Pure onkunde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:06 schreef Konijnenjager het volgende:
Ongelofelijk hoe groep gele trui elkaar in de houdgreep houdt. Kan dan niemand daar wegspringen? Of durven ze niet?
De echte klim begint pas bij 8km dit is slechts 5% omhoog.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu geven ze de Tour zelfs al weg
Kan nog altijd instorten natuurlijk, op zich geen goed teken dat die 2 erbij blijven
Ging jij niet weg?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Eenskijken het volgende:
DAT DIT KAN IN DE TOUR DE FRANCE!!!
Je ziet die ketting toch lopen ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef DeLuna het volgende:
Even een vraagje he:
Hoe kun je nou zien of ze op het buitenblad rijden of niet?
geniale actie van team leopardquote:
Snap ik dus ook niet, waarom zou hij geen vermoeide benen kunnen hebben?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef arie_bc het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Evans zo hard afgezeken wordt terwijl de rest ook niks doet?
Evans is op papier de beste van die groep.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef arie_bc het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Evans zo hard afgezeken wordt terwijl de rest ook niks doet?
Evans pakt toch alles terug in de tijdrit?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Nober het volgende:
Evans, Contador, Basso, Cunego, Samuel... Andy heeft ze!
Maar Evans is natuurlijk het gemakkelijkste doelwit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:06 schreef arie_bc het volgende:
Ik snap de extreme haat tegen Evans niet zo, de rest doet toch ook niks?
Schaduw op de weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef DeLuna het volgende:
Even een vraagje he:
Hoe kun je nou zien of ze op het buitenblad rijden of niet?
Omdat Evans in zn ganse leven nog nooit iets heeft gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef arie_bc het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |