Jaaaa waa gezelliiiiiigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:00 schreef SuperFruitig het volgende:
HET WAS SUPERGEZELLIG MENSEN
in caps want dan is het serieus
Ik heb er oprecht van genoten
Ik ben er gelukkig al bijna val zowat in slaapquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Beeeh ik heb geen zin meer in reizen wil thuis zijn
/trollfacequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig al bijna val zowat in slaap
It's oke! Je had het in ieder geval goed, ik was meer beledigd als je cup aa had gezegdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:09 schreef Mday het volgende:
was zeker geslaagd!
Toernedoos met kessjes en patieten!
oh en bij deze is Shar mijn heldin want WoW-er die shooters speelt is altijd plus één.
lotje heb ik ondanks mijn hondje-foto's permanent van me ontvreemd door mijn puur professionele en anderzijds onschuldige cupmaatschatopafstand-skills
en poit heeft een goede smaak wat betreft bieren
Voel me al 3 dagen zwaar bagger, met totaal geen eetlust dus vandaar dat ik het dinertje even oversloeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ging je nou zo vroeg weg eigenlijk? Er was niemand meer om fruit in toom te houden
Ben op station, nu nog 20 minuten lopenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
/trollface
Fuuuuuuu
Ik ben bijna op centraal dan nog even trammen naar huisje
Ik stap net de tram in ik moet nog een kwartiertjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben op station, nu nog 20 minuten lopen
Rofl werden je boobs geraden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
It's oke! Je had het in ieder geval goed, ik was meer beledigd als je cup aa had gezegd
hier om het goed te maken, puppyoogjesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
It's oke! Je had het in ieder geval goed, ik was meer beledigd als je cup aa had gezegd
Martijn patste met zijn skills omdat hij thuis is in lingerie.quote:
niet iedereen paste op poits bank en we leven onder het mom 'als we gaan, dan gaan we me zun alleh'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
Nu al thuis van de meet iedereen? Ik ging er van uit dat om 5u 's nachts op Poits bank gaan liggen de standaard was hier
Ahhh check!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Martijn patste met zijn skills omdat hij thuis is in lingerie.
Haha, ik wil wel foto's!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef RitseB het volgende:
Het was gezellig. Ook goede ideeën opgedaan voor in Hongarije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |