"a good Christian girl"quote:
Dat smoelwerk van haar.quote:
En vervolgens begint de vuilmakerij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
Wat een fenomeen. Over hem hoef je niet veel woorden vuil te maken,...
Ja goed hè? Nou ja. Het zijn niet veel woorden toch? (Ik had eerst staan geen en zag zelf ook dat het iets te veel woorden waren om het predikaat geen te verdienen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
En vervolgens begint de vuilmakerij.
Lagen make-up, maar tot de 17e groeien meisjes als kool, dus als je denkt ''zij is 18+'' kan ze net zo goed 17 zijn 15-16 kan je over het algemeen echt wel zien hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
als ik zie hoe tegenwoordig de meiden van 16 uit zien, zo zag ik er vroeger niet uit op mijn 16e, tegenwoordig moet je het vragen hoe oud ze zijn, leeftijd schatten is echt moeilijk..
Wat een vaag interviewquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Die berichtenAls ik haar moeder was had ik haar aan haar haren naar huis gesleurd
Het is wel verdacht grammaticaal correct... Op de missin' g's na....quote:
Dat kan gewoon niet echt zijn...please zeg me dat dit een grap isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Skaai het volgende:
Courtney on Twitter![]()
![]()
"Off to run my productive-fulfilled errands under the humid sky, while nothing but utter sex-appeal slowly drips from my rill curvy-bod. ;-x"
"While Doug prepares a delicious din-din, I arouse his appetite by shakin it on the kitchen counter to "Car Candy" ... Just doin' my job! ; -)"
"Dipping myself into a creamy satin dress that whispers nothing but sweet seduction... Purrrrr! ;-x"
"Experiencing such a wet 'n wild afternoon by turning on a water hose and squirting it all over my heated flesh! Mmm feeling rejuvenated! XOs"
"Stepping out to run a few errands while rockin' a mini skin-tight blouse, daisy-dukes & sultry stilettos! Love, Your All American Girl XOs!"
"Softly kissing my exhilarated body with God's sweet suns beaming warmth and it's touchable light. Mmm this is stimulating! :-)"
"A soft sensation sweetly kisses my body as I prepare for a sexy hot photo shoot this afternoon. What a breathtaking morning it has been! ;-)"
"Throwin on a white string bikini, fluffy light up bunny ears, 7in heels, & a rhinestone bow tie while bakin cookies. Don't Put It On Me Girl"
"I love these steamy mornings that allow you to erotically roll out of bed in nothing but your cheeky string bikini. Mmm, how electrifying!""Gratifying our glorious Lord for all of the beauty that He continuously blesses each and every one of us with. Thank you, Jesus! XO's ;-x"
Oh en nu ook op Facebook: http://www.facebook.com/therillcourtneystodden
quote:
"Stepped my paws into a sexy wet cat-suit; Prowling mysteriously around the house while lickin' my lips searchin' for some nip! MEEEOWWW! ;-) "
15 aug
"Woke up to a perfect morning; Romantic melodies softly playing, my favorite breakfast all prepared, & my pups licking me up & down... Mmm!
12 aug"
Inderdaad, zeer verdachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is wel verdacht grammaticaal correct... Op de missin' g's na....
Echt weer een reactie van iemand die geen originelere argumenten kan verzinnen als dit...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Heerlijk al die jaloerse overjarige dames die hier verontwaardigd reageren
Ontken het maar, like i give a fuckquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt weer een reactie van iemand die geen originelere argumenten kan verzinnen als dit...
Ja, we zijn echt stikjaloers op een 16 jarige doos die eruit ziet als 35En die er dan ook nog alles aan doet om nog dommer over te komen dan ze al doet. En hard faalt in overtuigen dat ze echt gek is op een 51-jarige kerel, en niet alleen maar op zijn geld geilt
![]()
![]()
Ja, we zijn allemaal strontjaloers hier![]()
Wat valt er te ontkennen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ontken het maar, like i give a fuckGeniaal topic
Ik heb gesproken. Daar zul je het mee moeten stellen lieffie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat valt er te ontkennen?Vertel mij eens waar wij dan jaloers op moeten zijn ? Kom eens met goede argumenten in plaats van dom te lullen. Dat je zegt "that you don't give a fuck" zegt voor mij eigenlijk al dat je niks concreets weet te melden namelijk
Totaal inhoudsloos en onzinargument van jou dus "lieffie"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb gesproken. Daar zul je het mee moeten stellen lieffie.
Dit topic![]()
Het is je nog niet duidelijk he, maar dit is geen discussiepunt wat ik inbrachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Totaal inhoudsloos en onzinargument van jou dus "lieffie"
Jij vindt haar wel een lekker wijf, begrijp ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Doet ie niet, want hij onderbouwt zijn argumenten toch nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij vindt haar wel een lekker wijf, begrijp ik?
Kun je uitleggen waarom?
En jij moet niet zo zuur doen!quote:
Kan toch best, dat hij haar wel leuk vindt. Hutchinson ziet er ook iets in, dus wellicht dat wij hier iets over het hoofd zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Doet ie niet, want hij onderbouwt zijn argumenten toch niet
Ja natuurlijk kan dat dat hij haar leuk vindquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan toch best, dat hij haar wel leuk vindt. Hutchinson ziet er ook iets in, dus wellicht dat wij hier iets over het hoofd zien.
Afgezien van haar uiterlijk en wat je daarvan vindt, blijft ze natuurlijk wel een rare snijboon. Die filmpjes.
Daarom dacht ik: laat ik het hem gewoon eens vragen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat dat hij haar leuk vindIk vraag me alleen af, net zoals jij, waarom. Maar ik zie hem alleen maar loze dingen roepen zonder uitleg. Dus ga ik er vanuit dat ie bij jou ook geen antwoord geeft
Dat bedoelde ik eigenlijk
Doelde niet op het feit dat ie haar wel/niet leuk vind.
Heb net die parodie zitten kijken van Soup. Ik heb me kapot zitten lachenEn er stond ook nog ergens een leuk filmpje van haar rarebekkenactie, maar dan op zo'n sexy liedje
hahahah echt hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daarom dacht ik: laat ik het hem gewoon eens vragen.Nu nog antwoord krijgen natuurlijk.
Zo met haar Twitter-berichten erbij, ga ik me toch ernstig afvragen of alles wel echt is inderdaad. Het kán toch haast niet? Zouden we niet stiekem te maken hebben met producers die RL-soaps 'uitvinden' en casten, net zoals we in de jaren '90 met voorgeproduceerde boy bands te maken hadden?
Van een 16-jarige? Nee, bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:35 schreef Copycat het volgende:
"I love these steamy mornings that allow you to erotically roll out of bed in nothing but your cheeky string bikini. Mmm, how electrifying!"
Erotisch en elektrificerend uit bed rollen, kan ze daar een instructiefilmpje van maken?
Jaloers? Waarop precies?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wij willen als 16 jarige ook allemaal getrouwd zijn met een 51 jarige, lelijke man die op zijn retour is.quote:
Ja maar veel mensen die hier posten begrijpen niet het hoe en wat, de voor en nadelen etc. Daarom gun ik ze dit kijkje achter de schermen. Zo ben ik, lief, aardig en behulpzaamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Je snapt het principe achter dit subforum?
Misschien kun je het anders op wiki gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |