Haha. Ik hoorde vaker dat het rond 23:00 was! Wanneer begint Ramadan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, eet jij maar 11 uur.Dan heb ik al een hele maaltijd op
Ja, ze proberen je te flashen drm.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha. Ik hoorde vaker dat het rond 23:00 was! Wanneer begint Ramadan?
Ik ben de Onflashbare. Oh begint Ramadan dan al?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ze proberen je te flashen drm.
Nu is maghreb nog rond kwart voor 10 dus neem aan 1 augustus (begin Ramadan) ook.
nee hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je nr? Ben je trouwens Irakees?
Amar komt vaak voor bij Irakezen en Syriėrs vandaar!quote:
ook bij marokkanen, algerijnen en in india heeft het weer een andere betekenisquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Amar komt vaak voor bij Irakezen en Syriėrs vandaar!
Haha, je word straks geflasht door je wekker, met je 6 uur opstaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben de Onflashbare. Oh begint Ramadan dan al?! Dan is jouw tijd wat aannemelijker, ja
.
syrische damesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Amar komt vaak voor bij Irakezen en Syriėrs vandaar!
jawel hoor, zelfs bij de berbers: 3maroushquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Nah.. Nauwelijks bij Marokkanen en Algerijnen hoor. Maargoed, ik heb gegeten en ben moe.
Slaap lekker mensen!
Kip, tisbah 3ala gair.
Hahah sowiesoooo ga ik hem flashen en doorslapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha, je word straks geflasht door je wekker, met je 6 uur opstaan.
je zou toch gaan eten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Nah.. Nauwelijks bij Marokkanen en Algerijnen hoor. Maargoed, ik heb gegeten en ben moe.
Slaap lekker mensen!
Kip, tisbah 3ala gair.
.....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
soms als ik echt heel nodig moet poepen en ik kan het niet meer inhouden dan poep ik in mn handen gooi t uit het raam en was ik snel mn handen weer ruik je niks van
Leer lezen, hij heeft al gegeten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je zou toch gaan eten?
anyway, slaap lekker
ik wou dat ik zo snel een omeletje kon bakkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leer lezen, hij heeft al gegeten.
Wat danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:14 schreef AMAR420 het volgende:
maar ik heb vandaag echt lekker gegeten, oeh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |