volgens mij hebben ze vaak hun trouwring aan een ketting omdat die niet aan hun vinger kan...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:36 schreef Caland het volgende:
Al die renners hebben zo'n lelijk kettinkje.
Denken dat Andy slecht is deze tourquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Sasman het volgende:
Andy lijk wel verdomme goed. Hopelijk valt hij dan eens aan gelijk een echte man.
Denk dat ze toch happen... Contador doet alsof 'ie slecht is net...Leopard rookt zichzelf op, Contador en Sanchez in de combine vlak onder de top en de afdaling en Frank en Andy zitten zonder mannen op het vlakke richting de Galibier!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef Ericr het volgende: Dit ziet er uit als een aanzet tot een aanval, anders ga je niet je mannen opbranden
Normaal gesproken had hij wel meegekund ja. Maar de tour wacht op niemand en Parijs is eigenlijk nog best wel ver.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:36 schreef BlaZ het volgende:
Toch wel jammer van Hoogerland die val, die kan normaal toch redelijk omhoog.
Denken dat ie goed is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denken dat Andy slecht is deze tour
Blijkbaar zouw hij talent hebben. Nog niks van gemerkt maar bon.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
Waarom is die Gesink zo bijzonder?
Not that again.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
Waarom is die Gesink zo bijzonder?
wat voor positiefs heeft hij gedaan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denken dat Andy slecht is deze tour
De Belgjes hebben weer praatjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef Sasman het volgende:
[..]
Blijkbaar zouw hij talent hebben. Nog niks van gemerkt maar bon.
sprintje waarmee hij 3 seconden wonquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat voor positiefs heeft hij gedaan dan?
1:20 gewonnen toen Contador viel in de eerste etappe?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat voor positiefs heeft hij gedaan dan?
komt door al die dopequote:
gaat niet buiten tijd binnen komen falertquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef RemcoW23 het volgende:
ROJASHahaha.
Waar is CAV!?. Eraf gereden door Movistar
![]()
En dan winst voor Posthuma deze etappe. Zou prachtig zijn!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Ayreon84 het volgende:
Posthuma gaat Schleck straks mooi helpen in de afdaling!
Dat is de vraag. Denk toch het eerste.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Is het niet mee kunnen of is het afwachten en denken dat Schleck zich opblaast
Bij Gesink in dat groepje.. Zit goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar zit Ruijgh? Ik zag hem er nog aanhangen volgens mij
Boeiequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar zit Ruijgh? Ik zag hem er nog aanhangen volgens mij
Dat je de minder geklasseerde laat rijden om tijd te pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef Nober het volgende:
Fränk staat beter in het klassement, wat snappen die Schlecks daar niet aan?
En nu in het Nederlands graag?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef Sasman het volgende:
En sevves alle grotte ronddraaien! Dat zouw pas bruut zijn!
Andy > Frank sowiesoquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:43 schreef Nober het volgende:
Fränk staat beter in het klassement, wat snappen die Schlecks daar niet aan?
neequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:44 schreef marcodej het volgende:
Ruijgh in de buurt van Uran denk ik. Gelost dus.
Wie is die 0,23e renner?quote:De groep dunt uit tot 22,23 renners. Ruijgh rijdt op vijftiende positie, Gesink op zestiende positie.
Ja, toch mooiquote:
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
Andy Schleck wat een baas, zijn grote mond komt gewoon uit.
Als het goed gaat ziet hij er altijd dood uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:45 schreef Paxcon het volgende:
Gesink ziet er een beetje dood uit als je het mij vraagt..
Langer. Dat maakt de actie van Andy gewaagd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe lang is die afdaling? Kilometer of 10?
Doet ie altijd tochquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef TUFKAL het volgende:
Of gaat Contador helemaal los op de laatste col?
Als Posthuma nog over heeft..quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Langer. Dat maakt de actie van Andy gewaagd.
nee ruijgh is er niet afquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als het goed gaat ziet hij er altijd dood uit.
Ruijgh er toch af volgens mij?
Kom hier schleckneuker gaan we leopard shirt in de fik stekequote:
Maar niet minder stoerquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Langer. Dat maakt de actie van Andy gewaagd.
Mag jij een ban?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Kom hier schleckneuker gaan we leopard shirt in de fik steke
Ha...Ha.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
LOLWUTquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Die heb ik al. Alleen auto unban werkt niet.quote:
waarom post je hier dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Die heb ik al. Alleen auto unban werkt niet.:):)
Je bedoelt 'het niveau'.quote:
quote:
Leontien destijds ook en die won allesquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Sasman het volgende:
Die Schleck kan ook zo in een anorexia kliniek.
Ik ben een groot wielerkenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die hopeloze mensen die opeens wielren-fan worden tijdens de Tour komen langsquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Wat is er met dit/deze topic(s) gebeurd man.Wat een niveau.
Iedereen is hier zo simpel bezig dat het niets meer uitmaaktquote:
Gek he dat de Nederlandse omroep meldt als er nog een Nederlander bijzitquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden het over Mollema .. ?
gelijk naar de Belg gezapt.
Laten zien aan de haters in Nederland dat hij het nog kan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet waarom Gesink hier nog energie in steekt...spaar je toch voor morgen.
Daar ben ik er ook een van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Al die hopeloze mensen die opeens wielren-fan worden tijdens de Tour komen langs
Testen, zo lang mogelijk bij de favorieten blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet waarom Gesink hier nog energie in steekt...spaar je toch voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |