SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit wordt geen emo topic heb ik besloten.
Zal ik het hem vragen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
Wat zou er dan gebeuren als hij er wel was?
~~~~~~End discrimination. Hate everyone ~~~~~~~~xx ;'(quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit wordt geen emo topic heb ik besloten.
R&P is wel baas. Beetje emo's uitlachen.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
~~~~~~End discrimination. Hate everyone ~~~~~~~~xx ;'(
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
R&P is wel baas. Beetje emo's uitlachen.
dat is een katquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
(> " " <)
( ='o'= )
-(,,)-(,,)-
(> " " <) (> " " <)
( ='o'= ) ( ='o'= )
-(,,)-(,,)- (,,)-(,,)-...
(> " " <) (> " " <) (> " " <)
( ='o'= ) ( ='o'= ) ( ='o'= )
-(,,)-(,,)- -(,,)-(,,)--(,,)-(,,)-
Ja, geniale strips.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
Kennen jullie de strips van Electric Retard?
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
Kennen jullie de strips van Electric Retard?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
Ik heb zo'n foto van de cartoonist opgestuurd gekregen
Niet posten svp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Even kijken wat voor leuke foto's ik nog meer in mijn archief heb zitten.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Even kijken wat voor leuke foto's ik nog meer in mijn archief heb zitten.
quote:
Ik vind die plaatjes maar vervelend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hier, om jou op te vrolijken een `gezellige` jongedame met een norse oude man
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Post foto's van FOAM. Of WORLD PRESS PHOTO.
Pff.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Richard Avegnonngodngod ofzo toch. Die was van vorig jaar mang.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ow volgend jaar heb ik geen OV meer. Fuck.
En jan danquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fuck dat wordt een duur grapje.
Alle FOK!meets gaan niet meer door.
Waarom krijg je dan geen ov bij een andere opleiding?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fuck dat wordt een duur grapje.
Alle FOK!meets gaan niet meer door.
Ik ga geen opleiding beginnen meteen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom krijg je dan geen ov bij een andere opleiding?
O, ik dacht geschiedenis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga geen opleiding beginnen meteen.Daarom.
Oh niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik geloof dat je lerarenopleidingen niet in februari kunt starten.
Perfecte levensinstelling.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
gewoon niet meer studeren, dood gaan we toch.
ja, © by Etsu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Perfecte levensinstelling.
en piraatjes makenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga naar België vluchten met Jan en een nieuw leven beginnen. Klaar.
België. Doe niet zo raar zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga naar België vluchten met Jan en een nieuw leven beginnen. Klaar.
België is inderdaad niet het ideale land.quote:
Snackbar in België, dat gaat sowieso geen succes worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerst een snackbar openen, waar we pafrietjes gaan verkopen.
Dat verdient best goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerst een snackbar openen, waar we pafrietjes gaan verkopen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Snackbar in België, dat gaat sowieso geen succes worden.
hoezo niet a zemmel tfoeee kom haten dan ik haat je egt met heel mn hardquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Snackbar in België, dat gaat sowieso geen succes worden.
wa doen die hollanders met ons eten da nee da zit toch niet snor hequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen lopen voorbij een snackbar en denken: allee, was da nu weer voor ne zever, ne snekbar.
Onze zal speciaal zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen lopen voorbij een snackbar en denken: allee, was da nu weer voor ne zever, ne snekbar.
Awel, laten we verder lopen naar t fritkotquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
wa doen die hollanders met ons eten da nee da zit toch niet snor he
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Patat zijn aardappels.
Nee nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Patat zijn aardappels.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van, move along.
Belgen zijn inderdaad heel intelligent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Patat zijn sowieso aardappels, ga het maar eens aan onze zuiderburen vragen, die weten tenminste echt hoe het zit.
Ik ruik gebash tegenover Belgische FOK!kers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Belgen zijn inderdaad heel intelligent.
Etsu bedoel je. ETSU.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wat, zo mag ik Oscar noemen, vraag maar aan Oscar.
Ze hebben meer verstand van friet dan domme Hollanders met dikke nekken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Belgen zijn inderdaad heel intelligent.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
het kost mij zoooo veel moeite om mij op dit moment in te houden he.
Patat is het.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben meer verstand van friet dan domme Hollanders met dikke nekken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is raar op een forum waar iedereen een nickname heeft.
Fijn voor je.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is raar op een forum waar iedereen een nickname heeft.
Is goed, blijf jij maar aardappels eten, dan eet ik lekker friet.quote:
quote:
Ik ga het niet opnieuw verdedigen met dezelfde argumenten om dezelfde argumenten weer terug te krijgen et cetera.quote:
Dan verzin je nieuwe argumenten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
Ik ga het niet opnieuw verdedigen met dezelfde argumenten om dezelfde argumenten weer terug te krijgen et cetera.
Ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is goed, blijf jij maar aardappels eten, dan eet ik lekker friet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook.
Frietje speciaal met een frikandel speciaal.
Correct.quote:
Saté mayo gast.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoewel een frietje saté met een frikandel speciaal ook heel erg lekker is.
huhquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigenlijk al vanaf ik KB leerde kennenJezus wat een lekkerding
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
Triest hoor. Wat die Belgen doen kan me weinig schelen, maar hier is het
patatje met
patatje oorlog
patatje speciaal
patatzaak
patatboer
et cetera
Vind jij het ook volstrekt belachelijk dat je iemand niet bij zijn/haar voornaam mag noemen als het in zijn/haar profiel staat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was niet bij de oude argumenten en het kan me ook bar weinig schelen, want ik noem iedereen zoals IK wil.Alleen als diegene daar bezwaar tegen heeft en dat heb ik tot nu toe nog niet gehad.
JA WANT PATATJE MET IS ZOVEEL BETER DAN FRIETJE METquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
Triest hoor. Wat die Belgen doen kan me weinig schelen, maar hier is het
patatje met
patatje oorlog
patatje speciaal
patatzaak
patatboer
et cetera
Ja, maar ach, sommige mensen hè.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind jij het ook volstrekt belachelijk dat je iemand niet bij zijn/haar voornaam mag noemen als het in zijn/haar profiel staat?
Trouwennn? :$:$:$:$quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben verliefd op je was dat nog niet duidelijk ofso
LOLLERROLLER EEN ZAAK VOL MET AARDAPPELSquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Patatzaak is ook vrij triest, gewoon snackbar of cafetaria man.
oh jeetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
Beetje dimmen met die plaatjes, sowieso naaktfoto's worden niet geaccepteerd. Dit moet ten overvloede zijn.
Waarom moet ik in vredesnaam weer de boze mod spelen![]()
Frietzaak man. Frietkot.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Patatzaak is ook vrij triest, gewoon snackbar of cafetaria man.
't Staat in een spoiler. Dan mag het van yvonne met slappe piemels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef Renesite het volgende:
Beetje dimmen met die plaatjes, sowieso naaktfoto's worden niet geaccepteerd. Dit moet ten overvloede zijn.
Waarom moet ik in vredesnaam weer de boze mod spelen![]()
Frietkot is in België, dat gaat me dan net weer een stap te ver.quote:
Ja jeetje.quote:
Desalniettemin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
't Staat in een spoiler. Dan mag het van yvonne met slappe piemels.
Weet ik, ik heb ze dan ook niet gepost.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja jeetje.
Staan in openbare topics zelfs in bepaalde gevallen daadwerkelijk een ban op.
Onzin, dan scherm je zo'n sc af en buitensluiten is verboden. De sc moet voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen voor het kliekje dat elkaars naam kent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ach, sommige mensen hè.
Xquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frietkot is in België, dat gaat me dan net weer een stap te ver.
Sowieso is snackbar meer van toepassing aangezien er overal Chinezen staan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onzin, dan scherm je zo'n sc af en buitensluiten is verboden. De sc moet voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen voor het kliekje dat elkaars naam kent.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
het kost mij zoooo veel moeite om mij op dit moment in te houden he.
Gast ga lekker overdrijven met je kliekje. Jullie zijn kliekjes, ik kreeg zelfs te horen dat ik volgens jou niet "gewenst" was omdat ik me zo snel binnen het "kliekje" heb weten te wringen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onzin, dan scherm je zo'n sc af en buitensluiten is verboden. De sc moet voor iedereen toegankelijk zijn, niet alleen voor het kliekje dat elkaars naam kent.
Ach, de Chinezen bakken ook prima friet. Ik zie geen reden om verder te fietsen. Verder is hun saté natuurlijk prima.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
X
Hier ook Nederlanders. Daar gaan wij altijd heen.
Ja, die Nederlanders zitten hier 5 min lopen vanaf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, de Chinezen bakken ook prima friet. Ik zie geen reden om verder te fietsen. Verder is hun saté natuurlijk prima.
`Je hebt het gehoord`, dan zou het wel waar zijn geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast ga lekker overdrijven met je kliekje. Jullie zijn kliekjes, ik kreeg zelfs te horen dat ik volgens jou niet "gewenst" was omdat ik me zo snel binnen het "kliekje" heb weten te wringen.Nu zeg ik niet dat het waar is, maar ik heb het wel gehoord.
Ik haal liever patat van een Bram en chinees van een Chinees.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, de Chinezen bakken ook prima friet. Ik zie geen reden om verder te fietsen. Verder is hun saté natuurlijk prima.
Paar minuten fietsen, nooit de tijd bijgehouden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die Nederlanders zitten hier 5 min lopen vanaf.
Klinkerbotsingquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Praten over eten.
Praten over haat.
Praten in vorm van typen.
Typen.
Typen voer eten.
Typen op een forum.
Forum.
Forum.
Er staat zelfs nog "Dat zegt niet dat het waar is". Gast, wat kan jij selectief lezen zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
`Je hebt het gehoord`, dan zou het wel waar zijn geweest.![]()
Ik ben vanaf het begin tegen kliekjesvorming geweest en ik heb daar ook nooit in meegedaan.
Dat kan, dat mag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haal liever patat van een Bram en chinees van een Chinees.
Dan is dit bij dezen een duidelijke waarschuwing. Wederom.quote:
Hoezo wederom?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is dit bij dezen een duidelijke waarschuwing. Wederom.
Naaktpic in een topic is een naaktpic. Dat wordt gewoon niet gepost.
Waarom mocht het dan wel van yvonne (mits in niet-erecte toestand)? Zij staat hoger dan jij hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is dit bij dezen een duidelijke waarschuwing. Wederom.
Naaktpic in een topic is een naaktpic. Dat wordt gewoon niet gepost.
Wederom een waarschuwing.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo wederom?Dit was de eerste keer volgens mij.
Geen flauw idee? Waar heeft Yvonne gezegd dat het wel mag in dit topic? Ik lees heus niet alles hoor. Ik heb ook (jaja!) een leven buiten FOK!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom mocht het dan wel van yvonne (mits in niet-erecte toestand)? Zij staat hoger dan jij hoor.
Wat heeft het dan in godsnaam voor zin om te vermelden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er staat zelfs nog "Dat zegt niet dat het waar is". Gast, wat kan jij selectief lezen zeg.
Het gaat om het eten. Niet om de mensen die het verkopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haal liever patat van een Bram en chinees van een Chinees.
je kent me toch ik doe graag moeilijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wederom een waarschuwing.
Doe niet zo moeilijk.
Kun jij je weer even lekker verdedigen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat heeft het dan in godsnaam voor zin om te vermelden.
Fantastische ironie weer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wederom een waarschuwing.
Doe niet zo moeilijk.
Ik ben heilig van overtuigd dat een Bram geen chinees kan bereiden en een Chinees geen Bram-patat kan klaarmaken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het gaat om het eten. Niet om de mensen die het verkopen.
Dat tweede kan dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben heilig van overtuigd dat een Bram geen chinees kan bereiden en een Chinees geen Bram-patat kan klaarmaken.
Ja, want stiekem bedoel ik wat andersquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fantastische ironie weer.
Nee, want Bram-Bram-patat smaakt anders dan een Chinees-bram-patat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat tweede kan dus blijkbaar wel.
Snap je de term ironie niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, want stiekem bedoel ik wat anders
Ja poeh! Dat is een jaar geleden! Misschien wel meer! Maar ik dacht: dit moet ik onthouden! Haar goedkeuring! En het is nu eindelijk van pas gekomen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen flauw idee? Waar heeft Yvonne gezegd dat het wel mag in dit topic? Ik lees heus niet alles hoor. Ik heb ook (jaja!) een leven buiten FOK!
Valt mee, valt erg mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want Bram-Bram-patat smaakt anders dan een Chinees-bram-patat.
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt mee, valt erg mee.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Dastan het volgende:
Nou ik zal het plaatje even aanpassen en opnieuw plaatsen.
Hoezo niet? 'Bram-patat' maken kan je niet eens koken noemen. Iedereen kan patat maken. Het is een kwestie van goed inkopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben heilig van overtuigd dat een Bram geen chinees kan bereiden en een Chinees geen Bram-patat kan klaarmaken.
Je vindt dat het meevalt? Prima.quote:
In het afgelopen jaar is er veel veranderdquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja poeh! Dat is een jaar geleden! Misschien wel meer! Maar ik dacht: dit moet ik onthouden! Haar goedkeuring! En het is nu eindelijk van pas gekomen!
Bram maakt zijn patat veel lekkerder dan patat uit een supermarkt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo niet? 'Bram-patat' maken kan je niet eens koken noemen. Iedereen kan patat maken. Het is een kwestie van goed inkopen.
Vind maar eens goeie friet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo niet? 'Bram-patat' maken kan je niet eens koken noemen. Iedereen kan patat maken. Het is een kwestie van goed inkopen.
Alsof daar iets is mee gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar is er veel veranderd![]()
Iets met google-adds en zo.
Bram wil vaak niet eens patat maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bram maakt zijn patat veel lekkerder dan patat uit een supermarkt.
Ik wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
Jullie kopen toch ook niet zomaar een aardbeienmilkshake van een groentenboer of weet ik veel van wie, als die van de Mac veel lekkerder is?
Ik weet niet wat daar in jouw woonplaats gebeurt, maar hier maken ze iedere dag vers patat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bram wil vaak niet eens patat maken.
[..]
Ik wel.
Plaatjes is waar google op selecteertquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof daar iets is mee gedaan.Zogenaamd zou ook ons taalgebruik worden gemodereerd, nou ik zie even vaak kanker en godverdomme als voorheen.
Nou, een tijd geleden kreeg je in KLB een ban als je teveel het woord kanker gebruikte. Ervaringsexpert spreekt hier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof daar iets is mee gedaan.Zogenaamd zou ook ons taalgebruik worden gemodereerd, nou ik zie even vaak kanker en godverdomme als voorheen.
kankerquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, een tijd geleden kreeg je in KLB een ban als je teveel het woord kanker gebruikte. Ervaringsexpert spreekt hier.
Ja, maar jij bent R_R.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, een tijd geleden kreeg je in KLB een ban als je teveel het woord kanker gebruikte. Ervaringsexpert spreekt hier.
Slechte voorlichting dan, want zowel beeld als schrift zou strenger gecontroleerd worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Plaatjes is waar google op selecteert
Zeik eens niet zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte voorlichting dan, want zowel beeld als schrift zou strenger gecontroleerd worden.
Gewoon weten wanneer je eventjes moet stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg jij.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo wederom?Dit was de eerste keer volgens mij.
Etsu, je PVV-trekjes komen naar boven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar in jouw woonplaats gebeurt, maar hier maken ze iedere dag vers patat.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon weten wanneer je eventjes moet stoppen.
quote:
Tegenwoordig is griep het nieuwe scheldwoord. Werkt veel beter.quote:
Dat schijnt zo te zijn.quote:
Nee, je wordt altijd gestopt op een moment dat je denkt dat er niets aan de hand is. Ervaringsdeskundige R_R spreekt wederom tot je.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon weten wanneer je eventjes moet stoppen.
Toch wel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegenwoordig is griep het nieuwe scheldwoord. Werkt veel beter.
[..]
Dat schijnt zo te zijn.
Ik zie het verband niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, je PVV-trekjes komen naar boven.
Boeiend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik er mee gestopt. Maar jij gaat maar door, door, door, door, ...
Dikke party.quote:
Ja, zo ongeveer.quote:
Eens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon patat boven de rivieren, friet onder.
Dat is de scheiding wel ongeveer ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon patat boven de rivieren, friet onder.
Goed jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga feesten alsof het 1990 is.
Discriminatie. Ik ga het melden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Patat alleen door Bram willen laten bakken.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat baal ik dat ik dat feestje heb moeten missen.quote:
Dat is meer omdat ie vindt dat Nederlanders betere friet bakken dan Vietnamezen. /Care, als je daar racisme/discriminatie op gaat betrekken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezell is een meisje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ie vindt dat Nederlanders betere friet bakken dan Vietnamezen. /Care, als je daar racisme/discriminatie op gaat betrekken.Echt jongen, dat gaat te furrr.
Ik heb sowieso nooit dat soort feestjes. Heel jammer inderdaad. Ik blijf me maar vergapen aan de foto's. Beter dat dan niets.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat baal ik dat ik dat feestje heb moeten missen.
Nee, want Braboquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leer brabo uitspraken kennen gast.
jonguh bam kut zachte g harde lquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leer brabo uitspraken kennen gast.
Rob Geusquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK EET GWN ALLEEN THUIS EW BAH BUITEN ETEN. TENZIJ ZE GOEDGEKEURD ZIJN DOOR ROB DE GEUS MENEER WEETJEWEL VAN DIE STICKERS ENZO SBS
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jonguh bam kut zachte g harde l
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jonguh bam kut zachte g harde l
Als in "Nederland teruggeven aan de Nederlanders".quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft geen flikker mee te maken, maar ik haal liever mijn patat bij de Bram dan bij de Mac of bij een Chinees.
Ja, want een Nederlander bakt doorgaans betere patat. Uhmm, dacht het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ie vindt dat Nederlanders betere friet bakken dan Vietnamezen. /Care, als je daar racisme/discriminatie op gaat betrekken.Echt jongen, dat gaat te furrr.
Mijn filmpje.quote:
Als Oscar dat vindt, dan vindt Oscar dat. Wtf is jouw probleem daarmee, echt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als in "Nederland teruggeven aan de Nederlanders".
[..]
Ja, want een Nederlander bakt doorgaans betere patat. Uhmm, dacht het niet.
Voor mijn part was degene die de Brampatatjes bakt een Chinees of een Afrikaan, ik wil mijn Bram-patat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als in "Nederland teruggeven aan de Nederlanders".
[..]
Ja, want een Nederlander bakt doorgaans betere patat. Uhmm, dacht het niet.
Dat heet een discussie voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als Oscar dat vindt, dan vindt Oscar dat. Wtf is jouw probleem daarmee, echt?
Maar dat hoeft niet altijd te voortvloeien. Kan ook stoppen opgeven moment, hé, Dastan..quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heet een discussie voor de zoveelste keer.
Ja, maar om dan meteen "PVV" te gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heet een discussie voor de zoveelste keer.
Dus ik mag daar niet op reageren? Als ik het niet met hem eens ben, waarom ga jij dan reageren op mij. Wtf is jouw probleem dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als Oscar dat vindt, dan vindt Oscar dat. Wtf is jouw probleem daarmee, echt?
Loempia's van Mohammed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor mijn part was degene die de Brampatatjes bakt een Chinees of een Afrikaan, ik wil mijn Bram-patat.
In principe stopt een discussie pas als er een is uitgepraat. Ik zie geen reden om eerder te stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet altijd te voortvloeien. Kan ook stoppen opgeven moment, hé, Dastan..
Het is dan ook wel een typische PVV-denkwijze.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar om dan meteen "PVV" te gaan schreeuwen.Ja inderdaad, echt een discussie.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
In principe stopt een discussie pas als er een is uitgepraat. Ik zie geen reden om eerder te stoppen.
Mijn probleem is dat je meteen de PVV en weet ik veel wat erbij gaat halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus ik mag daar niet op reageren? Als ik het niet met hem eens ben, waarom ga jij dan reageren op mij. Wtf is jouw probleem dan.
Patatjes van KBquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT DE HELLLL IS EEN BRAMPATAT
KOM IK BAK VOOR JULLIE ALLEMAAL FRIET/PATAT MET KROKET EN SAUS EN FRIKANDEL
CHILLquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT DE HELLLL IS EEN BRAMPATAT
KOM IK BAK VOOR JULLIE ALLEMAAL FRIET/PATAT MET KROKET EN SAUS EN FRIKANDEL
Ja, zo kan ik alles wel een PVV-denkwijze gaan noemen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een typische PVV-denkwijze.
Mag dat niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat je meteen de PVV en weet ik veel wat erbij gaat halen.Dat gaat ook weer helemaal nergens over namelijk.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik alles wel een PVV-denkwijze gaan noemen.
Jawel, maar kijk dan niet vreemd op als het zo genoemd wordt.quote:
oyoquote:
doe eensquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik alles wel een PVV-denkwijze gaan noemen.
Alsof het verboden is dat mensen een PVV-denkwijze hebben over bepaalde zaken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, maar kijk dan niet vreemd op als het zo genoemd wordt.
Daarbij hoef je me echt niet zo denigrerend toe te spreken, hoor. Doe ik ook niet naar jou toe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet altijd te voortvloeien. Kan ook stoppen opgeven moment, hé, Dastan..
En ik vind dat onzin. Daarom ga ik er op in, klaar.quote:
Nee, geen zin in, ik moet zeggen dat Black Ops interessanter is dan PVV geneuzel.quote:
Dan niet, Dastan, dan niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jawel, maar kijk dan niet vreemd op als het zo genoemd wordt.
Waar zegt Ezell dat jij die denkwijze niet mag hebben?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof het verboden is dat mensen een PVV-denkwijze hebben over bepaalde zaken.
Dat is niet verboden. Tevens is het ook niet verboden om daarop te reageren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof het verboden is dat mensen een PVV-denkwijze hebben over bepaalde zaken.
Jij wilde bij je forumnaam aangesproken worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daarbij hoef je me echt niet zo denigrerend toe te spreken, hoor. Doe ik ook niet naar jou toe.
En beide?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Steek je linkerhand op als je links gestemd hebt, of gaat stemmen.
Steek je rechterhand op als je rechts gestemd hebt, of gaat stemmen.
Ik had het over de toon, niet over de woordkeuze. Zo aan het eind van de zin, mijn naam gecursiveerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wilde bij je forumnaam aangesproken worden.
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is het erg als ik nog steeds moet lachen om dat filmpje KB?
CDA?quote:
Dat is niet verboden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had het over de toon, niet over de woordkeuze. Zo aan het eind van de zin, mijn naam gecursiveerd.
Ik moet steeds lachen om m'n eigen stem en gewoon de totale droogheid.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NeeIs wel lollig yo.
[..]
CDA?
JIJ SNAPT ER WEER NIKS VAN HÈ KBquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
yo wat is midden dan]
je hebt linsk
rechts e
n recht door see
En ik luister er niet naar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ik vraag alleen of je het niet wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |