okquote:
Ik ga voor een type 7 denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
Mensenkinderen, net een heerlijke type 3 gehad
Oeh, die zijn hatelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
[..]
Ik ga voor een type 7 denk ik
Whehehehequote:
Ik ben echt een elfjequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Kal met dat toverstaf ding![]()
En Kal dr kinderen zijn bazen
wat is een type 3 en wat is een type 7?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
[..]
Ik ga voor een type 7 denk ik
Hey Missquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
![]()
heb teveel negerzoenen gegeten, waarom doe ik dat nou weer
Doe dat dan nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
![]()
omdat je negerzoenen lekker vindt gok ik?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef MissJ het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Miss
Omdat het lekker is![]()
Ik heb net een chocoladetelegram op
ja echt een grote fail van mezelfquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, zo fullscreen op de pc is die feauteaux van Miranda een stuk dramatischer dan hij op mijn mobiel was
heb die dingen al tig jaar niet gegeten, maar vandaag ging ik boodschappen doen toen ik trek had.. en daar ging het mis en toen dacht ik hee, dat is wel even lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat je negerzoenen lekker vindt gok ik?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, zo fullscreen op de pc is die feauteaux van Miranda een stuk dramatischer dan hij op mijn mobiel was
Dan moet ik weer aan zo'n social dingquote:
Nja, dan hoort de misselijk erbijquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
ja tis wel lekker, maar je moet het wel bij een stuk of 4 laten en ik heb er wel wat meer op![]()
WTF is een chocoladetelegram?
nee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu eerst een biertje
Jullie weten wel wat dat betekend he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |