(of bewaarde de sms) of schreef het boven mijn werk wat ik aan het maken was. Uiteindelijk kwam het er wel op neer dat ik het gewoon onthoude
Wtf?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
Wuut
We krijgen net een biref van UPC dat er een virus op een van de computers zit. Als we die niet verwijderen worden we binnen 14 dagen afgesloten
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
Wuut
We krijgen net een brief van UPC dat er een virus op een van de computers zit. Als we die niet verwijderen worden we binnen 14 dagen afgesloten
Ik wel. Trojan waarschijnlijk, die meedoet aan mailbommetjes en zulcksquote:
Ik heb bij tig mensen al virussen lopen verwijderen nav zo'n briefquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ff gegooglet en er staat flink wat over op. Ik wist het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |