Het ging daardoor wel iets beter in je dubbel, maar niet goed genoegquote:Op zondag 24 juli 2011 22:34 schreef luckass het volgende:
Texel was supermooi trouwens. Davis Cup taferelen met niet alleen drank naast maar ook op de baan.
Sja boeiend. Ik was er ook klaar mee. En anders zou ik nog serieus 5 kunnen worden in de dubbelquote:Op zondag 24 juli 2011 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het ging daardoor wel iets beter in je dubbel, maar niet goed genoeg
Het maakte het wel des te mooierquote:Op zondag 24 juli 2011 22:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja boeiend. Ik was er ook klaar mee. En anders zou ik nog serieus 5 kunnen worden in de dubbel.
Je moet het publiek ook wat geven hequote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het maakte het wel des te mooierOok zonder aarzeling het biertje aanpakken
Ik ben er tijdens de competitie ook op aangekeken. Na 1e set verlies in de dubbel vroeg ik om een witbiertje. Het was half 1 zondagmiddag, brak als een aap en 30+ graden. Vonden die tegenstanders het niet kunnen, wonnen we de 2e setquote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het maakte het wel des te mooierOok zonder aarzeling het biertje aanpakken
Iemand bij ons op de club had een waterfles waar hij heel groot 'PILS' op had gezet, dacht die tegenstander dat er echt bier in zat.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens de competitie ook op aangekeken. Na 1e set verlies in de dubbel vroeg ik om een witbiertje. Het was half 1 zondagmiddag, brak als een aap en 30+ graden. Vonden die tegenstanders het niet kunnen, wonnen we de 2e set
Nam ik er nog 1 in de 3e set, die verloren we helaas weer
Met zo'n winning streak achter je naam? Dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 24 juli 2011 23:25 schreef Norrage het volgende:
Mijn rating begint wel langzaamaan te kelderen, straks blijf ik gewoon 6/6
Tsja je kan niet echt meer punten winnen, en alleen verliezenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met zo'n winning streak achter je naam? Dan doe je iets verkeerd
Tuurlijk wel. Zolang je van hoger geplaatste spelers blijft winnen, blijf je in principe stijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja je kan niet echt meer punten winnen, en alleen verliezendus ook al win je meer dan dat je verliest zakt het nu constant...maar mijn enkel blijft wel safe lijkt me, daar staan al zoveel resultaten
Ik was nu al 5 toernooien op rij 1e geplaatstquote:Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zolang je van hoger geplaatste spelers blijft winnen, blijf je in principe stijgen.
Voorlopig sta je er nog goed genoeg voorquote:Op maandag 25 juli 2011 13:32 schreef Norrage het volgende:
Speelsterkte enkel 6 Speelsterkte dubbel 5
Rating enkel 5,1823 Rating dubbel 5,3769
Eindejaarsrating enkel 2010 5,4802 Eindejaarsrating dubbel 2010 5,4643
Weer 7 honderste erbij door zo'n kut jong van 142e week op rij
Bij mijn club schrijven ze je in als 8,35quote:Op maandag 25 juli 2011 16:38 schreef Maanvis het volgende:
Waarom schrijft de ene club spelers bij de KNLTB in als 8,9999999 en de andere club spelers als 8,000000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |