hij stemt voor de rooie nummersquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij zo'n uitspraak durft te maken wie het ook is
Tis meer ook dat Evans al jaren een ontzettend saaie renner is die altijd loopt te volgenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:10 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar Evans zat tot vandaag in de beste positie om de tour te winnen. Hij heeft het gewoon laten lopen.
Hij heeft gewoon geen klimbenen boven de 2km....quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:10 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar Evans zat tot vandaag in de beste positie om de tour te winnen. Hij heeft het gewoon laten lopen.
Hij zit in de jury, ei.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof het iemand interesseert wat die gast vindt.
Fixedquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
Gesink laat lopen voor morgenvolgend jaar
Die wordt serieus genomen, ja.quote:
Evans heeft nog nooit wat gedaan. Contador heeft in eerder edities bewezen wat te kunnen. Ook de schlecks en basso(in italie dan). Zo zijn er er meer renners die bewezen hebben wat extra's te kunnen doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef arie_bc het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Evans zo hard afgezeken wordt terwijl de rest ook niks doet?
Jij hebt het WK van 2009 niet gezienquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Evans heeft nog nooit wat gedaan. Contador heeft in eerder edities bewezen wat te kunnen. Ook de schlecks en basso(in italie dan). Zo zijn er er meer renners dioe bewezen hebben wat extra's te kunnen doen.
Evans heb ik nog nooit iets zien doen bij beslissende momenten.
Ik heb dat altijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n dag dat je Tour zit te kijken en continu scheten laat>?
JA, ik heb er dan ook geen verstand van. Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt wel, het ziet er heel anders uit als die ketting op het binnenblad ligt hoor
Boeiend. Morgen ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Gesink, niet doen man!!!
Deze etappe win je toch niet
Ik heb dat eerder bij de Giroquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n dag dat je Tour zit te kijken en continu scheten laat>?
Lekker jezelf zijn.......htmquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ze reden net voor de commentaarposities langs toch?
Vooral na een avondje stappen en veel roken. Concertje hier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iglinsky ligt er afquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Swomp het volgende:
Kut er belde me iemand, nu heb ik het gemist wat ist lossss ?
quote:
45 al.quote:
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom steekt nooit iemand een been uit voor zo'n meelopert ?
onnodige energieverspilling misschien?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom steekt nooit iemand een been uit voor zo'n meelopert ?
Als andere toeschouwer maakt dat weinig uit toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
onnodige energieverspilling misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |