[offtopic]quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoorde eenzelfde verhaal over een nieuwe Volvo. Geen idee welk type. Het ding werd ook geshowd aan journalisten, op een circuit.
(...)
Maar ok dat was een uitstapje van het Jan Modaal verhaal.
Weet je dit zeker, lijkt me nogal een beetje onzin eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:56 schreef KipSiam het volgende:
[..]
[offtopic]
Erger nog - dit verhaal hoorde ik op een cursus over ontwerpfouten. Het specifieke merk - model werd niet genoemd maar het zou gaan over de vorige generatie VW Passat wagon.
Tijdens het ontwerp werd gekozen voor een type bevestiging van de achterruit dat constante windsnelheden tot 80 km/h gedurende 10 minuten zou weerstaan. Hogere snelheden zouden toch toch nooit voorkomen (namelijk: je rijdt nooit sneller dan 20 km/h achteruit en windvlagen duren nooit 10 minuten) dat dit uit kostenoogpunt voldoende bleek.
Tijdens het eerste transport vanaf de fabriek, op een trein, sneuvelden daarna van alle achteruit geparkeerde passats de achterruiten - de trein reed de hele weg 100 km/h...
Foutje, bedankt... De volgende levering werd verplicht vooruit de trein opgereden en daarna werd de bevestiging aangepast.
[/offtopic]
Liever nog die Multipla dan die grijze Zafira. Wat een saai ding zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:52 schreef Shispeed het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de stijlloze van de jan modalen:
[ afbeelding ]
Dit dus. Ik vind de Zafira stijllozer dan een Multipla.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever nog die Multipla dan die grijze Zafira. Wat een saai ding zeg.
Yep. Liever karakter door lelijkheid dan helemaal geen karakter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever nog die Multipla dan die grijze Zafira. Wat een saai ding zeg.
Kun je nagaan als ze een hybride versie daar van uit gaan brengen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Revolution-NL het volgende:
Maargoed alles beter dan een Renault Scenic. Dat is toch wel de auto als je biologische plicht als man zijnde vervult is. Troosteloze burgerbak. "Mannen" die daarin rijden vind ik ook serieus zielig.
Lijkt mij een goede zaak liever nog een EV! Hoe sneller we onafhankelijk zijn van het middenoosten hoe beter. Economischer woonwerk verkeer moedig ik dan ook ten alle tijden aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ze een hybride versie daar van uit gaan brengen...
Van voor 2000 wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef Devv het volgende:
Zou een Audi A4 onder het kopje Jan Modaal bak vallen?
Wat, nog meer burgerlullen om medelijden mee te hebben?quote:
Ik vind het erg voor je dat je je er zo druk om maakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat, nog meer burgerlullen om medelijden mee te hebben?
Dat mag. Ik vind het vooral hilarisch dat een hybriderijder zichzelf zo'n grote broek aantrekt tov Scenic rijders...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:32 schreef Dromer het volgende:
Ik vind het erg voor je dat je je er zo druk om maakt.
Hoe onzeker ben je als je je mannelijkheid uit je auto moet halen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind de Zafira stijllozer dan een Multipla.
Maargoed alles beter dan een Renault Scenic. Dat is toch wel de auto als je biologische plicht als man zijnde vervult is. Troosteloze burgerbak. "Mannen" die daarin rijden vind ik ook serieus zielig.
Dat geldt voor zeker half PTA?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe onzeker ben je als je je mannelijkheid uit je auto moet halen?
Dus jij rijdt ook zo'n saai geval?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe onzeker ben je als je je mannelijkheid uit je auto moet halen?
Als je daar waarde aan hecht wel ja. Dat doet alleen niet iedereen, en terecht. Sommige mensen kunnen het niet betalen of hebben andere prioriteiten. Of geven gewoon geen zak om auto's. Ik ken wel een paar echte mannen die gewoon in een boeren Opel rijden. Ik vind het ook niks, maar kan het ze ook niet kwalijk nemen. Ze worden er in ieder geval niet een minderwaardige man door.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij rijdt ook zo'n saai geval?
Ik bedoel je hoeft echt niet de meeste spetterende auto te hebben hoor, maar kom, als man zijnde wil je toch wel met een beetje waardigheid door het leven gaan, of niet dan?
Dat hangt af van de leeftijd van de bestuurder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het volgens jou met mannen die Golf rijden dan?
Met een Golf ga je dus wel als 'waardige man' door het leven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hangt af van de leeftijd van de bestuurder.
20 jaar + petje = stoer = negeren.
30 jaar = tikkeltje burgerlijk
40 jaar en ouder = praktische ervaren mensen die kiezen voor degelijkheid.
Wij rijden een Renault Laguna en een Audi A6 Quatroquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij rijdt ook zo'n saai geval?
Ik bedoel je hoeft echt niet de meeste spetterende auto te hebben hoor, maar kom, als man zijnde wil je toch wel met een beetje waardigheid door het leven gaan, of niet dan?
Ik stap sneller in een Aygo dan in een opel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef leolinedance het volgende:
De enige mannen die ik écht niet snap zijn mannen in vrouwenauto's. Ford Ka en consorten. Maar zo'n burgerbak, who cares.
Klopt die will and grace serie toch met de werkelijkheid. Quattroquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij rijden een Renault Laguna en een Audi A6 Quatro
Wat is daar zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Klopt die will and grace serie toch met de werkelijkheid. Quattro
Dat wel ja. Maar eerder in een Opel (van na 2007 ofzo) dan in een Ka.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stap sneller in een Aygo dan in een opel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |