Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Wel eens in een insignia gezeten ?
Of de nieuwste astra?
Kansloze opmerking
Het topic slaat alleen helemaal nergens op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:41 schreef BrandX het volgende:
Oy, het topic staat niet in ONZ maar in PTA
Dude, opel is over het algemeen duurder dan zijn concurrenten hoor, bij vergelijkbare modellenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Het blijven bakken voor Jan modaal.
Open rijd je alleen als je meer wilt maar het bij een ander merk niet kunt betalen.
Laat me raden, Opel voor de deur?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Dude, opel is over het algemeen duurder dan zijn concurrenten hoor, bij vergelijkbare modellen
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Laat me raden, jij rijdt in een Peugeot 106 uit 1989
Ik rij Opel omdat ik deze zelf kan fixen en alles nog gewoon mechanisch geschakeld is ipv al die boordcomputers en nutteloze elektronische sensors.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Het blijven bakken voor Jan modaal.
Open rijd je alleen als je meer wilt maar het bij een ander merk niet kunt betalen.
En er rammelt altijd watquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Dude, opel is over het algemeen duurder dan zijn concurrenten hoor, bij vergelijkbare modellen
Altijd, Anne.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:45 schreef Anne het volgende:
Heb je de drang om op iedereen te reageren, Markster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |