quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ah, dit kennen we nog niet. Grijze lucht met onafgebroken miezer
Ik ben niet zo van klagen op het weer(ik heb er toch geen invloed op)maar ik stond wel een beetje in mezelf te vloeken toen ik daarstraks opstond, zit gewoon 0,0 verandering inquote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef Klonk het volgende:
Ik zag net een hele grote groep ganzen richting het zuiden trekken
In September is het zelfs vaak nog mooier weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Wanneer komt die 30 graden nou eens...
Het lijkt net alsof we ergens in september zitten
Dat noem ik nog steeds geen zomer hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Drassss het volgende:
Morgen en overmorgen gewoon +20 C met zon
En vrijdag en zaterdag weer een stuk lager. Twee dagen net 20 graden vind ik ook geen zomer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat noem ik nog steeds geen zomer hoor...
Het is echt erg dat we daar zelfs blij om zijn... (ik zelf ook)
Deze maand is de temp niet eens boven de 25 C uitgekomen
Ja, alleen de augustus daaropvolgend mis ik weer totaal nietquote:
thanksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:36 schreef Schuifpui het volgende:
Bovenste is de temperatuur of 850 hPa, grofweg 1500m. Je moet naar de linker y-as waarden kijken. De rechter y-as waarden, zijn de waarden die horen bij de onderste grafiek, de neerslag dus.
Hooguit bij de grens van Duitsland vermoed ik en dan vooral in de provincies Drenthe/Overijssel.quote:
Ik denk dat het in het zuiden gewoon droog blijftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenavond schijnt weer zeer slecht te worden ja..
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenavond schijnt weer zeer slecht te worden ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |