Engelse woorden in Nederlandse zinnen stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, de family van Mark weigert er geld aan uit te geven, kan ik niks aan doen.
Oké, dan werkt het wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moest voornamelijk snelweg rijden.
Hou ik van hihi.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Engelse woorden in Nederlandse zinnen stoppen.
Ik vind het niet echt de schuld van de TomTom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef strontboer het volgende:
Ghehe ik had laatst nog bijna een duif doodgereden. Stomme tomtom![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef strontboer het volgende:
Ghehe ik had laatst nog bijna een duif doodgereden. Stomme tomtom![]()
Nee ik ook niet. Van de duif ofcourse. Hij gaat op de straat zitten. Kutbeestquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt de schuld van de TomTom.
Maar jij rijdt. Je moet gewoon stoppen voor de duif. Het is immers ook een voetganger (tenzij hij vloog).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Van de duif ofcourse. Hij gaat op de straat zitten. Kutbeest
Chocoladequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh, wat zullen we eens eten vanavond?
zuurkoolquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Kom maar mee eten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar jij rijdt. Je moet gewoon stoppen voor de duif. Het is immers ook een voetganger (tenzij hij vloog).
Nee. Ik was aan het werk (stond bij de vriezer ofzo), toen vroeg een collega aan hem of hij hem kon helpen, toen vroeg hij 'Oscar?' (oid), toen riep ze mij en toen keek ik naar hem en toen luisterde ik naar hem. Toen zei die 'Rogier', toen dacht ik; oewwwquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe verliep het? Hoorde je opeens "Etsuuuu!!" ?
Zuurkool is alleen te vreten wanneer appelmoes doorheen zit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook lekker in de zomer. Laatst nog gemaakt. Zonder aardappelen natuurlijk.
Goed verhaal, sterke teksten. Je zou schrijver moeten worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik was aan het werk (stond bij de vriezer ofzo), toen vroeg een collega aan hem of hij hem kon helpen, toen vroeg hij 'Oscar?' (oid), toen riep ze mij en toen keek ik naar hem en toen luisterde ik naar hem. Toen zei die 'Rogier', toen dacht ik; oewwwtoen ging ik naar voren lopen en hebben we onze handen geschud (intiem contact omg
![]()
![]()
), even gebabbeld en toen maakten we snel een foto en toen nog heeeeeel even gebabbeld en toen vroeg hij waar de croissants (
) lagen, ik gewezen en weg wassie en ik weer aan het werk. Klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |