Morgen is veel korter, dan zal je gelijk moeten knallen vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Met deze voorsprong is hij toch nog niet zeker van de tour? Morgen kunnen er nog allerlei coalities gemaakt worden om hem te flikken.
steilquote:
Ja ok, maar Andy gaat zo nog uitlopen. Respect voor hem, maar ik had gehoopt op wat meer vuurwerk.quote:
Zie je dit stelletje prutsers in die groep erachter morgen opeens van alles gaan doen? Contador is duidelijk slecht, Sanchez heeft de Tour toch al verloren en Evans...die doet nooit watquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Met deze voorsprong is hij toch nog niet zeker van de tour? Morgen kunnen er nog allerlei coalities gemaakt worden om hem te flikken.
Gesink op achterstand dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen is veel korter, dan zal je gelijk moeten knallen vanaf het begin.
Inderdaad, mocht dat ook hetzelfde vervolg krijgen als die geschiedenis en als Contador nu tweede wordt en die zaak verliest en Voeckler derde voor Evansquote:
Volgens mij rijden die sjappies met 70 man omhoog naar de finish.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef aight1 het volgende:
Nu komen ze bijna bij het zwaarste deel, toch.
Dit is juist vuurwerk. Die laffe aanvalletjes op Plateau de Beille waren sterretjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ok, maar Andy gaat zo nog uitlopen. Respect voor hem, maar ik had gehoopt op wat meer vuurwerk.
Nee ze laten Schleck voor de grap 4 minuten wegrijdenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
users die denken dat de finale al echt begonnen is
Ze fietsen op een berg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef xCore het volgende:
Iemand een korte samenvatting van het laatste halfuur?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, mocht dat ook hetzelfde vervolg krijgen als die geschiedenis en als Contador nu tweede wordt en die zaak verliest en Voeckler derde voor Evans
Schleck valt aan niemand doet wat en hij wint de tourquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef xCore het volgende:
Iemand een korte samenvatting van het laatste halfuur?
de finale gaat nog beginnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ok, maar Andy gaat zo nog uitlopen. Respect voor hem, maar ik had gehoopt op wat meer vuurwerk.
Cavendish rijdt nog in zijn wiel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Bonobo11 het volgende:
was ff wiet halen
[Herbert mode] Waar is gesink
Wou je zeggen dat dit gewoon een wanhoopspoging is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
users die denken dat de finale al echt begonnen is
Ok, ik had gehoopt op een nek aan nek strijd, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is juist vuurwerk. Die laffe aanvalletjes op Plateau de Beille waren sterretjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |