Bij mij is Eurosport Engels op windows media center.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zou Danny Nelissen wel willen horen nu eigenlijk.
imageshackquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[ http://img199.imageshack.us/img199/7682/fast.gif (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef marcodej het volgende:
En daar gaat het wit voor Bavo Galama.
Die rijdt even 2,5 dicht?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Falco het volgende:
Evans zie ik nog wel terugkomen op de Galibier
Ik kijk bijna nooit wielrennen maar ik vind het mooi hoe hij aanvalt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Evans aan de Tourzege helpen, als jij dat koninklijks vind...
Klein minuutje moet hem wel lukken.quote:
Waar dan? Voor de finish van de huez?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen ketting eraf bij Andy en dan is het weer voorbij
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Evans aan de Tourzege helpen, als jij dat koninklijks vind...
En nu werkt het ook een keer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Riis wordt gepakt met zijn eigen 'stuur een mannetje vooruit tactiek'
Roche wilde etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die bek van Slek... Alsof die niets heeft gedaan!
Herbie en Ducrot zijn godzijdank nog steeds luid en duidelijk te horen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Type-R het volgende:
NOS heeft de WMV stream bitrate flink verminderd, niet cool.
scherp opgemerktquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef marcodej het volgende:
Gele banaantjes langs de kant. Ode aan Johan.
In 'het peloton' gebeurt ook geen zak anders ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Nober het volgende:
Schleck gaat t niet doen, blijft steken op 1:57
Dat is z'n SRM vermogensmeter. Die dingen zijn in alle kleuren te krijgen. Vet hip!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Falco het volgende:
Hippe boordcomputer bij Iglinsky op zijn stuur overigens
want de anderen kunnen niet tijdrijden? (bv. contador?)quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen probleem voor Evans jongens, die rijd iedereen op 2min @ tijdrit
Tofquote:
Gisteren gebeurd in de afdaling, en hij swaffelde Voeckler gelijk van de weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Mooie koers,
Andy z'n ballen zijn zowaar ingedaald
Hij reed Voeckler in de Dauphine maar op een minuutje hè?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
want de anderen kunnen niet tijdrijden? (bv. contador?)
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan ze in de tijdrit ook een treintje vormen, Postuma die 2 uur langs de kant wacht of zo?
Dan verliest Schleck zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan ze in de tijdrit ook een treintje vormen, Postuma die 2 uur langs de kant wacht of zo?
Mag niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel zouden de Basken betaald krijgen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef marcodej het volgende:
Even een kongsi smeden aan 80 in het uur.
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef BobW het volgende:
Zit Gesink eigenlijk ook nog in groep Voeckler?
Nee, Voeckler zal nog wat Fransen hebben omgekocht in ruil voor een stalenruil in Chatenay Malabryquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds niet het idee dat Andy Schleck de tour gaat winnen
Omdat het al naar de 3 minuten gaat.quote:
Wehehe dat zou briljant zijn, als Leopard gewoon langs de kant wachten tot Andy langs komt en dan er een soort van team trail van makenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Evans moet eigenlijk initiatief nemen nu maar die doet dat toch niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een sukkels in het peloton!
RIJDEN HUFTERS!!!!!! Dit laat je toch niet gebeuren?
Mag nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wehehe dat zou briljant zijn, als Leopard gewoon langs de kant wachten tot Andy langs komt en dan er een soort van team trail van maken
Ja maar TV is mooier en de stream loopt een end achterquote:
Naar Andy toe? eroverheen bedoel je!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef marcodej het volgende:
En straks spuit Gesink weg uit de groep Geel, in één keer naar Andy toe.
Dat hoeft hij nog niet, maar Contador wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Evans moet eigenlijk initiatief nemen nu maar die doet dat toch niet.
Als ze maar genoeg betaald worden door Contador kunnen ze het altijd tenminste proberen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wuyts denkt dat de mannen van Euskaltel tempo kunnen maken op het vlakke.
Signaalverlies. Ik zie niks meer, geen enkele zender. Af en toe doet hij het weerquote:
Watquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Sasman het volgende:
Sevves in de valei de gas open in het peleton en Contador?
Al die lichtgewicht klimmertjes?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg betaald worden door Contador kunnen ze het altijd tenminste proberen.
Insinuaties mogen hier nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
De Cauwer. Een witte met een motortje erin
.
Oh, lekker dan. En analoog?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Signaalverlies. Ik zie niks meer, geen enkele zender. Af en toe doet hij het weer
Ga lekker op fok.be posten ofzo... We verstaan je hier toch niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Sasman het volgende:
Sevves in de valei de gas open in het peleton en Contador?
Ik versta hem welquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga lekker op fok.be posten ofzo... We verstaan je hier toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |