SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
en als fipo: .. klaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou deze TT doen: Dastan komt!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou deze TT doen: Dastan komt!
he moet dat nouquote:
Zoek de fout.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:08 schreef Dastan het volgende:
Ik kom niet klaar. Ik verspil geen zaad. Ik bewaar dat om - uiteraard na het plaatsvinden van een huwelijk - vervolgens na veel discipline hartstochtelijk in de schede van mijn vrouw te stoten en om te zetten in leven.
Ik zie wel een fout.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:10 schreef Dastan het volgende:
Er is geen fout hoor. Ik ben maagd en `bang` niet elk sletje dat ik tegenkom.![]()
DUUVNquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
What uppp..
Vandaag in de trein, stopt ie op station Duiven, opeens een dikke dieselgeur. Machinist geschrokken, iedereen uit de trein. Politie erbij, brandweer erbij, ambulance, cameraploeg.
Duivuunnnn!!quote:
Whut?..quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DUUVN HUUSN DIEM
Gekke Gelderlanders.
De Achterhoek is wel baas ja, voornamelijk vanwege De Graafschap.quote:
Ik heb er nog 3 liggen, kom maar langs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bak er ook een paar voor mij dan.
Oké.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 liggen, kom maar langs.
Ahahaha wie weet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ren gewoon Helmond binnen en schreeuw kei hard PANNENKOEKEN PANNENKOEKEN en dan vind ik je vast wel.
Dan schreeuw ik wel wat harder.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahahaha wie weet.Ik woon alleen niet echt in het centrum.
Ik woon bijna in Deurne, dan weet je welke kant je op moet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan schreeuw ik wel wat harder.
Pff, waarom niet richting Nuenen, dat was veel gunstiger geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik woon bijna in Deurne, dan weet je welke kant je op moet.
Ja, omdat mijn ouders hier zijn gaan wonen kerel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pff, waarom niet richting Nuenen, dat was veel gunstiger geweest.
Dom van ze.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, omdat mijn ouders hier zijn gaan wonen kerel.
Vervelend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah woon hier wel goed.
Godverdomme ik plof bijna.
Ja, lag aan de zip zelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hee Kabee nog gelukt met WinRAR?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Etsu
Beach
JanPiraat
Bloempje.
Henkie94
Omdatappel
HappyBob
Dastan
FreezePop
Breezerslet17
Zeroku
jordyqwerty
dralion13
sharr
Ezell
n8n
Ragboer
Oceanview
Rellende_Rotscholier
aight1
Flippiee
Patje1987
K-Cash
Spaghettivreter
mc-Piel
gianni61
Goudvis_
yosander
Chocolate-chick
Joosterd
Furdinand
JApieman
Kaasrol
Trollscience
TheFamousMan
KeizerKuzco
Het_Fenomeen
welkominspace
Stuart
Michhas
SperzieboonToon
Heroinjunk
Water123
Hatsekiedee
SpaceInvaders
xCore
Id_do_her
Oostblokker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koekjestrommel1
ViezeFreddiey
Mwheheh, die hartjes bij Oostblokker.quote:
Zeker wel, zeker wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwheheh, die hartjes bij Oostblokker.
Ik mis haar wel, ze zorgde voor veel sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |