Met een poster van een band probeer je niemand over te halen, of te beïnvloeden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Ik vind het een goede actie, dat ze die tekst op haar deur heeft hangen. Maar je hebt genoeg mensen die bv met t-shirts als hel, satan rondlopen en daar hoor je niemand over of posters van hun favoriete groep voor hun raam hangen.
Subjectief.quote:Terwijl dat juist verkeerde dingen zijn.
Vind ik niet een, t-shirt kijk je ook tegen de tekst aan als je langsloopt. Als mensen doodskoppen, satan of hel op hun t-shirt hebben, dragen ze ook een boodschap uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een poster van een band probeer je niemand over te halen, of te beïnvloeden.
t-shirts is wat anders dan een huis waar je tegenaan kijkt als je in de buurt woont.
[..]
Subjectief.
Ja, een t-shirt is om te dragen, de print mag je zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:33 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Vind ik niet een, t-shirt kijk je ook tegen de tekst aan als je langsloopt. Als mensen doodskoppen, satan of hel op hun t-shirt hebben, dragen ze ook een boodschap uit.
En een poster van een band is ook reclame maken.
Dus als ze die tekst op een t-shirt zou dragen heb je er geen problemen mee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, een t-shirt is om te dragen, de print mag je zelf uitzoeken.
...
Het is een dunne lijn, maar als iemand bijvoorbeeld zou rondlopen met een 'religieus shirt' zou niemand dat willen verbieden. Een huis, toch een deel van het landschap en de buurt, is net wat anders.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:33 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Vind ik niet een, t-shirt kijk je ook tegen de tekst aan als je langsloopt. Als mensen doodskoppen, satan of hel op hun t-shirt hebben, dragen ze ook een boodschap uit.
En een poster van een band is ook reclame maken.
Maar het is wel iemands eigen huis, als iemand het bij een ander huis doet heb je wel een punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een dunne lijn, maar als iemand bijvoorbeeld zou rondlopen met een 'religieus shirt' zou niemand dat willen verbieden. Een huis, toch een deel van het landschap en de buurt, is net wat anders.
Dan zou ik er geen probleem mee hebben inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:38 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Dus als ze die tekst op een t-shirt zou dragen heb je er geen problemen mee?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij was het meer in de trant van: de letters zijn weggehaald, maar ze zijn nog steeds te lezen.
Net zoals je een schilderij van de muur haalt in een huiskamer waar flinkt gerookt is.
Ik zou het ook niet willen verbieden. Maar zoiets als text op een huis kan wel een huis in diezelfde buurt minder geld waard maken. Dan moet je er wat over kunnen zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:53 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Maar het is wel iemands eigen huis, als iemand het bij een ander huis doet heb je wel een punt.
Dit inderdaad!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen verbieden. Maar zoiets als text op een huis kan wel een huis in diezelfde buurt minder geld waar maken. Dan moet je er wat over kunnen zeggen.
Misschien als je de boel laat verloederen en het gras een oerwoud wordt, maar zo'n tekst vind ik iets goeds.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen verbieden. Maar zoiets als text op een huis kan wel een huis in diezelfde buurt minder geld waar maken. Dan moet je er wat over kunnen zeggen.
Je woont in Volendam ofzo? Daar reageren ze namelijk ook zo op de buren (het gras een oerwoud, de ramen niet gelapt); ik vind die posters een stuk erger, jammer ook dat je niet reageert op mijn hele post, maar er een stukje tussenuit knipt of helemaal niet reageert.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Misschien als je de boel laat verloederen en het gras een oerwoud wordt, maar zo'n tekst vind ik iets goeds.
De betekenis van de woorden als iets goeds zien is subjectief.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Misschien als je de boel laat verloederen en het gras een oerwoud wordt, maar zo'n tekst vind ik iets goeds.
Ik ken hem niet, maar zo komen die posts wel over, knip-en plakwerk naar mijn mening.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kent Matthijs niet? Geen troll.
Hij zal wel weer een ban krijgen, maar dat is meer omdat hij altijd topics laat ontsporen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar zo komen die posts wel over, knip-en plakwerk naar mijn mening.
Zonde. Ik mag dan wel zelf vaak in ONZ en KLB te vinden zijn, maar in andere subfora doe ik wel gewoon normaal, jammer dat andere mensen dat niet kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zal wel weer een ban krijgen, maar dat is meer omdat hij altijd topics laat ontsporen.
Ja maar op dit ogenblik met deze kloon doet hij nog niet zoveel fout. Hij is niet ijverig aan het evangeliseren zoals we va hem gewend zijn. En daarmee is het voor nu even klaar. Ontspoort hij dan zien wel wel weer. En nu weer ontopic svp. Dit is geen matthijs topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde. Ik mag dan wel zelf vaak in ONZ en KLB te vinden zijn, maar in andere subfora doe ik wel gewoon normaal, jammer dat andere mensen dat niet kunnen.
Zijn standpunt vind ik overigens meer dan jammer, hopelijk zien meer mensen dat in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Dat is niet mijn bedoeling om topics te laten ontsporen, maar gebeurd meestal toch. Ik hou trouwens helemaal niet ervan om in de belangstelling te staan, het tegenovergestelde eerder.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zal wel weer een ban krijgen, maar dat is meer omdat hij altijd topics laat ontsporen.
Dus niet doen Matthijs!
Ja maar dat is bijna zinloos vanuit christelijk perspectief. Men denkt zo, "Stel dat door die poster ook maar één persoon die toevallig langs loopt tot geloof komt, dan is er toch weer iemand gered voor god". Ik zou me er trouwens niet erg aan storen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:08 schreef Natalie het volgende:
"Buuf, ik trap er niet in. Leuk geprobeerd. Nu weg met die rommel."
Helpt niet. Maar dan is 't er maar uit, en heb je een goede reden om de volgende keer vuil naar d'r huis te kijken.
Dat is meestal met trollen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je woont in Volendam ofzo? Daar reageren ze namelijk ook zo op de buren (het gras een oerwoud, de ramen niet gelapt); ik vind die posters een stuk erger, jammer ook dat je niet reageert op mijn hele post, maar er een stukje tussenuit knipt of helemaal niet reageert.
Een wereld zonder geloof is een utopie. Er zullen altijd mensen zijn die geloven in één of meerdere goden. Zonder is gewoon niet mogelijk. Omdat het geloof beantwoord aan de mystiek die die mensen voelen. En dat is weer een evolutionair bij productie van het bewustzijn en het "ik".quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef Natalie het volgende:
Ik krijg eerder afkeer van het geloof door dergelijke posters, dan dat ik enige neiging voel kriebelen om te ertoe te bekeren. Ik gok dat iedereen dat heeft, behalve de buuf, die denkt dat ze 'goed bezig is'.
Wat bedoel je met "zonder is gewoon niet mogelijk"? Dat iemand wel ergens in moet geloven of dat een wereld zonder geloof niet mogelijk is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een wereld zonder geloof is een utopie. Er zullen altijd mensen zijn die geloven in één of meerdere goden. Zonder is gewoon niet mogelijk. Omdat het geloof beantwoord aan de mystiek die die mensen voelen. En dat is weer een evolutionair bij productie van het bewustzijn en het "ik".
Dat er mensen zijn die geloven, dat moeten ze wat mij betreft lekker zelf weten. Maar over die posters... als ik een poster met één van onderstaande afbeeldingen op mijn raam hang, dan weet ik gewoon dat ik bezoek/klachten ga krijgen (terwijl het 'gewoon maar een poster is')quote:Je zult er mee moeten leren leven dat er mensen om je heen geloven. En zolang het een poster voor het raam is en niets ergers. Ach.
SPOILER: Anti-christelijke afbeeldingen, dus klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Het laatste.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "zonder is gewoon niet mogelijk"? Dat iemand wel ergens in moet geloven of dat een wereld zonder geloof niet mogelijk is?
quote:Dat er mensen zijn die geloven, dat moeten ze wat mij betreft lekker zelf weten. Maar over die posters... als ik een poster met één van onderstaande afbeeldingen op mijn raam hang, dan weet ik gewoon dat ik bezoek/klachten ga krijgen (terwijl het 'gewoon maar een poster is')Hmm ik heb wel mensen gekend die dat soort dingen daadwerkelijk ophingen. Ze hebben verbazingwekkend weinig reacties gehad. Iedereen moet voor zijn ramen hangen wat ie wil.SPOILER: Anti-christelijke afbeeldingen, dus klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, duidelijk... ik weet 't niet. Ben zelf geneigd te zeggen dat het onzin is, maar heb onlangs dit artikel gelezen...quote:
ik vind van niet. Het is haar huis toch. Buurman zou bij mij es moeten komen alsie iets niet leuk vindt wat ik wel leuk vind en wat zich in MIJN huis bevindt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:49 schreef Bonno het volgende:
Zo ver wil ik helemaal niet gaan. Ik vroeg me gewoon af of mijn ergernis terecht is en of ik het kon maken er iets van te zeggen. Blijkbaar erger ik me aan iets waarbij ik in de minderheid ben. Dus ga ik er maar niks van zeggen en laat ik het zo.
Dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:34 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
ik vind van niet. Het is haar huis toch. Buurman zou bij mij es moeten komen alsie iets niet leuk vindt wat ik wel leuk vind en wat zich in MIJN huis bevindt.
Het moet niet gekker worden
Wel waar ik woon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit.
En nog iets wat ik opmerkelijk vind is dat zo gauw het over geloof gaat, dat 'iedereen' tegen de borst stoot.
Maar als iemand zijn Ajax of Feyenoord vlag voor het raam heeft hangen hoor je er niemand over. Of in een slaapkamerraam een poster van een artiest of een band.
Waar maken jullie je druk om, gaat het nou daadwerkelijk om het 'zicht' vanuit je huis, dat het niet 'past' in de woonwijk, of gaat het nou om wat er op die posters staat?
Eigenlijk doet het antwoord er niet helemaal toe, want ik blijf van mening dat je storen aan dit soort dingen gewoon zwaar overdreven is. Leef en laat leven. Mensen moeten zich eens wat meer bezig gaan houden met zichzelf.
Constant? Alsof je A. de hele dag in je huis zit en B. de hele dag uit je raam kijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wel waar ik woon.
De rest ga ik maar niet op in, aangezien ik ook anti ben. Zie het maar alsof je contstant tegen PVV posters, pro-anna of pro-dierenproeven posters moet aankijken ofzo.
En laten we ons vooral nog meer bezighouden met onszelf haha.
Maar je loopt wel iedere keer met een 'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Constant? Alsof je A. de hele dag in je huis zit en B. de hele dag uit je raam kijkt.
Die paar keer dat je zo'n poster ziet, poeh poeh wat vreselijk zeg.
En tja, als mijn overbuurman voor de PVV is en dat graag uit door een poster op zijn raam te plakken, moet hij dat lekker doen. Zal ik niet wakker van liggen.
Als zo'n poster op een raam een probleem is, dan moet Wilders ook voorgoed de mond gesnoerd worden. Ik ben anti-PVV. En hoe vaak heeft Wilders mijn uitzicht niet verpest als ik mijn tv aanzet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wel waar ik woon.
De rest ga ik maar niet op in, aangezien ik ook anti ben. Zie het maar alsof je contstant tegen PVV posters, pro-anna of pro-dierenproeven posters moet aankijken ofzo.
En laten we ons vooral nog meer bezighouden met onszelf haha.
Nope, en zelfs al zou dat wel zo zijn, so what?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:09 schreef thenxero het volgende:
[..]
Maar je loopt wel iedere keer met een '' gezicht langs dat huis.
Rustig. Dat jij blijkbaar niets geeft om de meningen van anderen. Maar mij maakt het wel uit dat mensen stupide meningen erop na houden en daar word ik liever niet mee geconfronteerd elke dag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Constant? Alsof je A. de hele dag in je huis zit en B. de hele dag uit je raam kijkt.
Die paar keer dat je zo'n poster ziet, poeh poeh wat vreselijk zeg.
En tja, als mijn overbuurman voor de PVV is en dat graag uit door een poster op zijn raam te plakken, moet hij dat lekker doen. Zal ik niet wakker van liggen.
subjectiefquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Rustig. Dat jij blijkbaar niets geeft om de meningen van anderen. Maar mij maakt het wel uit dat mensen stupide meningen erop na houden en daar word ik liever niet mee geconfronteerd elke dag.
Ik ben hartstikke rustig. En tja, dan heb je lullig gezegd in mijn ogen gewoon pech. Je woont nou eenmaal ergens waar meer mensen wonen. Ik vind dat mensen maar eens wat meer moeten slikken van elkaar. Als die vrouw dat nou fijn vind, wie ben jij dan om haar dat af te nemen, puur en alleen omdat jij er niet mee geconfronteerd wil worden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Rustig. Dat jij blijkbaar niets geeft om de meningen van anderen. Maar mij maakt het wel uit dat mensen stupide meningen erop na houden en daar word ik liever niet mee geconfronteerd elke dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |