Morgen is veel korter, dan zal je gelijk moeten knallen vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Met deze voorsprong is hij toch nog niet zeker van de tour? Morgen kunnen er nog allerlei coalities gemaakt worden om hem te flikken.
steilquote:
Ja ok, maar Andy gaat zo nog uitlopen. Respect voor hem, maar ik had gehoopt op wat meer vuurwerk.quote:
Zie je dit stelletje prutsers in die groep erachter morgen opeens van alles gaan doen? Contador is duidelijk slecht, Sanchez heeft de Tour toch al verloren en Evans...die doet nooit watquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Met deze voorsprong is hij toch nog niet zeker van de tour? Morgen kunnen er nog allerlei coalities gemaakt worden om hem te flikken.
Gesink op achterstand dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen is veel korter, dan zal je gelijk moeten knallen vanaf het begin.
Inderdaad, mocht dat ook hetzelfde vervolg krijgen als die geschiedenis en als Contador nu tweede wordt en die zaak verliest en Voeckler derde voor Evansquote:
Volgens mij rijden die sjappies met 70 man omhoog naar de finish.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef aight1 het volgende:
Nu komen ze bijna bij het zwaarste deel, toch.
Dit is juist vuurwerk. Die laffe aanvalletjes op Plateau de Beille waren sterretjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ok, maar Andy gaat zo nog uitlopen. Respect voor hem, maar ik had gehoopt op wat meer vuurwerk.
Nee ze laten Schleck voor de grap 4 minuten wegrijdenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
users die denken dat de finale al echt begonnen is
Ze fietsen op een berg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef xCore het volgende:
Iemand een korte samenvatting van het laatste halfuur?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, mocht dat ook hetzelfde vervolg krijgen als die geschiedenis en als Contador nu tweede wordt en die zaak verliest en Voeckler derde voor Evans
Schleck valt aan niemand doet wat en hij wint de tourquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef xCore het volgende:
Iemand een korte samenvatting van het laatste halfuur?
de finale gaat nog beginnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ok, maar Andy gaat zo nog uitlopen. Respect voor hem, maar ik had gehoopt op wat meer vuurwerk.
Cavendish rijdt nog in zijn wiel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Bonobo11 het volgende:
was ff wiet halen
[Herbert mode] Waar is gesink
Wou je zeggen dat dit gewoon een wanhoopspoging is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
users die denken dat de finale al echt begonnen is
Ok, ik had gehoopt op een nek aan nek strijd, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is juist vuurwerk. Die laffe aanvalletjes op Plateau de Beille waren sterretjes.
Contador verliest al zeker zijn behaalde resultaten van dit jaar nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, mocht dat ook hetzelfde vervolg krijgen als die geschiedenis en als Contador nu tweede wordt en die zaak verliest en Voeckler derde voor Evans
Die Kazach rijdt niet meer op kop?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schleck valt aan niemand doet wat en hij wint de tour
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voor tzelfde geld stort Andy nog in..
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Andy zuigt Maxime af vanavond in het hotel denk ik.
Iglinsky & Montfort ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij wordt het commentaarhok zo overvallen.
Ik denk gelijk na de finish!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Cavendish op normale achterstand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu is feyenoord failliet. feest joepie ondergang feyenoord
Hoogerland loste net.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik dacht even dat Ruijgh er al aflag, maar volgens mij zag ik hem net keurig bij Hoogerland zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ze kunnen niks, zitten echt op hun maximum.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef Konijnenjager het volgende:
Kan niet wachten op de Galibrier. Favorieten moeten Voeucler toch wel aanvallen (al was het maar voor het podium)?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Mooi, Voeckler is na deze etappe niet alleen zijn vader kwijt.TriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Mooi, Voeckler is na deze etappe niet alleen zijn vader kwijt.OOOOHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste stuiptrekkingen van een Ajax supporter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavendish op normale achterstand?
Moeilijk voor je schijnbaar om ontopic te blijven.
Mooi, Voeckler is na deze etappe niet alleen zijn vader kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi, Voeckler is na deze etappe niet alleen zijn vader kwijt.Lachen gieren brullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
spoiler is ook voor de offtopicquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De laatste stuiptrekkingen van een Ajax supporter?
Moeilijk voor je schijnbaar om ontopic te blijven.
Als anderen offtopic gaan is alles goed héquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je zo graag offtopic gaat, wat doe je dan hier?
Die zit gewoon in de bus...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Robar het volgende:
Ik ben trouwens ook echt benieuwd naar de achterstand van Cavendish.
Ze zeggen het lulquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
Ze missen weer dat Ruijgh daar zat.
Die zit gewoon in een goede groep. Dus weinig aan het handjequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Robar het volgende:
Ik ben trouwens ook echt benieuwd naar de achterstand van Cavendish.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ronald Koeman: 'Feyenoord heeft een geweldig station euh.... stadion.'
Nee gekkiequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar?? Kwam ie bij je voorbij gelopen of???
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar de achterstand van de busquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Van_Poppel het volgende:
4 minuten voorsprong en Evans en Contador warden op de Izoard evht niet goed...belooft veel goeds voor Andy...
[..]
Die zit gewoon in de bus...
Het venijn zal zoals altijd wel weer in de staart zittenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Wanneer komt die zogenaamde zwaarste berg Galliebier nou? Nog 16 km en het is voorbij. Pfff wat een farce.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Wanneer komt die zogenaamde zwaarste berg Galliebier nou? Nog 16 km en het is voorbij. Pfff wat een farce.
Vreselijk om te zien dit. Doe dan in ieder geval een poging ipv dit laffe hopen op een tweede plaats in het eindklassementquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuk van Andy hoor, eindelijk weer eens een aanval van afstand.
Alleen de rest van de 'favorieten' hebben hem echt laten rijden, die hebben geen reet gedaan. Beetje koersen voor de 2e plek, het is maar waar je blij mee bent
Godquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vreselijk om te zien dit. Doe dan in ieder geval een poging ipv dit laffe hopen op een tweede plaats in het eindklassement
okequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Wilskracht het volgende:
Sporza noemt alle namen van de groep van de gele trui op.
Type je even snel mee? Hoef ik niet te zappenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Wilskracht het volgende:
Gianni Meersmanquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Type je even snel mee? Hoef ik niet te zappen
Nee 3,8 voor tekstverwerkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Type je even snel mee? Hoef ik niet te zappen
Ze zijn nu nog bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Wilskracht het volgende:
Jup laatste 8km is pas echt klimmen tot daar +/- 5%quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Gitank2 het volgende:
De lauteret is zo'n lange saaie autoweg, daarna pas echte Galibier
Idd, dit is echt een deceptie! Ze hebben gewoon niet eens geprobeerd om er ook maar een beetje bij in de buurt te komen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vreselijk om te zien dit. Doe dan in ieder geval een poging ipv dit laffe hopen op een tweede plaats in het eindklassement
Die fladdert straks idd als een vogeltje omhoogquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert, no sweat, springt straks nog even weg denk...
Saai?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelden een stunt gezien die (tot nog toe) zo saai is.
Vooralsnog loopt hij nog steeds uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Gitank2 het volgende:
Alsof ze Andy gewoon de tour laten winnen.
Care to explainquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelden een stunt gezien die (tot nog toe) zo saai is.
Dan zet jij de tv toch uit?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Over een paar weken is deze actie van Andy Schleck weer teniet gedaan doordat hij gepakt wordt op doping
Dat er verder niemand wat onderneemt, maar dat men genoegen neemt met een tweede plaats. Ga lekker naar huis andersquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Saai?
Leg eens uit, wat is er saai aan?
Hebben ze dan mogelijkheden om hem dat te verhinderen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Gitank2 het volgende:
Alsof ze Andy gewoon de tour laten winnen.
echt he, ik dacht eerst nog dat die heli een beetje scheef hing, maar het is echt zo steil daar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef F_JD het volgende:
Prachtig, hoe hebben ze daar ooit een weg op kunnen bouwen
Tourwinnaars horen op zijn minst één rit te winnen. Een kilometer voor de finish zal ie nog wel effe wegspringen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef BobW het volgende:
Zou Schleck de zege gunnen aan een van die andere 2 of gaat hij solo naar de streep?
Of waarom?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef F_JD het volgende:
Prachtig, hoe hebben ze daar ooit een weg op kunnen bouwen
Dat niemand in de tweede groep iets doet is behoorlijk saai.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Saai?
Leg eens uit, wat is er saai aan?
Hij wint de Tour niet hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Over een paar weken is deze actie van Andy Schleck weer teniet gedaan doordat hij gepakt wordt op doping
Als het gat terug gebracht wordt tot 2.00, dan is alles nog mogelijk...quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef Ericr het volgende:
Spel weer op de wagen maar het gat is hoe dan ook te groot.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat niemand in de tweede groep iets doet is behoorlijk saai.
We hebben morgen nog en een tijdrit... als Contador nu wat terug kan pakken is hij echt niet kansloosquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef Ericr het volgende:
Spel weer op de wagen maar het gat is hoe dan ook te groot.
Niet iedereen is zo stom om op 60km te gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Behoorlijk, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is juist Contador die twee minuten moeten pakken hé, hij ligt er nu vier achter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben morgen nog en een tijdrit... als Contador nu wat terug kan pakken is hij echt niet kansloos
Kijk toch geen Tour als je er geen reet van snaptquote:
Evans doet ook gewoon niks, maar dat is niets nieuws.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Hebben ze dan mogelijkheden om hem dat te verhinderen?
[offtopic] Ik kijk anders graag naar Laak, Ivey en Durrr hoor...quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:02 schreef Sheepcidus het volgende:
poker is veel leuker als je het zelf doet
wilde het net typenquote:
Inderdaad eigenlijk gewoon hilarisch zoals Evans erbij rijdtquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
hahaha, briljante beelden dit toch wel.
Idd, gaan met die banaan!!!quote:
En dan ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:04 schreef Only12 het volgende:
Gesink en ruijgh zouden nu moeten gaan:P
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Evans gaat de tour winnen, wat een briljante tactiek. Om je vingers bij af te likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |