abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101326649
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:28 schreef tja77 het volgende:
Over volleren in de servicevakken?
Nee, gewoon het echte spel alleen met je rackets ;)

Goed voor je subtiele spel is dat.
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:30:22 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101326684
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tafeltennis?
oh omdat je het tussen aanhalingstekens zette dacht ik dat je het juist niet over tafeltennis had.
doe je het dan ook met pingpongballetjes of met tennisballen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101326709
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oh omdat je het tussen aanhalingstekens zette dacht ik dat je het juist niet over tafeltennis had.
doe je het dan ook met pingpongballetjes of met tennisballen?
Tennisbal :) Ja, vandaar de "".
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:43:47 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101327090
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:31 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tennisbal :) Ja, vandaar de "".
hmm, ik zou het eens moeten proberen dan :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:59:00 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101365236
Ik had trouwens ook nog een mooie (naar aanleiding van het onsportieve gedrag langs de kant.

Mijn vriendin was zondag een finale aan het spelen tegen een ander meisje en er zit wat familie van haar langs de kant.
Mijn schoonmoeder zat gewoon ergens en 1 van die lui ging er achter zitten. Zegt hij tegen haar "wil je aan de kant gaan? Je bederft mijn uitzicht". (Dus ik :? )
Na een paar games zegt 1 van die mensen van "ze moet meer spreiden. Zal het zo even zeggen". Dus ik zeg "eigenlijk mag dat niet. Alleen bij de competitie, maar goed". Een beetje informatief niet eens vervelend ofzo (tenminste niet naar mijn idee). Die vent gelijk "dat bepaal ik zelf wel"
Dus ik had weer zoiets van "laat maar gaan". Ik ga op zondag me echt niet druk maken door iemand die zo geirriteerd doet.
Daarna de hele tijd langs de kant zeggen als een bal van mijn vriendin in hun ogen uit is. Elke keer net zo hard dat ze het op de baan konden horen. Dus ik zeg zo na de 3de bal "sorry, maar die bal is echt in. Zou u het niet zo hard willen zeggen, want ik heb het idee dat de spelers er last van hebben en u mag zich niet met het spel bemoeien". Die man gelijk "Je moet je er niet mee bemoeien! Ik bepaal zelf wel wat ik zeg".
Dus ik weer denken " :? ".
Op een gegeven moment stond het 6-6 in de tie-break van de 2de set. Mijn vriendin had de eerste verloren, dus moest oppassen dat ze niet ging verliezen. Komt tijdens het punt iemand van de andere baan half op haar baan terecht. Die bal van haar gaat uit en die man begint gelijk te schreeuwen "LET! Wat belachelijk die man moet op zijn helft blijven". Heel toevallig was het de vader van mijn vriendin, maar die doet absoluut niet dat soort dingen expres aangezien hij ook wel weet dat hij dan alleen maar een let veroorzaakt. Hij wilde gewoon een bal halen en kon niet meer op tijd stoppen.
Dus het punt is allang gespeeld en daarna gaat het meisje alsnog om een let vragen. Mijn vriendin is nogal impulsief en die zegt "als het zo moet, dan ben ik er klaar mee" en ze speelt die 2 punten nog wel, maar verliest ze natuurlijk.
Dus ik zeg tegen die vent "Lekker volwassen. Uw dochter (wist niet dat het niet zo was, maar goed) heeft heel goed goed gespeeld en verdient gewonnen, maar zoals u zich gedraagd naast een tennisbaan hoort gewoon niet. Ik vind het echt te triest voor woorden".
Ik was er echt helemaal klaar mee. Dus die vent "man wat wil je nou, je moet gewoon je mond houden."
Nog een paar woordenwisselingen gehad en daarna ben ik maar weg gelopen.

Echt balen. Dat meisje waar mijn vriendin tegen speelde kon echt wel goed tennissen, het was super close en een leuke wedstrijd, maar zo iemand die naast je zit verpest het echt.
Uiteindelijk was het zelf een super aardig meisje die zich eigenlijk een beetje schaamde voor het gedrag van die vent.
Maar als je het hebt over onsportiviteit langs de baan vind ik dat wel een goeie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:04:08 #281
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101365364
Ik vind dat je je goed hebt gehouden, ik ben normaal gesproken de rust zelve, en heb best veel geduld. Maar ik had hem waarschijnlijk al een corrigerende tik gegeven.
Ik krijg gewoon jeukende handen van dat soort mensen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:12:44 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101365572
We krijgen op de club overigens de nederlands kampioene 45+ dames enkel erbij als trainster. Ben benieuwd of ik haar de volgende ronde trainingen krijg :). Maar onze huidige trainer is ook behoorlijk fijn.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:12:56 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101365587
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef tja77 het volgende:
Ik vind dat je je goed hebt gehouden, ik ben normaal gesproken de rust zelve, en heb best veel geduld. Maar ik had hem waarschijnlijk al een corrigerende tik gegeven.
Ik krijg gewoon jeukende handen van dat soort mensen.
Ik zal zo goed als nooit iemand een tik geven ofzo, maar ik werd op een gegeven moment wel serieus boos. Het liep toch best wel hoog op op een gegeven moment.
Mijn schoonmoeder is ook niet zo bang uitgevallen dus die kwam er wel even naast staan. Dat was op zich wel grappig :D

Wel een beetje treurig dat een goede wedstrijd in de 8 (was echt een leuk niveau om naar te kijken) op die manier wordt overschaduwd.
Ik bemoei me sowieso nooit met een wedstrijd. Behalve bij de competitie natuurlijk, maar dan mag het ook. In toernooien zit ik altijd gewoon netjes te kijken en moedig ik alleen een beetje en ik geef zelfs de tegenstander complimenten als die een mooie bal slaat.

Maar zondag was ik wel pissed :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:42:17 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101366438
het ging om wedstrijd in de 8? Dan is het al helemaal belachelijk als supporters langs d ekant zich er zo mee zitten te bemoeien.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:47:46 #285
21636 Feestkabouter
pi_101366621
ben benieuwd wat de wedstrijdleiding ervan had gezegd als je die erbij had gehaald.
zouden die mans genoeg zijn om het publiek op ongepast (en onreglementair) gedrag aan te spreken?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:32:34 #286
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_101368022
Okey, coaching mag officieel niet maar als ik vrienden langs de baan heb zitten (of ik zit bij hun) dan gebeurt het vaak genoeg dat er wat geouwehoerd wordt tijdens de wissel en af en toe zitten daar dan ook dingen bij als 'meer op zn backhand' of 'laat em die volley maar slaan' ...

IMO eigenlijk weinig mis mee. Kan me ook wel voorstellen dat een ander vindt dat het niet mag maar heb er zelf nooit problemen mee eiglk. Moet niet tijdens rally's en/of games helemaal loos gaan, dat dan weer niet ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_101368752
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, coaching mag officieel niet maar als ik vrienden langs de baan heb zitten (of ik zit bij hun) dan gebeurt het vaak genoeg dat er wat geouwehoerd wordt tijdens de wissel en af en toe zitten daar dan ook dingen bij als 'meer op zn backhand' of 'laat em die volley maar slaan' ...

IMO eigenlijk weinig mis mee. Kan me ook wel voorstellen dat een ander vindt dat het niet mag maar heb er zelf nooit problemen mee eiglk. Moet niet tijdens rally's en/of games helemaal loos gaan, dat dan weer niet ...
Ik vind ook wel dat het door de vingers gezien mag worden, maar als het tussen elke game door wordt gedaan of zelfs (zoals ik heb meegemaakt) tussen elk punt!!! dan wordt het een beetje te gek.Beetje inpraten op iemand die op zijn bankje zit te wachten prima, maar gewoon niet naar de kant lopen om even met je pappa te gaan spreken...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:29:41 #288
21636 Feestkabouter
pi_101372028
soms heb ik ook wel de neiging om tijdens de rust (bij wissel) meteen te gaan tellen na de laatste stuit, als mijn tegenstander er erg lange pauzes van maakt.
mijn conditie is na mijn vele wedstrijden nu erg goed, ik neem een slok water en soms een dextro-snoepje, en dan loop ik meteen door naar de andere helft.
uitputting van de tegenstander is onderdeel van mijn aanpak, dat moet je niet met onreglementair lange pauzes gaan lopen verzieken :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:32:04 #289
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101372123
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef Feestkabouter het volgende:
soms heb ik ook wel de neiging om tijdens de rust (bij wissel) meteen te gaan tellen na de laatste stuit, als mijn tegenstander er erg lange pauzes van maakt.
mijn conditie is na mijn vele wedstrijden nu erg goed, ik neem een slok water en soms een dextro-snoepje, en dan loop ik meteen door naar de andere helft.
uitputting van de tegenstander is onderdeel van mijn aanpak, dat moet je niet met onreglementair lange pauzes gaan lopen verzieken :P
Dan heb je aan mij een verkeerde tegenstander. Ik ga lekker op mijn gemakje zitten, droog mijn gripje wat af, neem een slokje energiedrank, nog een paar slokjes water, droog nogmaals mijn grip af, droog mijn handen af, en na de toegestane 1,5 minuut ga ik de baan weer op.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:55:25 #290
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101372986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:47 schreef Feestkabouter het volgende:
ben benieuwd wat de wedstrijdleiding ervan had gezegd als je die erbij had gehaald.
zouden die mans genoeg zijn om het publiek op ongepast (en onreglementair) gedrag aan te spreken?
Absoluut niet. Allemaal mensen van dik in de 60 die een toernooitje organiseren in 1 of ander klein dorp. Dat zijn niet de meest kordate mensen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:56:20 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101373022
quote:

Klinkt misschien heel stom, maar nadat die vent met haar had gepraat won ze wel 3 games op rij. Het stond 4-3 voor mijn vriendin en daarna werd het 4-6. Natuurlijk wil het niet zeggen dat het per se daar mee te maken had, maar het is op zo'n moment natuurlijk wel erg lullig.
pi_101373077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dan heb je aan mij een verkeerde tegenstander. Ik ga lekker op mijn gemakje zitten, droog mijn gripje wat af, neem een slokje energiedrank, nog een paar slokjes water, droog nogmaals mijn grip af, droog mijn handen af, en na de toegestane 1,5 minuut ga ik de baan weer op.
Zo doe ik het ook, helemaal als mijn tegenstander slokje neemt en gelijk door loopt. Ik neem gewoon de tijd waar ik recht op heb. :) En als m'n tegenstander het wachten vervelend vind maak ik daar gewoon gebruik van... ;) Ik doe gewoon mijn eigen tempo :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:03:51 #293
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101373308
quote:

Precies, niemand die ik daar ooit wat van heb horen zeggen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:58:30 #294
21636 Feestkabouter
pi_101377838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

met 1,5 a 2 minuten heb ik echt geen probleem, is prima, maar soms is het bij elke wissel 3 a 4 en soms wel 5 minuten (voor mijn gevoel, nooit echt getimed): dat gaat me echt effe te ver.
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:01:39 #295
21636 Feestkabouter
pi_101377936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:

[..]

Precies, niemand die ik daar ooit wat van heb horen zeggen.
ooit wel eens gedaan toen een tegenstander bij elke wissel uitgebreid gecoached werd. op een vriendelijke doch duidelijke manier: "kom, laten wij samen met ons 2en nu deze wedstrijd spelen en dan bespreek je na de wedstrijd wat je voor een volgende wedstrijd eventueel nog beter kunt doen, ok?"
en vanaf dat moment deed ie het ook netjes zelf.
pi_101548349
Goed begin van de Najaarscompetitie. Dubbel en mix gewonnen met 6-0 6-0 en 6-0 6-1.. Als je zelf amper fouten maakt tegen spelers die 7s/8s zijn win je vaak gemakkelijk. Liep dus lekker :)
  † In Memoriam † zondag 4 september 2011 @ 23:12:39 #297
21636 Feestkabouter
pi_101576081
ik ben 6/6 en vandaag HE5 en GD5 gewonnen!!!
aantal finales gehaald al dit seizoen in de 5 en de 6, maar dit zijn de eerste 2 die ik win!

klein toernooitje wel, meestal wat minder goede spelers, maar toch flink moeten werken om het ze lastig te maken.
pi_101576439
pff hoeveel ruzie ik wel niet heb gehad met ouders van tegenstanders..van alle leeftijden..wel eens tegen een man gespeeld van 40 en dan ging zijn vader zich bemoeien met mijn calls..Ik blijf 3 keer netjes maar dan is het bij mij ook wel over..
  maandag 5 september 2011 @ 00:03:26 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101578343
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef rooneyelst het volgende:
pff hoeveel ruzie ik wel niet heb gehad met ouders van tegenstanders..van alle leeftijden..wel eens tegen een man gespeeld van 40 en dan ging zijn vader zich bemoeien met mijn calls..Ik blijf 3 keer netjes maar dan is het bij mij ook wel over..
Wtf? Dat is helemaal erg :D

Sowieso, mensen die zich er mee moeten bemoeien vind ik zo jammer. Laat iedereen toch lekker spelen. Het mooie van tennis (op ons niveau) is toch dat je het altijd met z'n tweeën (of vieren in de dubbel) helemaal moet uitzoeken?
pi_101584052
Gister eerste wedstrijd in de GD8 gelijk een halve finale. Kerel had zich ook ingeschreven in de GD6 en ook al vaker in de finale gestaan daarvan. Maar wilde graag met z'n zus in de 8. Moesten in de hal en na gister vind ik de hal ook niet meer zo erg. Heb echt super staan spelen. Begonnen erg moeizaam, 5-2 achter terug komen tot 5-5 uiteindelijk tiebreak nipt verloren met 9-7. 2e set gewoon weer goed staan spelen gewonnen met 6-3 en de derde set moesten we een gewone tiebreak spelen en die gewonnen met 7-5. Niet verwacht dat een partij in de 8 zo lastig kon zijn. :P Maar zo lekkerder spelen als het tempo wat hoger ligt :) morgen eerste ronde in de GD7 en sowieso zondag finale in de 8 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')