Die heb ik al. Alleen auto unban werkt niet.quote:
waarom post je hier dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef jazzpianist_ferry het volgende:
[..]
Die heb ik al. Alleen auto unban werkt niet.:):)
Je bedoelt 'het niveau'.quote:
Leontien destijds ook en die won allesquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:47 schreef Sasman het volgende:
Die Schleck kan ook zo in een anorexia kliniek.
Ik ben een groot wielerkenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die hopeloze mensen die opeens wielren-fan worden tijdens de Tour komen langsquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Wat is er met dit/deze topic(s) gebeurd man.Wat een niveau.
Iedereen is hier zo simpel bezig dat het niets meer uitmaaktquote:
Gek he dat de Nederlandse omroep meldt als er nog een Nederlander bijzitquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden het over Mollema .. ?
gelijk naar de Belg gezapt.
Laten zien aan de haters in Nederland dat hij het nog kan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet waarom Gesink hier nog energie in steekt...spaar je toch voor morgen.
Daar ben ik er ook een van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:50 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Al die hopeloze mensen die opeens wielren-fan worden tijdens de Tour komen langs
Testen, zo lang mogelijk bij de favorieten blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet waarom Gesink hier nog energie in steekt...spaar je toch voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |