Dat moet jij weten, dat jij in een kleine kutbak wil rijden omdat je wat tegen het opel logootje hebt, prutserquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha'vele malen' ook... Veel plezier in je Opel, ik zou ook nog liever een Polo / Mito rijden dan een Astra / Vectra
Ja, deze ouwe dingen:quote:
Ik kan er wel tegen hoor haha maar sommige dingen slaan gewoon nergens op. Vooral niet hier in PTA, omdat iemandn og liever een gepimpt polootje rijdt dan een insignia, want Opel ->quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:23 schreef DS4 het volgende:
Als je niet zo goed tegen onwelgevallige meningen kan is het internet af en toe een vervelende plek om rond te wandelen...
Ik waarschuw maar even.
Daar lees je maar omheen dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor haha maar sommige dingen slaan gewoon nergens op. Vooral niet hier in PTA, omdat iemandn og liever een gepimpt polootje rijdt dan een insignia, want Opel ->
Waarom slaat dat nergens op? Dat mag iemand toch vinden?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Markster het volgende:
Ik kan er wel tegen hoor haha maar sommige dingen slaan gewoon nergens op. Vooral niet hier in PTA, omdat iemandn og liever een gepimpt polootje rijdt dan een insignia, want Opel ->
Nou, ik zou een aangeklede Polo GTI wel kiezen boven de basisversie van de Insignia. Wat moet ik met die extra ruimte? Geef mij maar snelheid, sportiviteit en luxe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef Kriegel het volgende:
Liever in een Polo dan een Insignia rijden is vrij belachelijk, ja.
Omdat je je zin niet krijgt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Markster het volgende:
Wat is PTA toch een zielig kankerforum! gadverdamme.
Wat heb je aan snelheid en sportiviteit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, ik zou een aangeklede Polo GTI wel kiezen boven de basisversie van de Insignia. Wat moet ik met die extra ruimte? Geef mij maar snelheid, sportiviteit en luxe.
Wie heeft het over gepimpt? En wie over een Insignia? Misschien moet je eerst beter lezen, hoef je ook niet zo snel met ziektes te gaan gooien over dit forum...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik denk dat je in een Insignia meer luxe gaat aantreffen dan in wat voor Polo dan ook. Ik bedoel, laten we even eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, ik zou een aangeklede Polo GTI wel kiezen boven de basisversie van de Insignia. Wat moet ik met die extra ruimte? Geef mij maar snelheid, sportiviteit en luxe.
Als je dat niet begrijpt, dan is het voor jou kennelijk niet belangrijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:53 schreef Markster het volgende:
Wat heb je aan snelheid en sportiviteit?
Ja. Ik was niet onder de indruk.quote:En luxe, lol. wel eens in een insignia gereden?
Wat rij jij?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt, dan is het voor jou kennelijk niet belangrijk.
[..]
Ja. Ik was niet onder de indruk.
Ik heb niet in de standaard uitvoering van de Insiginia gereden, dus wellicht is dat ding vanaf het begin uitgerust met leer, electrische stoelen, navigatie, enz.enz.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:56 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk dat je in een Insignia meer luxe gaat aantreffen dan in wat voor Polo dan ook. Ik bedoel, laten we even eerlijk zijn.
Toevallig dat bij dit soort vragen het antwoord altijd ja is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt, dan is het voor jou kennelijk niet belangrijk.
[..]
Ja. Ik was niet onder de indruk.
Porsche, Mercedes en de Audi van mijn vrouw. Maar dat is niet relevant voor het hebben van een mening natuurlijk. Al reed ik een gare Alto, dan nog mag ik Opel niks vinden.quote:
Geloofwaardig hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Porsche, Mercedes en de Audi van mijn vrouw. Maar dat is niet relevant voor het hebben van een mening natuurlijk. Al reed ik een gare Alto, dan nog mag ik Opel niks vinden.
Vraag het mij dan niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef Markster het volgende:
Toevallig dat bij dit soort vragen het antwoord altijd ja is.
Nee, zelfs Stevie Wonder kan zien dat ik sneller ben dan wat er naast mij staat voor het stoplicht, dus ik heb niets te bewijzen.quote:En jij bent zeker zo een pipo die bij het stoplicht met piepende bandjes weg probeert te trekken?
Ik zit vrij veel op het circuit.quote:Snelheid, je bent geen coureur hoor, je zit op de openbare weg.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vraag het mij dan niet!
[..]
Nee, zelfs Stevie Wonder kan zien dat ik sneller ben dan wat er naast mij staat voor het stoplicht, dus ik heb niets te bewijzen.
[..]
Ik zit vrij veel op het circuit.
Maar mag ik zelf bepalen wat ik belangrijk vind in een auto? Pretty please?
Prima hoor, het ging me puur om dat stukje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niet in de standaard uitvoering van de Insiginia gereden, dus wellicht is dat ding vanaf het begin uitgerust met leer, electrische stoelen, navigatie, enz.enz.
Dan nog kies ik eerder voor de Polo, omdat ik rijeigenschappen veel belangrijker vind.
Het zijn geen oldtimers en wederom: vraag het mij dan niet!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef Markster het volgende:
Geloofwaardig hoor
Of zijn het allemaal oldtimers.
Begonnen als DS en via DS1, DS2 naar DS4 omdat ik enkele keren password vergeten was.quote:en waarom DS4 in je naam als je geen DS4 rijdt?
Ik ging ook uit van de meest rijk aangekleden Polo GTI (topmodel van de reeks) ten opzichte van het instapmodel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Kriegel het volgende:
Prima hoor, het ging me puur om dat stukje.Een Insignia zit in een compleet andere prijsklasse, dan ga je niemand wijsmaken dat een standaard Polo rijker is uitgerust en comfortabeler (wat te zien valt als een onderdeel van luxe) rijdt dan een standaard Insignia.
Ga lekker naar K&W, kun je daar jezelf vergapen aan nog meer ongeloofwaardigheid van mijn kant!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Markster het volgende:
en nu gooi ik dat kanker pta weer uit mijn topiclijst.
Je kunt mercedes ook niet vergelijken met opel. Opel is veel goedkoper dus zal de luxe afwerking ook wel minder zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Porsche, Mercedes en de Audi van mijn vrouw. Maar dat is niet relevant voor het hebben van een mening natuurlijk. Al reed ik een gare Alto, dan nog mag ik Opel niks vinden.
Okee. Bij deze excuses. Ik verwacht geen mensen met veel geld op dit forum. Niet dat ik het opeens met je eens bent over de Polo, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ga lekker naar K&W, kun je daar jezelf vergapen aan nog meer ongeloofwaardigheid van mijn kant!
(zoals de waard is enz.)
Ik vergelijk ze niet, er werd mij gevraagd wat ik rijd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Je kunt mercedes ook niet vergelijken met opel. Opel is veel goedkoper dus zal de luxe afwerking ook wel minder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |