oh omdat je het tussen aanhalingstekens zette dacht ik dat je het juist niet over tafeltennis had.quote:
Tennisbalquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh omdat je het tussen aanhalingstekens zette dacht ik dat je het juist niet over tafeltennis had.
doe je het dan ook met pingpongballetjes of met tennisballen?
hmm, ik zou het eens moeten proberen danquote:
Ik zal zo goed als nooit iemand een tik geven ofzo, maar ik werd op een gegeven moment wel serieus boos. Het liep toch best wel hoog op op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef tja77 het volgende:
Ik vind dat je je goed hebt gehouden, ik ben normaal gesproken de rust zelve, en heb best veel geduld. Maar ik had hem waarschijnlijk al een corrigerende tik gegeven.
Ik krijg gewoon jeukende handen van dat soort mensen.
Ik vind ook wel dat het door de vingers gezien mag worden, maar als het tussen elke game door wordt gedaan of zelfs (zoals ik heb meegemaakt) tussen elk punt!!! dan wordt het een beetje te gek.Beetje inpraten op iemand die op zijn bankje zit te wachten prima, maar gewoon niet naar de kant lopen om even met je pappa te gaan spreken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, coaching mag officieel niet maar als ik vrienden langs de baan heb zitten (of ik zit bij hun) dan gebeurt het vaak genoeg dat er wat geouwehoerd wordt tijdens de wissel en af en toe zitten daar dan ook dingen bij als 'meer op zn backhand' of 'laat em die volley maar slaan' ...
IMO eigenlijk weinig mis mee. Kan me ook wel voorstellen dat een ander vindt dat het niet mag maar heb er zelf nooit problemen mee eiglk. Moet niet tijdens rally's en/of games helemaal loos gaan, dat dan weer niet ...
Dan heb je aan mij een verkeerde tegenstander. Ik ga lekker op mijn gemakje zitten, droog mijn gripje wat af, neem een slokje energiedrank, nog een paar slokjes water, droog nogmaals mijn grip af, droog mijn handen af, en na de toegestane 1,5 minuut ga ik de baan weer op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef Feestkabouter het volgende:
soms heb ik ook wel de neiging om tijdens de rust (bij wissel) meteen te gaan tellen na de laatste stuit, als mijn tegenstander er erg lange pauzes van maakt.
mijn conditie is na mijn vele wedstrijden nu erg goed, ik neem een slok water en soms een dextro-snoepje, en dan loop ik meteen door naar de andere helft.
uitputting van de tegenstander is onderdeel van mijn aanpak, dat moet je niet met onreglementair lange pauzes gaan lopen verzieken
Absoluut niet. Allemaal mensen van dik in de 60 die een toernooitje organiseren in 1 of ander klein dorp. Dat zijn niet de meest kordate mensen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:47 schreef Feestkabouter het volgende:
ben benieuwd wat de wedstrijdleiding ervan had gezegd als je die erbij had gehaald.
zouden die mans genoeg zijn om het publiek op ongepast (en onreglementair) gedrag aan te spreken?
Klinkt misschien heel stom, maar nadat die vent met haar had gepraat won ze wel 3 games op rij. Het stond 4-3 voor mijn vriendin en daarna werd het 4-6. Natuurlijk wil het niet zeggen dat het per se daar mee te maken had, maar het is op zo'n moment natuurlijk wel erg lullig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, coaching mag officieel niet maar als ik vrienden langs de baan heb zitten (of ik zit bij hun) dan gebeurt het vaak genoeg dat er wat geouwehoerd wordt tijdens de wissel en af en toe zitten daar dan ook dingen bij als 'meer op zn backhand' of 'laat em die volley maar slaan' ...
IMO eigenlijk weinig mis mee. Kan me ook wel voorstellen dat een ander vindt dat het niet mag maar heb er zelf nooit problemen mee eiglk. Moet niet tijdens rally's en/of games helemaal loos gaan, dat dan weer niet ...
Zo doe ik het ook, helemaal als mijn tegenstander slokje neemt en gelijk door loopt. Ik neem gewoon de tijd waar ik recht op heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij een verkeerde tegenstander. Ik ga lekker op mijn gemakje zitten, droog mijn gripje wat af, neem een slokje energiedrank, nog een paar slokjes water, droog nogmaals mijn grip af, droog mijn handen af, en na de toegestane 1,5 minuut ga ik de baan weer op.
Precies, niemand die ik daar ooit wat van heb horen zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
met 1,5 a 2 minuten heb ik echt geen probleem, is prima, maar soms is het bij elke wissel 3 a 4 en soms wel 5 minuten (voor mijn gevoel, nooit echt getimed): dat gaat me echt effe te ver.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij een verkeerde tegenstander. Ik ga lekker op mijn gemakje zitten, droog mijn gripje wat af, neem een slokje energiedrank, nog een paar slokjes water, droog nogmaals mijn grip af, droog mijn handen af, en na de toegestane 1,5 minuut ga ik de baan weer op.
ooit wel eens gedaan toen een tegenstander bij elke wissel uitgebreid gecoached werd. op een vriendelijke doch duidelijke manier: "kom, laten wij samen met ons 2en nu deze wedstrijd spelen en dan bespreek je na de wedstrijd wat je voor een volgende wedstrijd eventueel nog beter kunt doen, ok?"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Precies, niemand die ik daar ooit wat van heb horen zeggen.
Wtf? Dat is helemaal ergquote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef rooneyelst het volgende:
pff hoeveel ruzie ik wel niet heb gehad met ouders van tegenstanders..van alle leeftijden..wel eens tegen een man gespeeld van 40 en dan ging zijn vader zich bemoeien met mijn calls..Ik blijf 3 keer netjes maar dan is het bij mij ook wel over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |