abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:18:18 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100845368
quote:
"a good Christian girl"
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:43:48 #152
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100846176
right... naar het zien van de foto's denk ik of ze heeft voor haar 16e een afgeleefde kop er opstaan of ze is ouder. Ik gok eerder dat ze ouder is, maar ja ergens denk ik het zou zo maar kunnen, als ik zie hoe tegenwoordig de meiden van 16 uit zien, zo zag ik er vroeger niet uit op mijn 16e, tegenwoordig moet je het vragen hoe oud ze zijn, leeftijd schatten is echt moeilijk..

Het is wel weer voedsel voor de roddelpers en hij heeft wel de aandacht, zijn carriere zal wel in een slop zitten
Be happy with the little things in life
pi_100847331
Wat een fenomeen. Over hem hoef je niet veel woorden vuil te maken, da's gewoon een acteur op zijn retour (alhoewel....retour....was hij ooit ergens behalve in GM?), met testikels ipv hersenen in zijn pannetje. En dat hij er uitziet als 48 ipv 51, maakt hem niet ineens aantrekkelijk. Het blijft een gnoom.

Maar zij!! Ik ben confuus. Hoe kan dit alles zich in één vrouw, (nee, meisje), verenigen. Dat filmpje, dat hóófd.

Het is vast niet echt. Toch?
pi_100847661
quote:
Dat smoelwerk van haar. _O-.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_100848820
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
Wat een fenomeen. Over hem hoef je niet veel woorden vuil te maken,...
En vervolgens begint de vuilmakerij. :')
pi_100849003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef Deckard het volgende:

[..]

En vervolgens begint de vuilmakerij. :')
Ja goed hè? Nou ja. Het zijn niet veel woorden toch? (Ik had eerst staan geen en zag zelf ook dat het iets te veel woorden waren om het predikaat geen te verdienen. :+ )
pi_100850554
Kan er niemand een gifje maken van dat stukje in het filmpje dat ze zo gek met haar mond aant doen is ?? :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_100850760
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
als ik zie hoe tegenwoordig de meiden van 16 uit zien, zo zag ik er vroeger niet uit op mijn 16e, tegenwoordig moet je het vragen hoe oud ze zijn, leeftijd schatten is echt moeilijk..
Lagen make-up, maar tot de 17e groeien meisjes als kool, dus als je denkt ''zij is 18+'' kan ze net zo goed 17 zijn 15-16 kan je over het algemeen echt wel zien hoor ;)
Rustig aan.
pi_100968138
"Which one of them is 51 again?" :D
Shine bright like a diamond.
pi_100970621
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef June. het volgende:
"Which one of them is 51 again?" :D
Gok maar op het meisje, die doen vaker aan gold-diggen namelijk.
Rustig aan.
pi_100972313
Ik voel toch een beetje de behoefte om haar te gaan volgen op twitter :@
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_101078844
quote:
Geweldig gepersifleerd! :D (al is het eigenlijk niet zo moeilijk).
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 20:15:03 #166
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101140268
Courtney on Twitter :D :'( :D

"Off to run my productive-fulfilled errands under the humid sky, while nothing but utter sex-appeal slowly drips from my rill curvy-bod. ;-x"

"While Doug prepares a delicious din-din, I arouse his appetite by shakin it on the kitchen counter to "Car Candy" ... Just doin' my job! ; -)"

"Dipping myself into a creamy satin dress that whispers nothing but sweet seduction... Purrrrr! ;-x"

"Experiencing such a wet 'n wild afternoon by turning on a water hose and squirting it all over my heated flesh! Mmm feeling rejuvenated! XOs"

"Stepping out to run a few errands while rockin' a mini skin-tight blouse, daisy-dukes & sultry stilettos! Love, Your All American Girl XOs!"

"Softly kissing my exhilarated body with God's sweet suns beaming warmth and it's touchable light. Mmm this is stimulating! :-)"

"A soft sensation sweetly kisses my body as I prepare for a sexy hot photo shoot this afternoon. What a breathtaking morning it has been! ;-)"

"Throwin on a white string bikini, fluffy light up bunny ears, 7in heels, & a rhinestone bow tie while bakin cookies. Don't Put It On Me Girl"

"I love these steamy mornings that allow you to erotically roll out of bed in nothing but your cheeky string bikini. Mmm, how electrifying!"

:D "Gratifying our glorious Lord for all of the beauty that He continuously blesses each and every one of us with. Thank you, Jesus! XO's ;-x" :D

Oh en nu ook op Facebook: http://www.facebook.com/therillcourtneystodden
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:20:28 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_101140519
quote:
Wat een vaag interview :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:31:30 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101141027
Die berichten :o Als ik haar moeder was had ik haar aan haar haren naar huis gesleurd :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_101141235
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Die berichten :o Als ik haar moeder was had ik haar aan haar haren naar huis gesleurd :')
:o
Rustig aan.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 21:59:00 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101145646
Het kán bijna niet echt zijn. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_101149013
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef Cynix ® het volgende:
Het kán bijna niet echt zijn. :')
Het is wel verdacht grammaticaal correct... Op de missin' g's na....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101149207
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Skaai het volgende:
Courtney on Twitter :D :'( :D

"Off to run my productive-fulfilled errands under the humid sky, while nothing but utter sex-appeal slowly drips from my rill curvy-bod. ;-x"

"While Doug prepares a delicious din-din, I arouse his appetite by shakin it on the kitchen counter to "Car Candy" ... Just doin' my job! ; -)"

"Dipping myself into a creamy satin dress that whispers nothing but sweet seduction... Purrrrr! ;-x"

"Experiencing such a wet 'n wild afternoon by turning on a water hose and squirting it all over my heated flesh! Mmm feeling rejuvenated! XOs"

"Stepping out to run a few errands while rockin' a mini skin-tight blouse, daisy-dukes & sultry stilettos! Love, Your All American Girl XOs!"

"Softly kissing my exhilarated body with God's sweet suns beaming warmth and it's touchable light. Mmm this is stimulating! :-)"

"A soft sensation sweetly kisses my body as I prepare for a sexy hot photo shoot this afternoon. What a breathtaking morning it has been! ;-)"

"Throwin on a white string bikini, fluffy light up bunny ears, 7in heels, & a rhinestone bow tie while bakin cookies. Don't Put It On Me Girl"

"I love these steamy mornings that allow you to erotically roll out of bed in nothing but your cheeky string bikini. Mmm, how electrifying!"

:D "Gratifying our glorious Lord for all of the beauty that He continuously blesses each and every one of us with. Thank you, Jesus! XO's ;-x" :D

Oh en nu ook op Facebook: http://www.facebook.com/therillcourtneystodden
Dat kan gewoon niet echt zijn...please zeg me dat dit een grap is :X :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_101149346
quote:

"Stepped my paws into a sexy wet cat-suit; Prowling mysteriously around the house while lickin' my lips searchin' for some nip! MEEEOWWW! ;-) "
15 aug

"Woke up to a perfect morning; Romantic melodies softly playing, my favorite breakfast all prepared, & my pups licking me up & down... Mmm!
12 aug"
:'( :X :')
pi_101149389
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het is wel verdacht grammaticaal correct... Op de missin' g's na....
Inderdaad, zeer verdacht :P Dat kan zij heul niet :o
Shine bright like a diamond.
pi_101149706
Heerlijk al die jaloerse overjarige dames die hier verontwaardigd reageren _O_
pi_101149748
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Echt weer een reactie van iemand die geen originelere argumenten kan verzinnen als dit... :')
Ja, we zijn echt stikjaloers op een 16 jarige doos die eruit ziet als 35 :') En die er dan ook nog alles aan doet om nog dommer over te komen dan ze al doet. En hard faalt in overtuigen dat ze echt gek is op een 51-jarige kerel, en niet alleen maar op zijn geld geilt :X :')
Ja, we zijn allemaal strontjaloers hier _O-
pi_101149893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

Echt weer een reactie van iemand die geen originelere argumenten kan verzinnen als dit... :')
Ja, we zijn echt stikjaloers op een 16 jarige doos die eruit ziet als 35 :') En die er dan ook nog alles aan doet om nog dommer over te komen dan ze al doet. En hard faalt in overtuigen dat ze echt gek is op een 51-jarige kerel, en niet alleen maar op zijn geld geilt :X :')
Ja, we zijn allemaal strontjaloers hier _O-
Ontken het maar, like i give a fuck :{w Geniaal topic :Y)
pi_101149984
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ontken het maar, like i give a fuck :{w Geniaal topic :Y)
Wat valt er te ontkennen? :') Vertel mij eens waar wij dan jaloers op moeten zijn ? Kom eens met goede argumenten in plaats van dom te lullen. Dat je zegt "that you don't give a fuck" zegt voor mij eigenlijk al dat je niks concreets weet te melden namelijk
pi_101150175
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef DjinN het volgende:

[..]

Wat valt er te ontkennen? :') Vertel mij eens waar wij dan jaloers op moeten zijn ? Kom eens met goede argumenten in plaats van dom te lullen. Dat je zegt "that you don't give a fuck" zegt voor mij eigenlijk al dat je niks concreets weet te melden namelijk
Ik heb gesproken. Daar zul je het mee moeten stellen lieffie.

Dit topic *O* c_/
pi_101150276
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik heb gesproken. Daar zul je het mee moeten stellen lieffie.

Dit topic *O* c_/
Totaal inhoudsloos en onzinargument van jou dus "lieffie" :W
pi_101150362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef DjinN het volgende:

[..]

Totaal inhoudsloos en onzinargument van jou dus "lieffie" :W
Het is je nog niet duidelijk he, maar dit is geen discussiepunt wat ik inbracht :{w
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:24:36 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_101150692
quote:
Jij vindt haar wel een lekker wijf, begrijp ik?
Kun je uitleggen waarom? :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:29:19 #183
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_101150917
Nok eens met dat gezeik. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_101151136
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij vindt haar wel een lekker wijf, begrijp ik?
Kun je uitleggen waarom? :)
Doet ie niet, want hij onderbouwt zijn argumenten toch niet ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef static het volgende:
Nok eens met dat gezeik. }:|
En jij moet niet zo zuur doen! :* :* ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:38:05 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_101151384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef DjinN het volgende:

[..]

Doet ie niet, want hij onderbouwt zijn argumenten toch niet ;)

Kan toch best, dat hij haar wel leuk vindt. Hutchinson ziet er ook iets in, dus wellicht dat wij hier iets over het hoofd zien.

Afgezien van haar uiterlijk en wat je daarvan vindt, blijft ze natuurlijk wel een rare snijboon. Die filmpjes. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_101151545
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kan toch best, dat hij haar wel leuk vindt. Hutchinson ziet er ook iets in, dus wellicht dat wij hier iets over het hoofd zien.

Afgezien van haar uiterlijk en wat je daarvan vindt, blijft ze natuurlijk wel een rare snijboon. Die filmpjes. :D
Ja natuurlijk kan dat dat hij haar leuk vind :) Ik vraag me alleen af, net zoals jij, waarom. Maar ik zie hem alleen maar loze dingen roepen zonder uitleg. Dus ga ik er vanuit dat ie bij jou ook geen antwoord geeft ;) Dat bedoelde ik eigenlijk :* Doelde niet op het feit dat ie haar wel/niet leuk vind.
Heb net die parodie zitten kijken van Soup. Ik heb me kapot zitten lachen :') En er stond ook nog ergens een leuk filmpje van haar rarebekkenactie, maar dan op zo'n sexy liedje :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:54:30 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_101152161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kan dat dat hij haar leuk vind :) Ik vraag me alleen af, net zoals jij, waarom. Maar ik zie hem alleen maar loze dingen roepen zonder uitleg. Dus ga ik er vanuit dat ie bij jou ook geen antwoord geeft ;) Dat bedoelde ik eigenlijk :* Doelde niet op het feit dat ie haar wel/niet leuk vind.
Heb net die parodie zitten kijken van Soup. Ik heb me kapot zitten lachen :') En er stond ook nog ergens een leuk filmpje van haar rarebekkenactie, maar dan op zo'n sexy liedje :')
Daarom dacht ik: laat ik het hem gewoon eens vragen. :P Nu nog antwoord krijgen natuurlijk.

Zo met haar Twitter-berichten erbij, ga ik me toch ernstig afvragen of alles wel echt is inderdaad. Het kán toch haast niet? Zouden we niet stiekem te maken hebben met producers die RL-soaps 'uitvinden' en casten, net zoals we in de jaren '90 met voorgeproduceerde boy bands te maken hadden?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_101161246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Daarom dacht ik: laat ik het hem gewoon eens vragen. :P Nu nog antwoord krijgen natuurlijk.

Zo met haar Twitter-berichten erbij, ga ik me toch ernstig afvragen of alles wel echt is inderdaad. Het kán toch haast niet? Zouden we niet stiekem te maken hebben met producers die RL-soaps 'uitvinden' en casten, net zoals we in de jaren '90 met voorgeproduceerde boy bands te maken hadden?
hahahah echt he :') je zou best nog eens gelijk kunnen hebben. Dikke marketingstunt ofzo :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:35:52 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101161502

Erotisch en elektrificerend uit bed rollen, kan ze daar een instructiefilmpje van maken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101161605
*rol, rol, plof* naast het bed op je muil.
pi_101162669
Wat n geile doos zeg ;-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_101163401
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:35 schreef Copycat het volgende:

Erotisch en elektrificerend uit bed rollen, kan ze daar een instructiefilmpje van maken?
Van een 16-jarige? Nee, bedankt :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:53:45 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101163460
Stringbikini? Ze slapen op het strand?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:30:40 #194
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_101164560
Op 04:45:

Doug Hutchinson: "people have to expand their mind about love"

*Courtney Stodden klapt in haar handen en kijkt de interviewer geil aan*

Interviewer: [trilling in stem] "ehm, ehm..." [/trilling in stem]

LOL, priceless dat interview :D _O-
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_101211420
Eerst geloofde ik het nog maar na die rare twitterberichten ben ik enorm gaan twijfelen, en toen het duo in dat laatste interview ook nog eens die Don't Put It On Me gingen aanprijzen geloofde ik het niet meer.

Bovendien heb ik ze elkaar nog maar twee keren zien kussen, en dat waren echt van die peck-kisses...
Als ik ze elkaar eens vol op de bek zie pakken, echt heavily making out, dan geloof ik het misschien wel maar nu vind ik het allemaal te ongeloofwaardig.
pi_101211847
quote:
Jaloers? Waarop precies?
pi_101212990
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jaloers? Waarop precies?
Wij willen als 16 jarige ook allemaal getrouwd zijn met een 51 jarige, lelijke man die op zijn retour is. ;(
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:22:08 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101213650
Je snapt het principe achter dit subforum?
Misschien kun je het anders op wiki gaan zoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101213759
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Je snapt het principe achter dit subforum?
Misschien kun je het anders op wiki gaan zoeken.
Ja maar veel mensen die hier posten begrijpen niet het hoe en wat, de voor en nadelen etc. Daarom gun ik ze dit kijkje achter de schermen. Zo ben ik, lief, aardig en behulpzaam ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')