SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef JellyBeanz het volgende:
Wc wat is dat?ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder de douchequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef beetotheizzo het volgende:
Je pist zeker ook in bad en onder de douche? Ik laat weleens me tandenborstel vallen in de wasbak en wil geen pis op me tandenborstel...dus nee.
Jij niet? dan ben je de enigequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef beetotheizzo het volgende:
Je pist zeker ook in bad en onder de douche? Ik laat weleens me tandenborstel vallen in de wasbak en wil geen pis op me tandenborstel...dus nee.
lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik ga douchen plas ik weleens onder de douche.
The fuck did I just read.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
soms als ik echt heel nodig moet poepen en ik kan het niet meer inhouden dan poep ik in mn handen gooi t uit het raam en was ik snel mn handen weer ruik je niks van
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
oeh..
zal ik de volgende keer over je heen zeiken dan?
Veel zeep gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
soms als ik echt heel nodig moet poepen en ik kan het niet meer inhouden dan poep ik in mn handen gooi t uit het raam en was ik snel mn handen weer ruik je niks van
Of zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Medelijden met je vriendin.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:36 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Ik pis gewoon soms in zo'n lege cola-beker van de McDonald's. Of zo'n 2L-melkpak van de Albert Heijn. Kan soms wel meuren in me kamer, maar me vriendin heeft het gelukkig toch al opgegeven en doet er niks aan.
Wtf.quote:
Hoeft niet, ik geef het eten en soms mag ze voor haar mening uitkomen van me.quote:
Oke, niet vergeten uit te laten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:37 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik geef het eten en soms mag ze voor haar mening uitkomen van me.
Doe ik alleen als ze me tegenspreekt of het huis verlaat. Ze mag al blij zijn dat ze geen bedekking hoeft, wat ze eigenlijk wel zou moeten, maar ik ben nog chillquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, niet vergeten uit te laten.
samequote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag TT en dacht meteen aan deze kerel
Oh ja dan ben je idd best mild.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:40 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ze me tegenspreekt of het huis verlaat. Ze mag al blij zijn dat ze geen bedekking hoeft, wat ze eigenlijk wel zou moeten, maar ik ben nog chill
misschien zit ik in groep 7 lolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hihihihi, die grap hoorde ik ook in groep 7.
Niet mild, gewoon een goedaardig persoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh ja dan ben je idd best mild.
Ik heb honger! Wat zal ik eten?quote:
Ik kan wel tegen pittig. :Qquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok maar is pittigg hoor.. [ afbeelding ]
Aanrader. Eventueel met poedersuiker, ijs en slagroom.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Wafels uit magnetron? Nog nooit gehad maar klinkt goed. Ik heb helaasch geen wafels!
een banaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Wafels uit magnetron? Nog nooit gehad maar klinkt goed. Ik heb helaasch geen wafels!
Zal ik proberen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Aanrader. Eventueel met poedersuiker, ijs en slagroom.
Noodles.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zal ik proberen!
Omelet of noodles nu, wat vinden jullie?
Gezonde dingen zijn haram voor mij.quote:
nahja om een omelet ongezond te noemen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Gezonde dingen zijn haram voor mij.
Mijn omeletten zijn gegarandeerd ongezondquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nahja om een omelet ongezond te noemen..
Dat wordt echt een drama. Om 23:00 pas eten of zoiets?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Begin maar alvast te bunkeren, want Ramadan.
23:00 ;o ben je mal. Rond half 10-10 uur dacht ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat wordt echt een drama. Om 23:00 pas eten of zoiets?
Hoe ga ik mijn buik dat vertellen.
telefoonquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat wordt echt een drama. Om 23:00 pas eten of zoiets?
Hoe ga ik mijn buik dat vertellen.
Haha nee joh! Om 10 uur schijnt de zon nog volop, bij wijze vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
23:00 ;o ben je mal. Rond half 10-10 uur dacht ik.
Heb je nr? Ben je trouwens Irakees?quote:
Oke, eet jij maar 11 uur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha nee joh! Om 10 uur schijnt de zon nog volop, bij wijze van!
Haha. Ik hoorde vaker dat het rond 23:00 was! Wanneer begint Ramadan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, eet jij maar 11 uur.Dan heb ik al een hele maaltijd op
Ja, ze proberen je te flashen drm.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha. Ik hoorde vaker dat het rond 23:00 was! Wanneer begint Ramadan?
Ik ben de Onflashbare. Oh begint Ramadan dan al?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ze proberen je te flashen drm.
Nu is maghreb nog rond kwart voor 10 dus neem aan 1 augustus (begin Ramadan) ook.
nee hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je nr? Ben je trouwens Irakees?
Amar komt vaak voor bij Irakezen en Syriėrs vandaar!quote:
ook bij marokkanen, algerijnen en in india heeft het weer een andere betekenisquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Amar komt vaak voor bij Irakezen en Syriėrs vandaar!
Haha, je word straks geflasht door je wekker, met je 6 uur opstaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben de Onflashbare. Oh begint Ramadan dan al?! Dan is jouw tijd wat aannemelijker, ja
.
syrische damesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Amar komt vaak voor bij Irakezen en Syriėrs vandaar!
jawel hoor, zelfs bij de berbers: 3maroushquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Nah.. Nauwelijks bij Marokkanen en Algerijnen hoor. Maargoed, ik heb gegeten en ben moe.
Slaap lekker mensen!
Kip, tisbah 3ala gair.
Hahah sowiesoooo ga ik hem flashen en doorslapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha, je word straks geflasht door je wekker, met je 6 uur opstaan.
je zou toch gaan eten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Nah.. Nauwelijks bij Marokkanen en Algerijnen hoor. Maargoed, ik heb gegeten en ben moe.
Slaap lekker mensen!
Kip, tisbah 3ala gair.
.....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Leer lezen, hij heeft al gegeten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je zou toch gaan eten?
anyway, slaap lekker
ik wou dat ik zo snel een omeletje kon bakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leer lezen, hij heeft al gegeten.
Wat danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:14 schreef AMAR420 het volgende:
maar ik heb vandaag echt lekker gegeten, oeh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |