bareuh?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:58 schreef RooieHoed het volgende:
Misschien een noob vraag, maar in de tijd dat T.net en Fokzine nog één waren (Zo goed als) ging Danny toch met Yvonne
Wat is er gebeurd met Yvonne
Ik denk niet dat Iteejer dat leuk gevonden zou hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:58 schreef RooieHoed het volgende:
Misschien een noob vraag, maar in de tijd dat T.net en Fokzine nog één waren (Zo goed als) ging Danny toch met Yvonne
Die is admin? Maar open er een topic over?quote:Wat is er gebeurd met Yvonne
de kinderkamers zullen overigens weer ongeveer hetzelfde worden, (alleen lijken en voelen ze dan minder vol) en jaydens rotsenwand zal nu van sloophout worden (dat iets steviger en tegen meer speelplezier bestand)quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is het huis dan al bijna geheel in jullie smaak ? Dat jullie de kinderkamers zo ie zo aanpakken daar kan ik in komen
De keuken zat er al in. Die hebben de vorige bewoners erin gezet. Op zich zit er voldoende loopruimte trouwens, maar wij zouden zelf waarschijnlijk voor een U-opstelling zijn gegaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:13 schreef error_404 het volgende:
Gefeli met jullie nieuwe huis.
Om in K&W sferen te blijven: de opstelling van de keuken, is dat hoe jullie dat zelf willen hebben, of is dat vanaf de bouw zo bedacht?
Het zo propperig klein geworden met dat blok in het midden, zonde van je ruimte...
Zijn ze 1 geweest? Mijn SunChaser account heeft t anders nooit gedaan op Tnet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:58 schreef RooieHoed het volgende:
Misschien een noob vraag, maar in de tijd dat T.net en Fokzine nog één waren
er stond '(zo goed als)'.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn ze 1 geweest? Mijn SunChaser account heeft t anders nooit gedaan op Tnet.
Aha.quote:
hier kun je de rotsenwand beter zienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aha.
Overigens die Rotsenwand van Jayden, is dat een klimmuur? Zou wel stoer zijn een klimmuur in je kamer te hebben.
ons huidige huis kent een hoge (besta) kast een speelgoedkast (expedit) een aan de wand gemonteerde eettafeltje en een 2 zits bankje, 2 krukjes en een buro-tje. Dus we zullen heel wat moeten gaan veranderen aan het interieur om het nieuwe huis een huiselijk gevoel te gaan geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef ioko het volgende:
Leuke kinderkamers hoor. Gaan jullie het interieur heel anders doen dan je huis nu is?
Aan je creativiteit zal het niet liggen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef knorretje het volgende:
[..]
ons huidige huis kent een hoge (besta) kast een speelgoedkast (expedit) een aan de wand gemonteerde eettafeltje en een 2 zits bankje, 2 krukjes en een buro-tje. Dus we zullen heel wat moeten gaan veranderen aan het interieur om het nieuwe huis een huiselijk gevoel te gaan geven.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:58 schreef ReVu het volgende:
Ik kan me nog een Walchersestraat herinneren! ;-)
Tnxquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:06 schreef ReVu het volgende:
Haha, was wel lekker dichtbij...
Succes en gefeliciteerd!!
Ik doe mijn best!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
TnxDat jij hier nog steeds rondloopt. Mijn eigen stalker
floorplanner.comquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:08 schreef Bart het volgende:
Waar maak je die plattegronden uit de OP mee Danny?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |