SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Mooie zin. Wie heeft dit gezegd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:16 schreef Gitaarmat het volgende:
HET IS ZOALS HET IS NIKS AAN TE DOEN DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT
Een hele leuke jongedame.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooie zin. Wie heeft dit gezegd?
Ow ja?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een hele leuke jongedame.
Ik dacht dat jij niet meer hoefde te werken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heey Hallon
Ik heb pauze en ik werd net gebeld door onbekend persoon en die vroeg naar jan de leeuwwtf
ALLES IS KUT GEWOON KUT KUT KUTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand?
ik snap mezelf gewoon niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand?
Ah, dat is wel vervelend lijkt me.quote:
weet ik ook niet zelfsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, dat is wel vervelend lijkt me.Hoe komt dat dan?
nouja, het was het enige bier wat in de koelkast stondquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heineken.
Ja, dan is er echt iets goed mis.
ik was toch al een vrouw?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar je bent aan het drinken en je voelt je kut en je weet niet waarom? Damn vriend, je begint op een vrouw te lijken, snel naar de huisarts ouwe.
Geen idee, jij bent toch de enige die daar uitsluitsel over kan geven.quote:
wil je in mn broekje kijken, straks kijk ik verkeerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent toch de enige die daar uitsluitsel over kan geven.
Nee dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je in mn broekje kijken, straks kijk ik verkeerd
het proeft zo raarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heineken is gewoon smerig, het zal er vast niet beter op worden als het over de datum is.
wil jij het even doen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan zou ik als je een penis had die afhakken, dan ben je het niet waard om een man te zijn.
maar het is dringendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, op dit moment niet.
Mensen die strompelend aan komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er briljant aan dan?
Oké, misschien een beetje briljant.quote:
Vooral militairen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, misschien een beetje briljant.
Militairen die strompelen zouden ze direct tegen de muur moeten zetten.quote:
Hahaha, loop jij hem maar eens uit met kisten, dikke bekleding en 10 kilo bepakking.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Militairen die strompelen zouden ze direct tegen de muur moeten zetten.
Geen eerlijk vergelijk, die mensen zouden getraind moeten zijn. Ik ben alleen getraind in bier drinken, dus een vierdaagse gaat 'm met deze conditie niet worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, loop jij hem maar eens uit met kisten, dikke bekleding en 10 kilo bepakking.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu al? Dat worden een zware 5 weken dan.
Mwah, getraind getraind. Ik betwijfel of zij ingelopen kisten dragen. En je kunt lopen of niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen eerlijk vergelijk, die mensen zouden getraind moeten zijn. Ik ben alleen getraind in bier drinken, dus een vierdaagse gaat 'm met deze conditie niet worden.
hoeveel gaat in één bier?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dat ben je pas als je na 20 bier nog recht naar huis kan fietsen.
Geen idee, 30 cl in de kroeg denk ik.quote:
shit man, mijn flesje is 25 cl.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, 30 cl in de kroeg denk ik.
Meeste flesjes ook 30cl.
Heineken 25 cl? Ik dacht ook 30.quote:
Kratje kopen als de supermarkt nog open is of vanavond naar de kroeg gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Etsu het volgende:
dat betekent dusss
even denken.
600 cl drinken
600/25 = 24 flesjes
IK HEB HEUL GEEN 24 FLESJES THUIS STAAN, wat nu R_R HELP ME
bewijs dat het aan jou ligt:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heineken 25 cl? Ik dacht ook 30.
Jupiler is wel 25 cl, dat is wel jammer altijd, is zo snel op.
naar de kroeg gaan in mn eentje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kratje kopen als de supermarkt nog open is of vanavond naar de kroeg gaan.
Geen vrienden die ook zin hebben om te gaan zuipen?quote:
Raseckte FOK!kers hebben geen vrienden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen vrienden die ook zin hebben om te gaan zuipen?
Oh.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
bewijs dat het aan jou ligt:
[ afbeelding ]
verkapte-zie-mij-bier-drinken-foto
xoxo
dankje voor je tip, ik ga mn best doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh.
Je bent niet echt een snelle drinker trouwens, ik kan het aanbevelen om een beetje door te drinken, des te langer je het laat staan des te lauwer het zal worden en des te smeriger ook.
bierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan ben je een kerel van bijna 2 meter en dan kun je een lullig flesje Heineken van nota bene 25cl niet wegkrijgen.
Iets tragisch heeft het wel.
Drink je wel eens andere alcoholische dranken?quote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drink je wel eens andere alcoholische dranken?
Haha wtf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:54 schreef Etsu het volgende:
COLA MALIBU
WITTE WIJN
MIXDRANKJES
omg omg omg vodka lime
alleen dat drinkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha wtf.
Bier, baco, vodka is wat ik zo ongeveer drink.
daarom handzeep gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik drink ook wel eens Jägermeister, dat is lekker.
Verder drink ik in de kroeg best wat shotjes maar dat zijn dan dingen die mensen mij voorschotelen en dan heb ik meestal geen idee wat het is.
Ik weet dat Sambuca erg lekker is, maar dat je er niet mee moet knoeien, iemand gooide zo'n shotglaasje met dat spul erin over mijn hand en dat plakt als de ziekte, na een half uur wassen plakte mijn hand nog steeds.
3 glaasjes als hij een beetje kan drinken, anders houdt het al op bij 2. Als je moet kotsen van Goldstrike kan je blijkbaar niet meer tegen de geur van kaneel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
ik neem goldstrike mee naar jordy, even uittesten waar zijn grens ligt.
Hebben ze meestal niet in de kroeg.quote:
kleine slokjes helpen niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3 glaasjes als hij een beetje kan drinken, anders houdt het al op bij 2. Als je moet kotsen van Goldstrike kan je blijkbaar niet meer tegen de geur van kaneel.
Geen ervaring mee gelukkig.
Je moet Stroh 80 uitproberen.quote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet Stroh 80 uitproberen.
Dan brand je keel een uur later nog.
zal morgen even kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet Stroh 80 uitproberen.
Dan brand je keel een uur later nog.
Ik overdrijf graag.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag.
Maar, gezien het feit dat zijn keel al gaat branden van bier, is het in dit geval niet eens ondenkbaar.
oja, even kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op dat flesje staat toch wat je er mee moet doen?
stond nog open in de koelkast, geen zin om naar andere te lopen voor bier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso geen rosé, dat is zo gay.
Achja, je hebt nog geluk dat niemand het ziet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
stond nog open in de koelkast, geen zin om naar andere te lopen voor bier.
nee precies.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, je hebt nog geluk dat niemand het ziet.
ben bezig met m'n rose fles. er zit 75 cl in, en is nog halfvol/halfleeg. dus dat betekent 37,5 clquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meer drinken, komt vanzelf goed.
Of niet natuurlijk, maar dan ben je in ieder geval weer een tijd verder.
Twisters zijn 25 clquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
bewijs dat het aan jou ligt:
[ afbeelding ]
verkapte-zie-mij-bier-drinken-foto
xoxo
Nog lang niet genoeg, mag nog minstens een liter bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben bezig met m'n rose fles. er zit 75 cl in, en is nog halfvol/halfleeg. dus dat betekent 37,5 cl
37,5 + 25 = 62,5cl, dus ik ben goed op weg
ik doe mn best jongenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog lang niet genoeg, mag nog minstens een liter bij.
Net babi pangang en rijst op. Met satéstokjequote:
Satéstokjes van de AH mag ik hopen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net babi pangang en rijst op. Met satéstokjeEn kroepoeks
Check check.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Check check.
Eem douchenDaarna mogelijk niet meer een thermostaatkraan voor 3 weken
Ik heb wel redelijk wat foto's op fb staan, ik neem aan dat ze dat bedoelt.quote:
ik ga je even stalken, goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk wat foto's op fb staan, ik neem aan dat ze dat bedoelt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga je even stalken, goed dat je het zegt
Nee, die ga ik sowieso niet veranderen, beetje privacy vind ik wel belangrijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie alleen je pf. verander je instellingen eens.
ik ben het maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, die ga ik sowieso niet veranderen, beetje privacy vind ik wel belangrijk.
je hebt maar 24 vriendjes, ik ga je 25ste vriend worden wacht ff okquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen.
Ik heb fb pas net en ik ben te lui om mensen toe te voegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt maar 24 vriendjes, ik ga je 25ste vriend worden wacht ff ok
dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens vind ik fb nog steeds onoverzichtelijk.
voor de rest leuke fb. leuke foto's, leuke statusupdates, leuk mailadres, ik geef het een zeventje.quote:
vooral m'n statusupdates zijn erg goed, ik weet het.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor de rest leuke fb. leuke foto's, leuke statusupdates, leuk mailadres, ik geef het een zeventje.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vooral m'n statusupdates zijn erg goed, ik weet het.
over geïnteresseerd zijn in anderen gesprokenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fuck die statusupdates man, kan mij het een fuck boeien wat iedereen aan het doen is.
Wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
over geïnteresseerd zijn in anderen gesproken
Wat is deze waarom laat jij mij in verwarring achter.quote:
je zegt dat het je niet interesseert, terwijl dat wel moet blablaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is deze waarom laat jij mij in verwarring achter.
In sommige gevallen interesseert het me wel, maar het grootste gedeelte van de mensen zijn erg oninteressant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zegt dat het je niet interesseert, terwijl dat wel moet blabla
en je hebt niet zoveel vrienden op fbquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In sommige gevallen interesseert het me wel, maar het grootste gedeelte van de mensen zijn erg oninteressant.
u jelly?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PANIEKPANIEK ERROR ERROR HELP HELP SOS SOSSSS OMG
Mag. Ik weet niet of je het erg vindt dat de rest het ook leest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja gwn had ik zin in
zal ik hier mn verhaal doen? is te lang voor DM denk ik.
hmm eerst typen en dan kijken hoe dramatisch het is anders PMquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mag. Ik weet niet of je het erg vindt dat de rest het ook leest.
Haha oke.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm eerst typen en dan kijken hoe dramatisch het is anders PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja.Ik was vet gefrustreerd hoor gisteravond.
Noah and the Whale, waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Niet gezien. Ik kan het nu niet permitteren om naar de bioscoop te gaan. The Avett Brothers en/of Noah and the Whale gaat voor mij ook niet meer lukken..![]()
weet je wat zo erg is, het duurt allemaal weer zo lang. en je bent weer zo bokkeveel geld kwijt. En met school en alles nu kan ik het gewoon niet missen. Tis jammer maar niet andersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Balen Gideon. Volgende keer beter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel klote ja...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef Gideon_92 het volgende:
TERING TYFUS EN KANKER DE KANKER DE KANKER!
ik rij die lul van het cbr nog eens aan.
Hangt 'ie een mooi lulverhaal op. Waar komt 't op neer? Ik reed te voorzichtig. Die gasten weten ook neit wat ze willen.
Ik weet wel wat ze willen. Mijn geld. Klotezooi
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik leef met je mee. Ben laatst voor de 4e keer gezakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef Gideon_92 het volgende:
TERING TYFUS EN KANKER DE KANKER DE KANKER!
ik rij die lul van het cbr nog eens aan.
Hangt 'ie een mooi lulverhaal op. Waar komt 't op neer? Ik reed te voorzichtig. Die gasten weten ook neit wat ze willen.
Ik weet wel wat ze willen. Mijn geld. Klotezooi
Yeuuuhj!quote:
Flits!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Flits!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoest?
Verkouden?quote:
Aaaw.. Moet je zo niet een keertje slapen dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet morgen om 10 uur werken, wat is dezen.
Ja zo, mja heb de hele week al keihard uitgeslapen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Aaaw.. Moet je zo niet een keertje slapen dan?
Wel soort van verkoudenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Verkouden?
Nee gaat goed net thuis maar nog klaarwakker. Hoe is het met jou dan?
Welkequote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel soort van verkouden
Maar verder wel goed.
Wil een laptop kopen maar ze hebben hem nog niet op voorraad
Ook hoi.quote:
http://www.alternate.nl/h(...).html?artno=pl6azn1oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |