Lijkt een beetje op de situatie van vorige week.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:30 schreef lipjes het volgende:
Onweer Kans op enkele stevige onweersbuien, lokaal mogelijk veel neerslag in korte tijd Geldig: woensdag 27 juli 2011 vanaf ca 16 uur gedurende ca 6 uur
Waarschuwing, zal wel weer meevallen bij ons
Niet gek met een temp die bijna 2x zo hoog is als vandeweekquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:41 schreef aloa het volgende:
Lange termijn ziet er leuk uit. Met kans dat het weer afgestraft wordt met onweer.
[ afbeelding ]
Jij denk dat 26 graden 2x zo veel is als 13?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:46 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Niet gek met een temp die bijna 2x zo hoog is als vandeweek
Het word weer eens warm en het word gelijk afgestraft met onweer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:41 schreef aloa het volgende:
Lange termijn ziet er leuk uit. Met kans dat het weer afgestraft wordt met onweer.
[ afbeelding ]
Dit zijn pas kaarten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:09 schreef aloa het volgende:
Het is nog wel een week weg, dus kan zo van de kaarten verdwijnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt er aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denk dat 26 graden 2x zo veel is als 13?
Dat bedoelde ik dus met het feit dat het vooral in de namiddag een stuk minder zal gaan wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:20 schreef SoldMayor het volgende:
onweer:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Mja, tevens in Groningen al wat losse buien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:42 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt een pit te ontstaan in de regio Doetinchem nu?
Echt wel, wat een topweer! Veel zon, paar wolkjes en een heerlijke temperatuur! Ben vanmiddag in de tuin in slaap gevallenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:04 schreef horned_reaper het volgende:
Wat een prachtige dag vandaag!![]()
Vollop zon! En flink warm.... een zomerse dag hier zelfs! Met een Tmax van 25,2 graden.
Momenteel ontstaan er allemaal pittige tropische buitjes om me heen met de nodige onweer.
Zo ziet het er wel naar uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog enkele uren, dan krijgen we hier de volle laag denk ik in NO Brabant.
De wolkenlucht ziet er dreigent uit....Maar tot nu toe is er nog niet veel aan de hand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef Rabieluh het volgende:
Die buienlijn die daar bij de grens met Duitsland zit, blijft die nog lang in leven of sterft bij binnen een paar uur uit?
There, I fixed it for youquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De wolkenlucht ziet er dreigentd uit....Maar tot nu toe is er nog niet veel aan de hand.
De regen is ook niet wat ik gedacht had.
Dus jij bent aan het flitsenquote:
Hij had je spelling gefixedquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef -CRASH- het volgende:
Wat is er gefixed ?????
Die rooie pi(tten) op buienradar stellen niks voor
Een simpele regenbui
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben altijd flitsend
[..]
Dus jij bent aan het flitsen
Hopelijk geen hagelquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:48 schreef DemonRage het volgende:
Hier gebeurt ook maar niets.
't is hooguit iets donkerder
Of die zakt als pudding in elkaarquote:
Dat dus... op het moment trekken er alleen wolken over, nog steeds geen neerslag van betekenis.quote:
Achtse Barrier idem dito.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat dus... op het moment trekken er alleen wolken over, nog steeds geen neerslag van betekenis.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef DemonRage het volgende:
Naar het oosten toe komt er toch nog iets beters aan (ziet er iets donkerder uit). Dus ik denk dat we nog wat hardere regen krijgen dan wat er op het moment valt.
Jij hoopt op dit soort buitjes hèquote:
Stiekem wel alleen moet ik dan gaan verhuizen gok ik.quote:
Yeah, maar qua regen weinig boeiends?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef DemonRage het volgende:
Altijd mooi om te zien dat er een donkere lucht nadert, maar dat het nóg drijgender lijkt omdat de zon aan het onder gaan is.
Je zou er maar inzittenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat daar aan zit te komen is lekker voor de Bosschenaren
Ik hou het droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |